תוויות

יום ראשון, 10 באפריל 2011

לקראת החג ו - Freebie

-------------------------------------------------------------------------------------
לפני הכל, אני רוצה להודות לכל הקוראים והמגיבים בפוסט האחרון.
אכן התמונות מלאות רגש ואהבה, וכל הכשרון הזה שייך שייך לצלמת מדהימה שאני מקווה שיצא לחלקכם לפגוש במהלך הדרך.
קרן ליברמן 0503-485475

-------------------------------------------------------------------------------------

ולחג הקרב ובא....
לקראת החג, החלטנו צוות העיצוב של נתנאלה  להכין פרוייקט לקראת החג, בו נכניס מעט נייר וסקראפ לשולחן הסדר.
כל אחת לקחה על עצמה חלק אחר בקישוט.
ענת (זיקוקית) הכינה חבקי מפיות מקסימות, במיוחד אלו עם הפרחים.
קרן (מניירות) הכינה זר פרחי עד לשולחן.
הדר (הדרלינג) הכינה שרשרת דגלים להוספת אווירה מסביב לשולחן.
טניה הכינה עציצים אכילים.
ויעל, היא כנראה תפתיע אותי, כי אני עדיין לא ראיתי את הפוסט שלה.

אני החלטתי ללכת על כרטיסי שמות לסידור השולחן.

בבית של אמא שלי יש לנו סידורי ישיבה די קבועים, כך ששמות נראה לי קצת מיותר (אבל, אמא אם את רוצה סט כזה לחג, אני אכין לך בשמחה), אבל החג הקרוב אנחנו עושים את החג אצל ההורים של איציק ונראה לי ששם די ילך עניין סידורי הישיבה.
החלטתי להכין כרטיסים שלא ממש יסגירו את החג כך שאולי הם גם יתאימו לראש השנה.

הכרטיסים עוצבו באופן דיגיטלי במחשב תחת תוכנת ה - Illustrator וכל החיתוכים נעשו ע"י המכונה המדהימה שלי , שמיום ליום אני מתאהבת בה מחדש.

לפני שהייתה לי תוכנית חשבתי להכין משהו סקראפי אמיתי, אבל איפשהו לא התחברו לי כל החומרים שיש לי בבית. נראה לי שאני הולכת לצאת במכירה גדולה של רוב החומרים המתכלים שלי.
מהרגע בו ישבתי מול המחשב, הכל זרם ויכולתי להתנסות עם סגנונות שונים.
זה התחיל בחיתוך של אלמנטים רבים אותם עיצבתי למכונת החיתוך ולאט לאט מיקדתי את עצמי לתוצר הכמעט סופי, עד כדי בחירת צבעים.
בחירת הצבעים היוו את אחת ההתלבטיות הגדולות שלי ודי עיכבו את כל תהליך היצירה.
מזל שהכל ממוחשב ואת התוצאה רואים באופן מידי.


תהליך העבודה די קל וזריז ברגע שעובדים בשיטת "סרט נע" ולא עובדים על כל כרטיס נפרד.
לצורך הכנת הכרטיסים יש צורך במדפסת צבעונית, מכונת חיתוך (לא חובה) , מספריים, דבק דו צדדי מוגבהה, דבק רגיל ומקל קיפול (לא חובה).

 ולשלבי העבודה:


  











ולכם הקוראים, הכנתי את הכרטיסים להדפסה.
כדי להוריד את הקובץ לחצו על התמונה.
כל שעליכם לעשות זה להדפיס, לגזור (אם מישהו רוצה את הוקטורים לטובת חיתוך במכונה, אני אשמח לשלוח במייל) ולהדביק.

חג שמח

24 תגובות:

  1. מדליק ביותר!!! ותודה על ה"פריבי"

    השבמחק
  2. נוית יקירתי, ראשית לא הצלחתי להגיב על הפוסט הקודם. התמונות אכן עשו עבודה נהדרת כי ממש אפשר היה להרגיש את החיבור שלכם במגע, בקול ובאהבה ולא רק לראות אותו. איך יואבי גדל. כיף גדול.
    ולגבי סידור השמות- בהחלט שימושי . תודה רבה וחג שמח שמח שמח נשיקות קינשסה

    השבמחק
  3. כל כך יפה לך בדיגיטלי ואת תמיד מצליחה לגרום לדיגיטלי להראות סקראפי אמיתי. כרטיסי השם יפיפיים, ההדרכה מצויינת, אהבתי מאד את צורת ההגשה בקופסא, מה שיכול להוות מתנה נהדרת לאמא/חמות ותודה רבה על ההשקעה בקובץ להדפסה, שימושי לכל שולחן חג!

