תוויות

יום רביעי, 23 במרץ 2011

רגע מתועד של שמחה

מי לא מכיר את עולם הקופונים ש"רץ" כל יום באינטרנט?.....
לאלו שלא מכירים, ישנם מספר לא מועט של אתרים באינטרנט המרכזים קופונים לרכישת כמעט כל דבר העולה על דעתם במחירים מוזלים. לפחות 50% הנחה.
מהיום בו נחשפתי לעולם הזה (תודה לך שרון....) , לא חולף לו בוקר בלי סקירת כל האפשרויות המוצעות ולפעמים זה מסתיים בכמה רכישות לא מתוכננות....
זו הבעיה הרצינית עם הקופונים הללו. אומנם, המחירים לרוב די אטרקיטבים, אך זה גורם לך לרכוש דברים שלא בהכרח היית רוכש אם לא היית רואה את ההנחה.
ואיך רבים מאיתנו משכנעים את בן הזוג או אפילו אותנו ברכישה? בכמות ההנחה שאנו מקבלים.
זה לא ממש משנה המחיר הסופי, העיקר שקיבלנו 100 ש"ח הנחה! לא?!
למזלי, יש לי בעל עם צרכנות מאוד מאוד מאאאאאאאאוד נבונה.... :-) אז, אנחנו משתדלים לא להפריז בקניות.

ולמה אני מספרת לכם את כל הסיפור הזה?
בחודשיים האחרונים רכשתי 2 קופונים להדפסת אלבום דיגיטלי בלופה.
70 ש"ח במקום 170! לא הייתם קונים?
הבעיה עם הקופון, או לא ממש בעיה, תלוי איך מסתכלים על זה...שיש לו תאריך תפוגה, וחייבים לעמוד בזמנים!
משהו שאני לא כל כך יכולה להתחייב אליו בימים אלו. אבל, הקופון הזה נתן לי את הדרייב שהייתי צריכה, והצלחתי לסיים אלבום אחד. עכשיו צריך לסיים עוד אחד וזה די מלחיץ....

איציק רצה אלבום של הטיול שלנו מסביב לעולם, אבל זה ממש לא ריאלי בפרק הזמן שיש. אומנם, היו לי 3 שנים לעשות את האלבום הזה, ועד היום זה לא בוצע....אולי בקופון הבא :-)
 
במקום, בחרתי להכין אלבום שנראה לי קצת יותר ראלי לסיים אותו בפרק הזמן שיש לי.
ומי זכה באלבום? יואב כמובן.
זהו לא אלבום תמונות טיפוסי, אלא יותר תיעוד של כל מיני רגעים משמחים בחמישה החודשים שחלפו (היום הוא כבר אוטוטו בן 7 חודשים).
את הרעיון קיבלתי מ - Paislee press שבשבילי היא השראה גדולה .
 
וכמה פרטים טכניים על האלבום:
האלבום הינו בגודל 20X20 ס"מ עם כריכה קשה.
הוא עוצב על ידי בפוטושופ.
עיצבתי את הדפים ככפולות בגודל 40X20 ס"מ ברזולוציה של 300 pixel/inch (שימו לב שאתם עובדים ב - Color Mode - RGB כדי שלא יהיה לכם עיוות של הצבעים כאשר תעלו את זה לתוכנה).
כל כפולה נשמרה בסיום העבודה כ - Jpeg באיכות המירבית , ולאחר מכן העלתי את זה לתוכנה של לופה כתמונה שנפרשת על הדף כולו.
 
במהלך כל עבודת העיצוב, השתדלתי לשמור על קו אחיד ולהשתמש באותם אלמנטים לאורך כל הלאבום כדי לשמור על אחידות. הן בפונטים, בדפים ובאלמנטים.


אני מציגה בפניכם את כל הדפים כפי שהם בספר.

הכריכה:

התחלת הספר - דף ראשון




















דף אחרון

ולסיכום, זה היה פרוייקט מאוד כיפי.
היה מעניין לשבת ולחשוב על רגעים של שמחה ולנסות להתאים את התמונות.

ולגבי התרשמותי מלופה,
הספר הודפס על דפי כרומו ללא לימנציה. אני לא מצאתי באתר אפשרות להוסיף לימנציה לדפים.
לטעמי, זה קצת פוגם באלבום כי הדפים מתקמטים די מהר וזה לאט לאט נראה כמו סמרטוט.
בהדפסה של הספר הבא, אני אבחן את הנושא יותר לעומק ואעדכן אתכם.


שבוע נפלא



22 תגובות:

  1. so very pretty!!! I wish I knew how to, this is amazing
    xo

    השבמחק
  2. מדהים! נקי וקלאסי.
    שאלה לי- האלמנטים שהוספת- נמצאים בתוכנה או שיבאת אותם בתור קבצים?
    וכנ"ל לגבי הפונטים.
    תודה
    הילה

    השבמחק
  3. איזה אלבום מ ד ה י ם!!
    מזכרת יפייפיה! חבל שהדפים מתקמטים, לא מדובר בדפי כרומו עבים?
    אחיינית שלי הכינה עבודת שורשים שהודפסה בצורה כזו, אבל אני לא יודעת אם דרך לופה או חברה אחרת, אני רק זוכרת שזה היה על דפי כרומו עבים, שאין סיכוי שיתקמטו...

