תוויות

יום שני, 13 בדצמבר 2010

השמיכה מוכנה!

צהרים טובים,

איזה כיף שהחורף הגיע...
סוף סוף אפשר להוציא את הפוך ולהתכרבל במיטה עוד שעה בלי סיבה מיוחדת במינה.
אני יודעת שלא הרבה מקבלים את החורף הסוער שהגיע אלינו בפתאומיות באהבה רבה, אבל אני לעומת זאת, מקבלת את זה בברכה ומאחלת לעוד ימים רבים שכאלו.

שלא תחשבו שהתחבאתי אתמול מתחת לשמיכה...דווקא ביום סגרירי שכזה יצאנו כולנו, משפחת אללוף ליום כיף בספא הרצליה.
איזה כיף שיש אחות שמפנקת (אחותי הגדולה), הורים שתומכים ומפנקים ועוד אחות קטנה שמפיצה כל כך הרבה חום ואהבה.
אז ארבעת הבנות למשפחת אללוף נהנו ממסאג' בעוד אבי היקר שמר במסירות על שני נכדיו הטריים.
ולאחר הפינוק נהנינו כולנו מארוחה טובה במסעדה, בעוד כסאות עפים בחוץ.

ובהמשך לחורף שהגיע בעוצמה, יואב כמובן זקוק לשמיכה חמה ומפנקת באופן מיוחד.
אז למלאכה נרתמתי בעצלתיים....
זה התחיל מזה שלא התחברתי לאף בד שהיה לי בבית וביקור בנחלה כרגע לא ממש בר ביצוע ומשום מה לא היה לי סבלנות לחכות לבדים מ - Etsy, מה גם שאני טובעת כשאני נכנסת לשם.
לאחר התלבטויות רבות והתפשרויות לא מעטות, הסתפקתי במה שמצאתי בארון בדים.
זה התחיל מפיסה ממש קטנה של בד ינשופים אותם רכשתי בסדנאות שהייתי בהולנד והמשיך עם בדים שרכשתי בתאילנד ובנחלה. ובצד האחורי השתמשתי בכירבולית שרכשתי באיקאה.
לא הייתה לי תוכנית מוגדרת עבור השמיכה, אפילו לא ידעתי מה הגודל שצריך למיטת תינוק, אבל איכשהו הכל הסתדר בסוף.
את השמיכה מילאתי במילוי אקריאלן לקבלת הרגשה מפנקת ועוד קצת חימום.

ולסיום, כדי לתת את המגע האישי שלי לכל היצירה, מאוד רציתי לרקום משהו באהבה רבה, אך לצערי המשימה נכשלה. נראה לי שבד הטריקו הלבן שהיה די סטראצ'י די הקשה על המשימה.
לבסוף החלטתי ללכת על תחום שאני קצת יותר חזקה בו וזה עיצוב במחשב.
ולצורך המשימה עיצבתי לוגו אישי במיוחד ליואב הקטן (מה שאומר שלילד/ה הבא חייבים להכין שמיכה חדשה...)




מבט מקרוב על הבדים:





19 תגובות:

  1. תתחדשו! השמיכה מקסימה, וגם יואב, שמאוד דומה לאיציק!! בפעם הבאה תסתפקי ב"מאמא באהבה", וככה תוכלי להעביר בין הילדים! :-))

    השבמחק
  2. חגית, תודה רבה
    אני חושבת שזה שרשום יואב על השמיכה זה רק תירוץ כדי להכין עוד לילדים הבאים שיבאו ב"ה

    השבמחק
  3. היי נוית
    השמיכה מקסימה אני מאד אוהבת את הגוונים. ויואב מתוק אמיתי.

    השבמחק
  4. כמה שהוא מתוק וחמוד וחייכן 3>

    ילד מדוגם מכף רגל ועד לוגו (-:

    השבמחק
  5. שמיכה מהממת ובטח מחממת !
    לא נראה לי שהיית יכולה לקנות בדים יותר מוצלחים ממה שהשתמשת !
    הלוגו שעיצבת נהדר.
    והתמונות של יואב משגעות!

    השבמחק
  6. וואו , איזה שמיכה מעלפת כמו הילדון ... בעצם הילדון יותר. אבל אני עדין אוהבת את השמיכה.

    השבמחק
  7. וואאאאאאאאאאאאאאי איזה ג'יגנ'י מתוק יואב שלכם!!!!
    ותקשיבי השמיכה סוף!!! מדליקה לגמרי, מושלמת!! הלוגו שהוספת נותן טאצ' אישי מקסים, אהבתי מאד מאד!

    השבמחק
  8. יווווווו נוית איך הוא דומה לך, אני אגיד שוב שהוא חמוד ומתוק כל כך כי אולי תעלי תמונות נוספות :-) והשמיכה מהממת, עוד תעבור מדור לדור את תראי אפילו שיש עליה לוגו אישי!

    השבמחק
  9. השמיכה מקסימה ומהממת בדיוק כמו יואב. אין עלייך את אלופה!

    השבמחק
  10. השמיכה יפייפיה ומתוקה,
    אבל, יואב גבר הורס.

    השבמחק
  11. וואו, איך הקטנצ'יק דומה לאיציק! לפחות בחלק של העיניים...
    הוא מתוק!

    השמיכה משגעת! כיף ליואב שיש לו אמא מפנקת כזו :-)

    השבמחק
  12. מקסימה השמיכה! אך והילד... טוב נו אין דברים כאילו איזה אלוף עם מבט הורס
    נשיקות

    השבמחק
  13. שמיכה מקסימה! והתוית כל כך מיוחדת!!

    השבמחק
  14. דבר ראשון, כל הכבוד לאבא שלך ולכל המשפחה על הפרגון - נשמע יום כייפי במיוחד!!!!
    השמיכה מהממת, וההקדשה האישית עושה אותה עוד יותר מיוחדת - כרגיל - אלופה!

    השבמחק
  15. so so lovely!!!'
    and your tiny one is super cute
    =)

    השבמחק
  16. שמיכה משגעת ושילובי בדים מצויינים
    והלוגו .. נהדר נהדר .

    והגי'נג'י : גם יפה גם חזק.

    לא ציינת בסוף מה גודל השמיכה...( אני בדיוק צריכה לתפור אחת..

    נשיקות
    ענת

    השבמחק
  17. בנות יקרות תודה רבה,
    אכן יואב מקסים, אני מאוהבת, אבל אני כל הזמן מנסה לעודד את איציק שלא יחשוב שהחלפתי את האהבה שלי שמיני איציק...:-)
    ענת, השמיכה לא ממש לפי מידות סטנדרטיות למיטת תינוק, זה מה שיצא לי פחות או יותר לפי הבד שהיה לי, אבל בדיעבד זה נראה לי הולם מיטת תינוק. המידות הן - 115X90 ס"מ.
    אם את רוצה להכין שמיכה לעגלה / עריסה אז רוב השמיכות שמוכרים הן 90X90 ס"מ
    בהצלחה.
    ושוב תודה לכולן

    השבמחק
  18. לביתי נוית המוכשרת
    יואב מדהים וגדל מאד יפה
    השמיכה מאד יפה כמו כל דבר שיש בו נגיעה ממך נהנינו אתמול מיואב המקסים שלנו
    אמא

    השבמחק
  19. יו איזה ג'ינג'י הורסססססס וגם מרוקני חחחח חבל"ז
    השמיכה נפלאה ( קטן עלייך להכין גם להבא ), אהבתי את ההקדשה.
    ואת ? את בכלל משובחה.
    יפית הוס

    השבמחק

תודה רבה על תגובתך
נוית