תוויות

יום רביעי, 26 במאי 2010

מהודו באהבה

הצלחנו להשיג כרטיסים למופע!

בפוקס מדהים הגענו להופעה האחרונה של מופע הבוליווד "בהארטה" שהגיע לישראל הישר מהודו .

זה היה מופע קסום, מלא תלבושות, שירים וריקודים .

טוב, האמת שאני קצת משוחדת, וכמעט כל דבר שקשור להודים אני אוהבת.

אני יודעת שאצל רבים מאלו שביקרו בהודו, הדעות הן די קיצוניות. יש את אלו שמתאהבים במקום ויש את אלו שנשבעים שלא יחזרו שוב.

אז כמו שאתם מתארים לעצמכם, אני מאלו שהתאהבו. ולמזלי, איציק גם התאהב במקום.

את המופע ליווה "איצקו", מצערת אבל אני זוכרת רק את השם הזה...אני יכולה לתרץ זאת בהריון, אבל שכחה זה פגם שהיה לפני וכנראה ישאר גם אחרי ההריון.

המופע מגולל סיפור אהבה של הודי אמריקאי שהגיע להודו למטרת עבודה ומתאהב בבחורה הודית מקומית.

כמובן, שהדרך לכבוש את ליבה לא הייתה קלה, אחרת המופע היה מסתיים על ההתחלה...

הרבה בעלילה אין,אבל למען האמת, אני לא חושבת שבשביל זה אנשים הגיעו למופע. הריקודים והשירים די מספקים ומשאירים אותך עליז ושמח לאורך כל המופע.

כשהיינו בהודו הלכנו לסרט קולנוע הודי. זו הייתה חוויה מיוחדת במינה שניתן לחוות רק בהודו.

מעבר למשחק, ריקודים ושירה בסרט, כל האנשים בקולונוע לוקחים חלק פעיל בשמחה.

כשמופיע על המרקע שחקן מפורסם או חתיך, מיד מתחילות שריקות ומחיאות כפיים.

ובהרבה מהריקודים, היו אנשים שקמו על הרגליים והשתתפו בשמחה.

אין ספק שהתנהגות זו לא מפתיעה אחרי שמכירים את הטיפוס ההודי.

אותו איש פשוט, שתמיד יש לו חיוך על הפרצוף, גם שהחיים לא ממש מחייכים לו בחזרה. זה שתמיד מנסה לעזור לכם ברחוב, גם כשהוא לא ממש יודע מה אתם מחפשים או לאן אתם הולכים.

במופע שלנו, ניסו להביא קצת מההווי הבוליוודי.

"איצקו" הצליח להקים את כל הקהל ולהרקיד אותו לצלילי שיר הודי.

איציק די מהר התמסר לשמחה ולריקוד, ומזל שהייתה לי מצלמה לתפוס את הרגע.

איציק לא היה היחיד שזרם עם הקהל....

תמונה שלי אין מהאירוע, אבל ברגע ששמעתי את השיר שלצלילו כל הקהל קם על הרגליים, ידעתי שזה הרגע לחשוף רגע מהחתונה שלנו.

כשנתבקשנו ע"י ה - DJ לבחור שיר לשבירת הכוס בחופה, קיבלנו דיסק מלא בשירים לבחירה.

בהתחלה, זה היה נראה כפרוייקט בלתי אפשרי, אבל ברגע ששמעתי את השיר ההודי הבא (אותו שיר שכולם רקדו לצליליו במופע), ידעתי שזה השיר שלנו.

אומנם, החתונה הייתה לפני הנסיעה שלנו להודו, אבל עוד לפני שהיינו שם, כבר הייתה לי חיבה מיוחדת להודו.


ומאחר, ובזמן הקרוב, אין סיכוי שאראה את רחובות הודו מקרוב, כל שנותר לנו זה לספוג את הריחות והטעמים של האוכל ההודי המשגע, שלמזלי שנינו אוהבים לאכול ואני אוהבת במיוחד להכין.

אני מאחלת לכולם סופשבוע נפלא, מלא שמחה.