תוויות

יום שבת, 21 באוגוסט 2010

תפירה...והרשימה עוד ארוכה.....

סוף 37 ויש לי עוד תקוות רבות להספיק די הרבה דברים לפני שהתינוק מגיע.

כל חברה שמתשאלת אותי קצת לגבי המוכנות שלי פשוט מופתעת מחוסר ההתרגשות או "הלחץ" שמשום מה אמור להיות לי.
מבחינתי, אם תשאלו אותי, יש עוד הרבה זמן....ואין מה להילחץ והדברים יסתדרו מעצמם.
התיק לא ממש מוכן, חדר עדיין לא מאורגן, הבגדים עדיין מחכים לעבור כביסה....וייתכן ויש עוד דברים שאני אפילו לא מודעת שצריך להכין לקראת הלידה.

איציק, הולך לישון כל ערב בלחץ, שמא היום זה היום ואני אעיר אותו באמצע הלילה עם צירים.
אני לא יודעת, מה איתו, אבל אני עדיין ישנה טוב בלילות, ובכל יום בו לא הולכים לעבודה אני מנצלת את זה לילה מלא של 12 שעות שינה.

לקראת בואו של התינוק, גדלה לה הרשימה של "משימות התפירה" אך לצערי, לא ממש עמדתי ביעדים שהצבתי לעצמי. זה היה שילוב של "יש עוד זמן" עם "חם מדי" ופשוט חוסר מוזה לשבת רצוף מול מכונת התפירה.

למרות, שלמזלי, יש לי הוכחות לכך... חבל רק שהן די מועטות ....



הפרוייקט הראשון שהתחלתי ובאמת סיימתי אותו, היה תפירה של תיק.
הגזרה לקוחה מהספר של Amy butler, תיק לידה מודרני.



למען האמת רציתי את התיק הזה עוד לפני שהייתי בהריון. זה פשוט היה נראה לי תיק מדליק ליצירה.

היום, כשהוא מוכן וראוי לשימוש, אני קצת בספק לגבי התאימות שלו לשימוש עם עגלה או בכלל כתיק חיתולים, אבל אין ספק שזה תיק די מרשים במיוחד בגלל הבדים.

זה הזמן להודות לחברתי היקרה, הילה שבזכותה יש לי את הספר ואת הבדים המהממים.



לתיק תפרתי כ"חלק מהסט" משטח החתלה , כאשר צד אחד הינו מגבת והצד השני תואם בבדים לתיק.
אז אם בתיק אני לא אשתמש ביום יום, אני מאמינה שלפחות המשטח ילווה אותי.





למתעניינות בהכנה של התיק, אני יכולה לאמר ולהזהיר, שזה לא תיק פשוט להכנה. זה לא שהוא כל כך מתוחכם בגזרה שלו, כמו שיש כל כך הרבה שלבים וכל כך הרבה שכבות.

רק הגזירה לקחה לי כמה שעות טובות... ובמקרה שלי זה נפרס על כמה ימים.

מה גם, שניסיתי להיות תלמידה טובה ולעקוב אחרי השלבים בספר מילה במילה, והרבה מההסברים היו קצת לא ברורים. לקח לי הרבה זמן לנסות להבין ולדמיין מה הייתה כוונת המשורר. לא הייתי מוכנה לעגל פינות הבכנה של התיק הזה.
בקיצור, אין ספק שזו הייתה תפירה מאתגרת.


פרוייקט נוסף שהסתיים בהצלחה, היה תפירת שמיכונת קייצית. צד אחד פיקה והצד השני בדי כותנה.
זה היה לשם שינוי פרוייקט זריז וקל.




ועכשיו, כשאני מסתכלת על שאר הרשימה, יש לי עוד כל כך הרבה דברים שקיוויתי להכין ותרם הספיקותי.
אני רק מקווה שאולי בשבועיים שנותרו לי עדיין אספיק לתפור קצת, ואם לא, אז אולי יתמזל מזלי והתינוק יהיה נוח ואוכל לחזור די מהר לשולחן היצירה.

והערה לסיום, בהקשר של הפוסט הקודם (אלבום דיגטלי ליום הולדת 60):
ראשית, אני רוצה להודות לכל המגיבות , אין ספק שהתגובות מחזקות ונותנות הרגשה טובה.

חלקכן התעניינו ותהו לגבי אופן ההכנה. אז הסבר קל....

את האלבום עיצבתי ללא שום קשר לתוכנה של האתר MyAlbum.
כל העיצוב מהתחלה ועד הסוף, בוצע בפוטושופ.

חלק מהחומרים הינם חומרים מוכנים שהורדתי מהאינטרנט וחלקם אני יצרתי.

לאחר שהאלבום היה גמור ( כל 44 הדפים + 2 דפי שער), שמרתי כל דף כ - jpeg והעלתי כתמונה שנפרסת על דף שלם בתוכנה של האתר My Album.

בתהליך זה יש להקפיד לא לחרוג מאיזור העריכה המסומן בתוכנה כקו מקוווקו, כי אלו שוליים שעוברים חיתוך.
לאחר שפרסתי את כל הדפים בתוכנה, שלחתי את האלבום להדפסה (שליחה וירטואלית :) ).
וכך נוצר לו האלבום.

