תוויות

יום חמישי, 23 בספטמבר 2010

4/9/2010 3:12




ב - 4 לספטמבר בשעה 3:12 הגיע לעולם הנסיך הקטן שלנו.
אני לא ארחיב כרגע בסיפור הלידה שלי, למרות שנראה לי שהוא יגיע בשלב מסויים....

אחרי 9 חודשים של צפייה וערגה לקראת המעמד החדש נהפכנו בין רגע להורים.
בשבילי, המעבר היה די טבעי, אבל בשביל איציק זה לא היה קל.
במהלך ההריון עברו עליו כמה תהפוכות בגישה ובהשלמה לקראת הפיכתו לאב. אך ככל שהזמן חלף, הוא הרגיש יותר ויותר בשל, למרות שלא היה מוכן "להתכונן" למאורע על ילדים של אנשים אחרים.
ניסינו ללמד אותו להחזיק תינוק או להחליף חיתול, והוא היה מסרב בתוקף. לא הייתה ברורה ממש מה הסיבה (אולי בקטע של החיתול זה דיי ברור....), אבל אני לא הייתי מודאגת מהמצב, כי היה ברור לי שברגע שזה יהיה הילד שלו הכל יבוא לו באופן טבעי.

ואכן, מהרגע שהילד יצא לאוויר העולם, איציק שינה פאזה, והאבהות באה לו באופן טבעי. (לא שזה הפתיע אותי....)

היום, שנינו, אמא ואבא לראשונה, מאוהבים בפשוש הקטן ומתענגים מכל רפלקס...בתקווה שבעוד חודש כשהוא יחייך, זה יהיה חיוך אמיתי ולא רפלקס מתוך שינה.

וכרגע, אנחנו מבלים את רוב הזמן בשינה, בין האכלה להחלפה, ובימים אלו ממש הצטרפו להם הגזים לחגיגה....