תוויות

יום שני, 27 ביולי 2009

עכו בשחור לבן

הנה הזמן חולף לו ואני ממש לא מספיקה לעדכן בכל מה שמתרחש בחיי.

אם היה מישהו שמוכר זמן, אני בטוחה שאני הייתי קליינטית קבועה.

אפילו שאני סוחטת כל דקה ביום עד תומה, תמיד אני מרגישה שאני צריכה עוד קצת...
וזה לא שאני מאלו שנכנסים למיטה ב - 22:00 וקמים ב - 8:00. אצלי הלילה מתחיל ב - 1:00 ומסתיים באכזריות ב - 6:00 בבוקר.

אם זה יצירה, בישול, ספורט , חברים, משפחה, זוגיות...לכל תחום צריך להקדיש את הזמן שלו...

אז, פרוייקטים על השולחן כרגע, יש לי לרוב, ומקווה לסיים את רובם עד לנסיעה הקרבה להודו. ב - 30 לאוגוסט אנחנו טסים לחודש שלם בהודו. אומנם זה לא מספיק כדי לחוות את כולה (שוב הגענו לעניין הזמן), אבל בימים אלו אנחנו צריכים להגיד תודה שגם זה מתאפשר לנו.


היום, אני רוצה לשתף אתכם בתמונות מהקורס צילום.

לפני כמעט חודש (אמרתי לכם שאין לי ממש זמן), היינו בשיעור מעשי בעכו.

מטרת השיעור הייתה בעיקר צילום בחשור לבן, תוך הסתכלות על אור וחושך ותרגול מספר טכניקות צילום.

התמונות שיצאו לי היו נחמדות, עדיין אני מרגישה שיש לי הרבה מה ללמוד.

התמונות שאני מביאה בפניכם, הן המועדפות עלי, ואינם עברו שום עריכה.

אני מנסה להיות אמיתית עם מה שיצא לי וללמוד מהטעויות.

אם מישהו מעוניין לטייל בשישי הקרובה בעכו, ממליצה לכם להגיע ב - 8:00 לפני שהשוק נפתח וההמולה מתחילה. בשעות אלו תוכלו עדיין לתפוס צללים מעניינים בסמטאות של העיר העתיקה.


בשישי הקרובה, אנחנו בצפת, מבטיחה לעדכן בתמונות.



















ולסיכום, תמונה שלי. התמונה צולמה ע"י בחורה מוכשרת בטירוף, בשם ניצן.

אומנם יש בינינו כמעט 10 שנים, אך אם מישהו היה שואל אותי מה הייתי רוצה להיות כשאהיה גדולה, הייתי אומרת, צלמת כמו ניצן.

אני ממליצה לכם בחום, להיכנס לפליקר שלה ולשטוף את העיניים בתמונות נפלאות שלה.


10 תגובות:

  1. התמונות שלך נפלאות! אלה על המזח פשוט מושלמות בעיני והתמונה של 2 האברכים מיוחדת במינה, סיפור שלם בתוך תמונה. הצצתי בפליקר של ניצן,היא מצלמת נפלא אבל יש לי תחושה שיש אנשים שאומרים שכשהם יהיו גדולים הם רוצים להיות נוית!

    השבמחק
  2. וואו, ענת, אני ממש מסמיקה. תודה רבה על המחמאה, למרות שגם לך לא חסר בכשרון הרב שנוטף ממך.

    השבמחק
  3. מקסים מקסים מקסים!!
    ואני עם ענת...אלא שבמקרה שלי אני צריכה לומר שכשאהיה שוב צעירה (בגלגול הבא?) אני רוצה להיות נוית (אבל עם קצת יותר זמן).

    השבמחק
  4. התמונות נהדרות! טיולי צילום זה הכי כיף! ואני מאוד אוהבת גם את התמונה שצילמה ניצן, יש לי פטיש לתמונות שרואים בהם אנשים מצלמים, אני ממש אוהבת את זה! :-)

    השבמחק
  5. חגית, במיוחד בשבילך אחרי תמונות הצל שלך. אומנם אין כאן הרבה לאן לקחת את הדמיון, אבל לאחר ניתוח של התמונות בשיעור גיליתי שיש הרבה מעבר למה שהעין רואה.
    גם אני אוהבת תמונות של אנשים מצלמים.
    עדיה,תפסיקי.....חבל שאין אייקון מסמיק :-)

    השבמחק
  6. התמונה שניצן צילמה אותך ממש יפייפיה!!! בדיוק עשיתי דף באלבום עם תמונות שלי מצלמת אבל הן ממש גרועות חח, עם תמונה כזו אפשר להכין מטעמים!

    התמונות שלך נפלאות ואהבתי אותן מאד, אני אוהבת לראות בתמונות איך את מחפשת דברים ואיך את תופסת אותם, זה תהליך מעניין! ואיזה כיף לך שאת נוסעת להודו, מחכה לראות את התמונות המדהימות שלך!

    אה ולא הצלחתי להגיב בפוסט הקודם אבל הדברים שתפרת משגעים! אהבתי את שילוב הצבעים. הנרתיק איפור נראה סופר מקצועי, יש לך את זה!

    השבמחק
  7. התמונות שלך נהדרות. בדיוק כמו שזיקוקית אמרה הם מספרות סיפור ובעיקר גורמות לרצות לקפוץ לתוך התמונה (ממקום של סקרנות)

    השבמחק
  8. איזה עונג - כל תמונה עושה חשק לעוד...
    ותמשיכי להסמיק - עם כל הכשרונות הגלויים והחבויים שלךאין סוף ליצירתיות שלך(-:

    השבמחק
  9. התמונות מהממות !!
    אהבתי כל אחת ואחת מהן. אני בכלל אוהבת תמונות שחור לבן.
    מקווה לראות עוד בהמשך.

    השבמחק
  10. אין על עכו! אחת הערים האהובות עליי על המפה והתמונות המדהימות משקפות בדיוק למה.
    החיים המעורבים, העתיק אל מול החדש, הנמל שנשימתי נעצרת כל פעם שאני מתקרבת לעברו..
    מזדהה מאוד עם מה שכתבת על תחומי החיים שדורשים את התשומת לב שלנו. גם אני מוצאת את עצמי ישנה פחות ופחות לאחרונה.

    השבמחק

תודה רבה על תגובתך
נוית