    השבמחק
  4. יו! זה מהמם!!
    תודה על המתנה לחג,אני אשמח לכמה מילים על איך יצרת בתוכנה.
    חג שמח!!

    השבמחק
  5. אין ספק, זה דבר מדהים, הרעיון שילוב הצבעים והעבודה הקלה בסוף.
    אהבתי מאד.
    אפרת

    השבמחק
  6. אין ספק שזה משדרג את השולחן!!
    ואין על היצירות הדיגיטליות שלך,הן מדהימות :)

    השבמחק
  7. וואו! איזה רמה של עבודה.. כיף לראות.. והתמונות מעולות! חג שמח!

    השבמחק
  8. נפלא! ותודה על הדרכה מפורטת וברורה! חג שמייח!

    השבמחק
  9. איזו הדרכה מקסימה, ותודה על הפריבי!

    השבמחק
  10. מקסים!
    שאלה - כיצד את יודעת היכן למקם את הדף המודפס בסילואט? יש לי את המכונה ואני אף פעם לא יודעת היכן למקם את הדף המודפס, לכן לא משתמשת כמעט באופציה זו (וחבל!)
    תודה!

    השבמחק
  11. מקסים מקסים! עכשיו שהסדר עבר אלי אני חושבת ברצינות ללכת על זה...
    אם כן אעלה תמונות של התוצאה הסופית, נקווה שלא ייצא לי מביך...
    חג שמח!
    חגית

    השבמחק
  12. וואווו כרטיסי שם מטריפים!!!! העיצוב המוקפד הנקי והכ"כ אסתטי שלך פשוט מדהימים אותי כל פעם מחדש!!! אהבתי מאד ותודה רבה על הקובץ להדפסה!

    השבמחק
  13. מקסים, מקסים, מקסים.
    חג שמח.
    ענת

    השבמחק
  14. את פשוט מופלאה! אני מתה על הסגנון שלך - נקי, אסתטי, יצירתי ויפהפיה. שיהיה חג שמח !!

    השבמחק
  15. נפלא! פשוט נפלא!
    כל כך יפה! לי אין סילואט אבל לחברה שלי יש ואני יכולה להשתמש בשלה.. את יכולה להסביר לי איך למקם לחיתוך? ואם תוכלי לרשום באנגלית (רק אם אפשרי) זה יעזור יותר כי החברה תבין ככה קל יותר :-P

    חג שמח!!!
    מירה

    השבמחק
  16. נפלא! פשוט נפלא!
    כל כך יפה! לי אין סילואט אבל לחברה שלי יש ואני יכולה להשתמש בשלה.. את יכולה להסביר לי איך למקם לחיתוך? ואם תוכלי לרשום באנגלית (רק אם אפשרי) זה יעזור יותר כי החברה תבין ככה קל יותר :-P

    חג שמח!!!
    מירה

    השבמחק
  17. משגע!
    הדברים הקטנים שעושים את ההבדל

    השבמחק
  18. זה נפלא!!! תוספת מהודרת לשולחן החג - תענוג אהבתי את העיצובים ותודה על שיתוף
    נשיקות יקירתי
    שולי SHOULYHZO1

    השבמחק
  19. יקירתי-תחת ידייך הכשרוניות, גם הדבר הפשוט ביותר יוצא נפלא, דוגם ומשדרג לחלוטין כל שולחן חג
    נפלא!!!! השנה אני לא אשתמש אבל בחג הבא זה יפאר את השולחן-בטוח!!
    נשיקות ומקווה שיואבי כבר חזר לעצמו (:

    השבמחק
  20. בנות יקרות, תודה רבה.
    אני כל כך שמחה לשמוע שאהבתן את הכרטיסים ואני באמת מקווה שזה יוכל לשרת אתכן לקראת החג.

    ליאת, אני אשתדל בימים הקרובים לעלות פוסט עם הסבר קצר כיצד אני יוצרת את הצורות בתוכנה.

    נתי, בהמשך לתגובה לליאת, אני אסביר כיצד אני ממקמת את הנייר במכונה . גם לי לקח קצת זמן עד שקלטתי את הרעיון.

    השבמחק
  21. איזה יופי!! פשוט מקסים, אלגנטי ומשדרג כל שולחן!
    אולי אנסה גם.....למרות שאין לי אתת כל המכשירים....חג שמח
    ליאור

    השבמחק

תודה רבה על תגובתך
נוית