תוויות

יום רביעי, 10 ביוני 2009

הודעה לקוראים ובעלי הבלוגים ב - Blogger

שמתי לב בשבועות האחרונים שקוראים רבים נתקלים בבעיה בכניסה לבלוגים של Blogger.

התגובה המיידית שלי לבעיה הייתה, "יש דברים רבים שמייקרוסופט טובה בהם, אבל דפדפן הוא לא אחד מהם..."



אני כבר די הרבה זמן, נטשתי את הדפדפן של מייקרוסופט הידוע לכולם בשם Explorer ועברתי ל - FireFox.

המון המון המון בגים שהיו לאקפלורר נפתרו במעבר זה.



עם זאת, החלטתי לבדוק אם בכל זאת יש בעיה אחרת וגיליתי שזה באג ידוע ל - Google והם מטפלים בזה.



ציטוט מהאתר:

Some users are seeing an 'Operation Aborted' error message when trying to load their blogs from Internet Explorer. We're looking into this and will update this message when we have a fix.We apologize for the inconvenience.

אז לבנתיים, אני מציעה לכולם להמתין בסבלנות, ואם בכל זאת אתם רוצים קצת ראש שקט, נסו את FireFox או אפילו את chrome של -Google , למרות שאין לי עליו כרגע דיעה...


2 תגובות:

  1. טוב, לפחות עכשיו אני יודעת שזה לא משהו אישי נגדי....חחח

    השבמחק
  2. גם אני עברתי ל FireFox לפני כמה חודשים וכל הבעיות שהיו לי נפתרון, עם Explorer כל הזמן היה בעיה כלשהיא עד שנמאס לי ומאז חיי הגלישה שלי מאושרים יותר :-)

    השבמחק

תודה רבה על תגובתך
נוית