תוויות

יום רביעי, 26 במאי 2010

מהודו באהבה

הצלחנו להשיג כרטיסים למופע!

בפוקס מדהים הגענו להופעה האחרונה של מופע הבוליווד "בהארטה" שהגיע לישראל הישר מהודו .

זה היה מופע קסום, מלא תלבושות, שירים וריקודים .

טוב, האמת שאני קצת משוחדת, וכמעט כל דבר שקשור להודים אני אוהבת.

אני יודעת שאצל רבים מאלו שביקרו בהודו, הדעות הן די קיצוניות. יש את אלו שמתאהבים במקום ויש את אלו שנשבעים שלא יחזרו שוב.

אז כמו שאתם מתארים לעצמכם, אני מאלו שהתאהבו. ולמזלי, איציק גם התאהב במקום.

את המופע ליווה "איצקו", מצערת אבל אני זוכרת רק את השם הזה...אני יכולה לתרץ זאת בהריון, אבל שכחה זה פגם שהיה לפני וכנראה ישאר גם אחרי ההריון.

המופע מגולל סיפור אהבה של הודי אמריקאי שהגיע להודו למטרת עבודה ומתאהב בבחורה הודית מקומית.

כמובן, שהדרך לכבוש את ליבה לא הייתה קלה, אחרת המופע היה מסתיים על ההתחלה...

הרבה בעלילה אין,אבל למען האמת, אני לא חושבת שבשביל זה אנשים הגיעו למופע. הריקודים והשירים די מספקים ומשאירים אותך עליז ושמח לאורך כל המופע.

כשהיינו בהודו הלכנו לסרט קולנוע הודי. זו הייתה חוויה מיוחדת במינה שניתן לחוות רק בהודו.

מעבר למשחק, ריקודים ושירה בסרט, כל האנשים בקולונוע לוקחים חלק פעיל בשמחה.

כשמופיע על המרקע שחקן מפורסם או חתיך, מיד מתחילות שריקות ומחיאות כפיים.

ובהרבה מהריקודים, היו אנשים שקמו על הרגליים והשתתפו בשמחה.

אין ספק שהתנהגות זו לא מפתיעה אחרי שמכירים את הטיפוס ההודי.

אותו איש פשוט, שתמיד יש לו חיוך על הפרצוף, גם שהחיים לא ממש מחייכים לו בחזרה. זה שתמיד מנסה לעזור לכם ברחוב, גם כשהוא לא ממש יודע מה אתם מחפשים או לאן אתם הולכים.

במופע שלנו, ניסו להביא קצת מההווי הבוליוודי.

"איצקו" הצליח להקים את כל הקהל ולהרקיד אותו לצלילי שיר הודי.

איציק די מהר התמסר לשמחה ולריקוד, ומזל שהייתה לי מצלמה לתפוס את הרגע.

איציק לא היה היחיד שזרם עם הקהל....

תמונה שלי אין מהאירוע, אבל ברגע ששמעתי את השיר שלצלילו כל הקהל קם על הרגליים, ידעתי שזה הרגע לחשוף רגע מהחתונה שלנו.

כשנתבקשנו ע"י ה - DJ לבחור שיר לשבירת הכוס בחופה, קיבלנו דיסק מלא בשירים לבחירה.

בהתחלה, זה היה נראה כפרוייקט בלתי אפשרי, אבל ברגע ששמעתי את השיר ההודי הבא (אותו שיר שכולם רקדו לצליליו במופע), ידעתי שזה השיר שלנו.

אומנם, החתונה הייתה לפני הנסיעה שלנו להודו, אבל עוד לפני שהיינו שם, כבר הייתה לי חיבה מיוחדת להודו.


ומאחר, ובזמן הקרוב, אין סיכוי שאראה את רחובות הודו מקרוב, כל שנותר לנו זה לספוג את הריחות והטעמים של האוכל ההודי המשגע, שלמזלי שנינו אוהבים לאכול ואני אוהבת במיוחד להכין.

אני מאחלת לכולם סופשבוע נפלא, מלא שמחה.

15 תגובות:

  1. אח, איזהכיף היה!!! איך אני שמחה לראות שגם יעל הייתה! נכון שהם מעולים? וליאור כלפון (איצקו) היה מקסים בעיניי. שמתם לב שכשכולם רקדו היו גם רקדנים שנכנסו בין הקהל, על המדרגות וכו'? בעיניי היה ממש מעולה, שמחה שנהניתם, והרגע של החתונה כל כך חמוד!!!!!

