תוויות

יום שבת, 27 בספטמבר 2008

מי היה מאמין.....

אז היום הגיע, ואי אפשר יותר להגיד "כמעט בת 30.....".
אני די מתכחשת לגיל ולא ממש מוכנה להודות, אבל נראה לי שזה בלתי נמנע וזה ישכח ברגע שיפסיקו לשאול אותי "נו, איך זה להיות בת 30?....."

אוקיי, מטרת הפוסט לא הייתה ממש בשביל להודיע ברייש גליי על יוםהולדתי, אלא להראות את יצירת המופת שבעלי (איציק) הכין לי ליוםהולדת.

כשהוא שאל אותי לפני מספר ימים מה אני רוצה כמתנה, אמרתי שאני רוצה כרטיס ברכה הכל Homemade מ - scrap!
קיוויתי שאחרי שהוא רואה אותי כבר ימים על גבי חודשים יוצרת ממש בסמיכות אליו אולי משהו נקלט והוא יוכל ליצור איזו יצירת אומנות משלו.
הוא, לא חשש מהאתגר ומיד אימץ אותו...
למזלו, כמעט כל השבוע לא הייתי בבית בערבים, אז היה לו מספיק זמן לחטט בחומרים ולנסות ליצור משהו....
לאחר 2 לילות רצופים של 4 שעות עבודה בכל פעם, סיים את המשימה.

אחרי הלילה הראשון, כשאסף אותי ב - 2 לפנות בוקר מהרכבת (חזרתי מהקורס בישול שלי, שמגיע לו פוסט בפני עצמו....) הוא אמר לי 2 משפטים שפשוט "קרעו" אותי מצחוק...
האחד היה - 'נוית, אני ממש מעריך את העבודה שאת עושה ביצירה....'
והשני - 'אין לך מספיק חומרים!!!!" - מי לא הייתה רוצה שהבן זוג שלה יגיד לה כזה דבר?......
ברגע זה ממש, פשוט התגלגלתי מצחוק, ואמרתי, אין בעיה אני מוכנה לקנות עוד....

היום בבוקר חיכה לי לצד המיטה כרטיס במעטפה ותיק עם הפתעה....
להודות, תחילה התחלתי בתיק, כי כבר לפי התיק, נחשתי מה יש בתוכו.... מצלמת SLR דיגיטלית! החלום שלי מזה כבר שנה....



מאז שנכנסתי לתחום של ה - scarp והתחלתי לאהוב יותר את אומנות הצילום, הרגשתי צורך להתשכלל בצילום. גם העיסוק עם הפוטושופ תרם לצורך הזה....
אז מצלמה כבר יש! ועכשיו , אני הולכת לנצל את השבועות הקרובים להתאמן בצילום עד שיעור בישול הבא שלי....

הכרטיס היה הבא בתור... עוד לפני שראיתי את הכרטיס, המעטפה הדהימה אותי....



הבחור פשוט השתמש בכל אלמנט אפשרי בתחום - ראבאונים, חותמות, כפתורים, צ'יפבורים, עט ג'ל, עפרונות צבע, קארדסטוק.... בקיצור הכלללללללל
כשראיתי את הכרטיס פשוט הייתי פעורת פה. הייתי בהלם מהדיוק מההשקעה, והמחשבה עד הפרט האחרון....
















שימו לב בגב הכרטיס יש check list של 10 הדברים שהוא אוהב בי.... (ממש כמו הסרט...רק בהיפוך....)


ליקירי,
באהבת אין קץ.....

10 תגובות:

  1. איזה בעל נהדר יש לך!
    המון מזל טוב ותתחדשי על המתנה המדהימה!

    השבמחק
  2. איזה יופי!
    גם המתנה, שהיא מדהימה בפני עצמה, ובעיקר הכרטיס כי רואים שהוא נעשה באהבה ותוך השקעה רבה, ואת זה אי אפשר לקנות או לזייף!

    המון מזל טוב!

    השבמחק
  3. מקסים מקסים מקסים.
    כל הכבוד לו על ההקשעה - היא מאד ניכרת בכרטיס
    וגם הביצוע - מקסים
    יום הולדת שמח

    השבמחק
  4. איזה מקסים!
    פשוט כרטיס יפייפה..
    והמצלמה..וואו:)
    כמה תושיה יש לבחור שלך:)
    שיההיו לך עוד שנים רבות של אושר ואהבה...וזוגיות ניפלאה כזו שזו ניראית..
    מזל טוב:)

    השבמחק
  5. נוית שוב פעם מזל טוב (לא מזיק)
    אני ממש מתפעלת מהכרטיס שהכין איציק כמו שכתבת הוא השתמש בכל כך המון אלמנטים חותכנים וכד'...מורידה את הכובע !!
    והמתנה וואו ת ה נ י ותצלמי המון המון.

    השבמחק
  6. לא יודעת במה הוא עוסק אבל אני במקומו הייתי עושה הסבת מקצוע, מוכשר האיש וחוצמזה, שניכם ברי מזל שיש לכם אחד את השני!
    מזל טוב!!

    השבמחק
  7. וואו.
    תקשיבי, אין לי מילים!
    באמת, כל מילה מיותרת.

    מזל טוב ושתהיה שנה טובה ומדהימה!

    השבמחק
  8. איזה בעל מלך

    כל הכבוד לו על ההשקעה, היצירה והמחשבה.
    המתנה סופר סופר אני קניתי לבעלי NIKONDX40 אבל גם זו שאת קיבלת מצויינת, ובזמנו התלבטנו.

    קדימה להרביץ צילומים ולהנות מהחיים.

    שנה טובה לנוית ובן זוגה המקסים

    השבמחק
  9. תגידי, אפשר לשלוח את הבעל שלי לאיזה קורס קטן... במתנות הוא תותח, אבל לא מבין שמה שהכי חשוב לי זה הכרטיס...

    בעצם, תגידי לבחור שלך שיבוא לביקור (מה, טורנטו זה לא טוב?!? :-D)... ושיביא גם אותך, שנראה אותך חחחח.

    מזל טוב יקירה! אני, מאז שהתחלתי לעקוב אחרי העבודות שלך והשיעורים שלך הפכת ליקירה... חחחח...

    שתהייה לך שנה מדהימה, עם המון יצירה והתפתחות אישית ומקצועית. ושתפי בקורס בישול שלך, נשמע מאודדד מעניין :-)

    השבמחק
  10. וואו! מדהים! איזה בחור מקסים יש לך.
    הכרטיס נראה מדהים - והאמת - גם הברכה.
    כל הכבוד לו - אני באמת מורידה בפניו את הכובע.
    המון מזל טוב!
    ואני גם סקרנית לגבי קורס הבישול (זה סוג של חלום שלי), אני אמשיך לקרוא את הבלוג בציפיה לפוסט גם עליו...

    השבמחק

תודה רבה על תגובתך
נוית