תוויות

יום רביעי, 9 במרץ 2011

לקראת פסח הקרב ובא

לפני הכל, אני רוצה להודות לכל המאחלים לשלומו של יואב.
למזלנו, יואב החלים (בלי לפתוח פה...) ממש רגע לפני שחזרתי לעבודה.
הוא בריא ומלא שמחת חיים ומפתיע אותנו כל יום מחדש.

____________________________________________________________
ולחג הפסח, כפי שהובטח....

אמא שלי לקראת החגים או בכלל ארוחות חגיגיות, תמיד אוהבת להתחדש בכלים חדשים, מפות וכל דבר שיכול לשדרג את השולחן.
היא מסדרת את השולחן ערב לפני שהאורחים מגיעים. טקס שמוכר לי עוד מבית סבתי.
וכשהכל ערוך ומסודר, היא חייבת שנעשה BOOK שלם לשולחן ולכל עשרות הסלטים, כדי שחס וחלילה לא נשכח את הארוחה הנפלאה שהיא בישלה לנו.

לצערי, אני עדיין לא הגעתי לרמה של אמא שלי בכל מה שנוגע לאירוח וסטיילינג של שולחנות, אבל אני מקווה לשדרג תכונה זו בבית החדש שלנו.
לבינתיים, אני אוספת לעצמי (במקום המועט שיש לנו בבית) חפצים ייחודים שייתכן ולא יהיו פה מחר.

אחד מהכלים המדהימים והיחודיים, הנה צלחת פסח אותה עיצב גיסי, סמי נידם.
גיסי, הינו מעצב תעשייתי, בעל כשרון מדהים בהרבה תחומים.
היום, עיסוקו העיקרי קשור לתאורה כפי שניתן לראות באתר שלו .

לקראת החג, הצלחת מוצעת למכירה , לכל המעוניין במתנה לחג או לשידרוג השולחן.

הצלחת הינה בעיצוב תלת מימדי.
הצלחת עוצבה כך שתהיה מוגבהת ותבלוט על שולחן הסדר במטרה להוסיף לשולחן טאץ' מודרני תוך שילוב כל סממני המסורת.
הצלחת עוצבה מתוך ההשפעה של מסורת היהודית של חיתוכי הנייר.
העיצוב המרהיב משלב באופן נדיר את האומנות העתיקה תוך שימוש בחומרים מודרניים ובטכנולוגיה מודרנית.
הצלחת מיוצרת מנירוסטה בשילוב עם שש צלוחיות המיוצרות מאלומיניום בצביעה ייחודית המעניקה להן ברק וזוהר, עליהן מניחים את: הכרפס, זרוע, מרור, חרוסת, חזרת וביצה.

צלחת סדר הפסח מיוצרת בעבודת יד על ידי המעצב עצמו ובחתימתו.
הצלחת מיוצרת בישראל במהדורה מוגבלת.
מידות: קוטר 37 ס"מ , גובה 5.5 ס"מ.


____________________________________________________________




למעוניינים, ניתן לפנות לאחותי שרון אללוף נידם
מייל - sharon.urbanDesign@gmail.com
טלפון - 0507900319


תגובה 1:

  1. כמו כל הדברים של סמי, גם הצלחת הזו יפיפיה ומיוחדת, תמסרי לו בהצלחה (-:

    ואיכשהו נראה לי שארוחות החג שתארחו בבית החדש יהיו מדהימות וטעימות ומעוצבות להפליא (ד"א גם אני כל חג כשאני מארחת מצלמת את השולחן למזכרת)

    נשיקות

    השבמחק

תודה רבה על תגובתך
נוית