    השבמחק
  2. איזה חמוד הוידאו מהחתונה! כיף לראות
    אני מאוד רציתי להגיע למופע, אבל פתאום יעל כתבה לי שהייתן בהופעה האחרונה... :-( באסה.

    השבמחק
  3. חגית, בזכות התדובה של יעל בפוסט שלך קראתי ליעל להתייצב וזה היה ממש בפוקס שזה היה המופע האחרון.
    יעל אמרה שמזל שאני קוראת תגובות של אחרים...
    הגר, גם אנחנו מאוג הופתענו מזה שהגענו למופע האחרון.
    אם אחיות שלי לא היו אומרות לי שהן קנו כרטיסים גם אני הייתי מפספסת את ההזדמנות האחרונה.

    השבמחק
  4. אחח היה כיף - וכמו שכבר אמרתי - הספונטניות משתלמת ובגדול...

    ועכשיו נפל לי האסימון שכתבתי פוסט על ההופעה ושכחתי לפרסם...חח-יש לי עוד תמונות של איציק (ואפילו הגנבתי אחת שלך...)

    היה צבעוני, כיפי (בזכות החברה) ומכיוון שזה הכי קרוב להודו שאני צתארת שאני אהיה - היה שווה כל רגע 

    השבמחק
  5. איזה יופי נוית הקטע מסרט החתונה מקסים ושמח, היית כלה יפייפה.

    השבמחק
  6. איזה כיף שהייתם (ועוד עם יעל!) והסרטון חתונה מאוד מרגש!

    השבמחק
  7. איזה כייף זה נשמע! בעלי היה מת על זה:-D

    השבמחק
  8. נוית איזב קטע מקסים אחרי שבירצ הכוס, "כעסתי" שהוא הה קצר מדי :o)) !
    איזה כיף היה לכם שהצלחתם להשיג כרטיסים !

    השבמחק
  9. כשתכננתי את הטיול הראשון לחו"ל כל חבריי נסעו להודו ואני פחדתי מהמראות.
    אין ספק שאת הטיול הגדול הבא שלי ב"ה בעוד X שנים אני יעשה בהודו וסין.....

    חגיגה אמיתית כל הקצב, צבע ותנועה שלהם הא?....
    יום טוב קינשסה

    השבמחק
  10. עזבי את כל השאר, איזה חמודים אתם בסרטון הזה! עשיתי לי את היום טוב עכשיו.

    השבמחק
  11. בנות, תודה רבה על התגובות החמות.
    מימיס, מצערת שהסרטון קצר, לא חשבתי שזה יעניין מישהו לראות צילומים מהחופה...אפילו אחרי 3 שנים זה עדיין לא נראה כל כך מעניין, אולי בעוד 10 שנים נהנה מלראות את הסרט.
    יפעת, אני מתפלאת עליך אך לא נסעת להודו זה נראה לי כל כך תפור עליך.
    דפנה, שמחתי לעשות לך את היום.

    השבמחק
  12. יו, איזה חמודה את ששמת את הסרטון מהחתונה! אתם כאלה מקסימים!!!

    אני אמנם שייכת לקב' האנשים שהודו לא עושה להם את זה, אבל אני נהנית לקרוא על החוויות של אחרים... :)

    ושאלה קצת מוזרה, ברשותך: צילמת במופע עם מצלמת הרפלקס שלך? או עם מצלמה קטנה? (או יותר נכון מה שאני רוצה לשאול זה: הם מאפשרים להכניס מצלמות גדולות למופעים כאלה...?)

    השבמחק
  13. נגה, תודה רבה
    האמת לקחתי מצלמת פוקט רגילה, אבל לא בגלל שניסיתי להסתיר, סתם לא התחשק לי לצלם עם המצלמה הרגילה שלי כי גם ככה תיארתי לעצמי שהתמונות יצאו גרועות.
    למופע הספציפי הזה הם נתנו לצלם אך הם ביקשו שזה יהיה ללא פלאש.

    השבמחק
  14. נוית

    מדהים
    חבל שלא הייתי אתכם
    השלוב של הסרטון מדהים
    הייתם זוג יפיפה בחתונה
    תמשיכו כך
    אמא

    השבמחק
  15. הודו זה NOT מבחינתי אבל.........
    היית מתוקה בחתונה!!! שניכם למען האמת!
    נתנאלה

    השבמחק

תודה רבה על תגובתך
נוית