ולבינתיים, אני רוצה לאחל לכולם שבוע נפלא וקריר (מחזיקה אצבעות)


13 תגובות:

  1. איזה כיף לתינוק שיוולד לעולם מעוצב וצבעוני כזה!
    שיהיה בשעה טובה!

    השבמחק
  2. שיעבור בקלות. לתינוק מחכה עולם צבעוני ביותר עם אמא יצירתית שכמוך!

    השבמחק
  3. כל כך יפה לך ההריון ליד המכונת תפירה:]
    הדברים שעשית לרך שיבוא בקרוב פשוט נפלאים... והוא יכנס לעולם מלא צבעים ושמחה:)
    לידה קלה!

    השבמחק
  4. התיק מקסים (ונראה ממש מסובך!) והשמיכה מתוקה ביותר!
    שיהיה בהצלחה :-)

    השבמחק
  5. היי נוית. כמה התרגשתי לראות את הבטן המופלאה שלך. אין על הריון. הטבע יצר את הדבר המדהים הזה.
    שתהיה לך לידה קלה ונעימה. שנה טובה והרבה אושר. עדי

    השבמחק
  6. איזה יופי של תיק וגם השמיכה. מעריכה מאד את ההשקעה שלך והתורים המגמרים המדויקים כל-כך.
    מאחלת לך שהלידה תעבור במהירות, בקלות, בשלמות, במלאות ועם הרבה שמחה והכי פחות כאבים.
    וגם - שיהא לכם גדול בריא, קל ואוהב.

    השבמחק
  7. התיק מהמם!!!!
    בין היפים שראיתי
    לראות אותך ליד המכונה העלה לי חיוך והמון המון זכרונות של הסדנאות המשותפות מול מכונות וספציפית שלך יושבת מול המכונה שלי כשאני במצב יאוש מתקדם ממנה (הספקתי להודות מספיק אז?)
    אבל כמובן התוספת של הבטן הופכת את הצילום לפי מאתיים יותר מדליק
    וגם -
    אני עדה שמקופלת ישבה ותפרה עם תינוק במנשא- יש תקווה
    :-)
    והעיקר כל הכבוד על הפרוייקטים הבכלל לא קלים, כאמור יצא לך פשוט מושלם

    השבמחק
  8. איזה תיק מקסים!
    בהריון הראשון שלי למדתי לתפור (הייתי בשמירת הריון בבית ונגנבתי מהשעמום. קיבלתי מכונת תפירה מחמותי ומאז הכל היסטוריה).
    מאחלת לך לילות של שינה עריבה עד ללידה (ואולי גם אחריה).

    השבמחק
  9. התיק יפיפה ויחד עם המשטח להחתלה פתרון מושלם! גם השמיכה נראית כאוסף מקסים של צבעים, בדים ומירקמים!
    בקשר ללוחות הזמנים אספר לך שאני ילדתי ביום הראשון של השבוע ה-37 כל ההריונות שלי כך שתמיד לא הספקתי הכל. בלידה ה-1 עוד לא היה חדר כי אני התעקשתי שאני לא עושה הזמנת לידה מסורתית כי אני לא יודעת מה אצטרך. בזמן שהיינו בבית חולים נמצאה עבורינו עריסה בהשאלה ובגדים שעברו בירושה כובסו. בדרך הביתה עברנו בסופרפארם ורכשנו קצת מוצצים, טיטולים וכו' וכשהמתבגר שלי היה בן 3 שבועות שמתי אותו במנשא והלכנו לעשות קניות :-) אז כבר ידעתי בדיוק מה אני צריכה!
    שיהיה בכייף!

    השבמחק
  10. קודם כל יפה לך ורוד!!!!! ובכלל ההריון הזה כ"כ הולם אותך (ועוד ליד מכונה...)

    התיק והמשטח משגעים (הבדים,אוי הבדים מהממים) והשמיכה מקסימה - ואני ממש לא דואגתלך...איכשהו נראה לי שתחזרי לקצב IN NO TIME

    מתגעגעת (: 

    השבמחק
  11. בנות, אלפי תודות.
    תיארתי לעצמי שהתמונות מול המכונה יעלו חיוך. איציק פשוט לא התאפק מלצלם אותי בזמן שאני מתתי מחום מול מכונת התפירה. לא סתם הבטן בחוץ, היא פשוט שאפה לקצת קור.....

    השבמחק
  12. הבדים בהחלט מרהיבים!
    מה עוד ברשימה שלך?? זנ מעניין אותי =)
    תני לי רעיונות חחח

    השבמחק
  13. וואו, תוצרים מהממים, התיק פשוט מטריף בעיני, איזה יפה הוא, מקווה באמת שגם יהיה שימושי, והשמיכה מעלפת.
    דווקא בהתחלה הם ישנים המון המון המון ויש מלא זמן פנוי, אז תוכלי להמשיך בכיף לתפור.
    שיהיה המון המון בהצלחה, התמונות שלך יושבת עם הבטן ליד המכונת תפירה פשוט מקסימות

    השבמחק

תודה רבה על תגובתך
נוית