    השבמחק
  4. ooty תודה רבה, אני בטוחה שעם הכשרון שלך, אם תרצי תוכלי לעשות כזה ואפילו יותר יפה. אני אשמח לעזור לך אם תרצי.

    הילה, כל העיצוב של האלבום לא נעשה בתוכנה של לופה אלא בפוטוושפ. הפונטים אלו פונטים שיש לי במחשב והלבבות השונים אלו וקטורים שיש לי.

    עדיה, תודה רבה. הדפים של לופה די מזכירים דפים של מאגזין ולכן זה עלול להתקמט, במיוחד אם ילד נוגע בזה.
    בפעם הקודמת הדפסנו גם על דפי כרומו אך עם תוספת לימנציה, זה ממש שידרג את האלבום והגן על הדפים.

    השבמחק
  5. נוית, אלבום מקסים ומרגש, עשוי בצורה מדהימה. אגב, גם אני הדפסתי בלופה (לפני שנתיים בערך) והתאכזבתי מאיכות ההדפסה ומהסטייה בצבעים, אבל אולי הם השתפרו מאז...

    השבמחק
  6. אהובתי, נחשפתי לאלבום אתמול ואני מוכרחה להודות שהזלתי דמעה.
    ממש התרגשתי! הרגשתי חלק מהגדילה המופלאה של יואבי .
    מעבר להיותך אדם מוכשר,חברה טובה אין מה לומר בורכת בהרבה מאוד כשרונות. אבל את קודם כל אמא ואמא מדהימה!

    השבמחק
  7. האלבום פשוט יפיפה! עדין, קלאסי ומרגש.
    ונשארה רק שאלה אחת: באיזה אתר ראית את ההנחה? (למה רק אני מקבלת הצעות ממש לא שוות?)

    השבמחק
  8. נוית המוכשרת!
    וואו! איזו שמחה! איזו משפחה מדהימה יש לך.
    כשראיתי את האלבום שלך - עשית לי חשק לחזור ולעשות סקראפ דיגיטלי.
    לחיי שמחות נוספות.

    השבמחק
  9. מהממם!!!
    עשית לי חשק גם לאלבום כזה מקסים!

    השבמחק
  10. נוית יקירתי, יצרת אלבום כ"כ נקי, כ"כ מוקפד, מלא תוכן ואהבה שפשוט חדרה מבעד למסך. מרגש ברמות!!!!

    השבמחק
  11. אלבום מקסים!
    מעורר חשק מאד =)

    השבמחק
  12. איזה אלבום יפה!
    אהבתי

    השבמחק
  13. וואו מדהים מדהים מדהים!
    אלבום עדין, מקסים, מרגש. התמונות נהדרות והכיתובים מרגשים!!!

    השבמחק
  14. מקסים!
    העיצוב והצבעוניות שלא לדבר על התמונות המקסימות
    אחד האלבומים אם לא ה-

    השבמחק
  15. אלבום מקסים !
    אהבתי את איכות הצילומים שלך קודם כל.
    את התוכן והקומפוזיציה
    יואב ממש תינוק מתוק

    איילת

    השבמחק
  16. היום בדיוק אמרתי לשותפתי לחדר בעבודה שהיא מכורה לקופונים, כל בוקר המיילים האלה ואז הטלפונים לבעל, לחברות ואז הקניה והבירורים, גם זמן שווה כסף לא? :-)
    האלבום יפיפה! היה שווה ת'קופון! כל כך עדין ומקצועי ומרגש עם פינה קטנה של תשומת לב לבני המשפחה ומפה לא רואים בעיה עם הנייר, רק שלמות!

    השבמחק
  17. היי נוית. אנחנו לא מכירות למרות שאני עוקבת אחרי הבלוג שלך בגוגל רידר... אני אוהבת את הפוסטים שלך ונהנית מהם אבל הפעם...לא יכולתי שלא לעצור ולהגיב....
    היואב הזה...אחחח איזה ממתק!! איזה בונבון צמרת! האלבום שהכנת לו מקסים ומרגש! כן מרגש. אותי. שאני בכלל לא מכירה אתכם. תני לו בשמי נשיקה בלחיים השמנמנות האלה...
    תמשיכי, אני אוהבת את הבלוג שלך!
    ליאור

    השבמחק
  18. וואו, איזה אלבום מרגש! :-)

    השבמחק
  19. האלבום כל כך יפה ומרגש. מאוד אהבתי!

    מירה

    השבמחק
  20. אלבום מקסים !!!!עדין ומיוחד ,אהבתי

    השבמחק
  21. האלבום מקסים, ומרגש.
    כמה מתיקות.

    השבמחק
  22. בנות, תודה רבה על התגובות החמות. זה ממש עושה לי טוב על הלב לגלות שיצירה שכזו מדברת אליכן. זה לא ממש סקראפ, אלא נטו תמונות. כנראה שיש כוח רב למילים הכתובות.

    דנדושה, תודה רבה . אני גם לא התלהבתי מהפיתוח האלבום הקודם שעשיתי ב - MyAlbum היה הרבה יורת מוצלח.

    Colargolet, תודה רבה. יש מלא אתרים, אני מכירה tavo.co.il, grouper, אמאLike. בהצלחה, רק תזהרי זה ממכר.

    השבמחק

תודה רבה על תגובתך
נוית