תוויות

יום שישי, 24 ביוני 2011

עדיין כאן...

נעלמתי לרגע או שתיים....

החיים כאמא קובעים סדרי עדיפויות שונים.
ובין תמרון כאמא ובנייה של בית, הרבה זמן פנוי לא נשאר.
שלא תחשבו לרגע שאני מתלוננת, אין מאושרת ממני. 
אפילו כשיואב מעיר אותי באמצע הלילה, אי אפשר לרגע להתעצבן או לכעוס כשרואים אותו עומד על כפות הרגליים במיטה מחזיק את מעקה המיטה כאילו הוא מאחורי סורג ובריח, מת לצאת מה"בית כלא" בו הוא נמצא.
אני חושבת שמה שבעיקר מכביד כרגע על החיים שלי, זה החיים בבית כל כך קטן כשאני יודעת שאוטוטו המצב הולך להשתנות, אבל ממש לא יכולה לחכות לזה כבר.
כל דבר שלא מסתדר, מיד עולה הטענה.... "אם היינו בבית החדש, היה לי....", " אם היינו בבית החדש, הייתי מצליחה...."
אז הבנייה של הבית מתקדמת. השלד גמור ועכשיו זו ההחלטה הגורלית לגבי הריצוף.
אני יודעת שרבים רואים את השלב של הבחירות כמשהו כיף, אבל אני חייבת לציין שזה קצת מעיק ומעייף.
אולי אם היינו בונים עם תקציב בלתי מוגבל זה היה קצת יותר קל, אבל עדיין, לעולם לא נדע אם ההחלטה שלנו טובה. הן עיצובית והן מבחינה פרקטית, עד היום בו נכנס לבית.
בינתיים, אני נהנית לראות איך הבית מקבל צורה מיום ליום, מדמיינת את עצמי בכל פינה בבית ובטוחה שזה יוביל לשינוי משמעותי בחיים שלנו.
אז אפשר לאמר שיש יצירה כלשהי בחיים שלי.
גם לתפור יוצא לי מדי פעם. לא משהו יותר מדי משמעותי, אבל מנסה לשמור על היצירה על גחלת קטנה.


ובינתיים למי שרוצה לצאת לטייל בשבת, אני ממש ממליצה על נחל כזיב.
מסלול נהדר לכל המשפחה, רוב המסלול מוצל ומלא בבריכות קרירות נהדרות לשיכשוך ואף לשחייה.



שיהיה שבוע נפלא לכולם

4 תגובות:

  1. היי נוית :)
    יואב כ"כ חמוד, הוא ממש גדל!

    רציתי לציין לגבי הריצפה שאני ממש מבינה אותך, הבחירה מאד קשה.
    אני רק יכולה לייעץ לך מניסיון לא לבחור רצפות שיש בהן יותר מידי טכסטורה, יש להן נטייה לצבור לכלוך ובגלל שפני השטח לא חלקים- כשעוברים עם המגב השעיר, זה לא עובר חלק ולא אוסף טוב את הלכלוך.
    בנוסף- הרובה בין המרצפות, שתהייה כמה שיותר מצומצמת, אחרת מה שקורה זה שעוד כמה שנים תרצו לעבור עם קיטור ולנקות אותה כי רובה, מה לעשות- משחירה. ככל שהמרצפות יהיו קרובות יותר אחת לשנייה, כך פחות יראו אותה. (צריך לשאול לגבי זה כשקונים את המרצפת).
    ואחרון חביב- לא לבחור צבע "חלק" מידי, ערום מידי. כי אז רואים כל פיפס של לכלוך.
    אם אני אזכר בעוד משהו אני אצייץ פה :))
    וכמובן שאם את רוצה לשאול משהו אז בכיף.

    בהצלחה!!
    הכי כיף לעבור לבית חדש שעיצבתם ובחרתם במו ידיכם וטעמכם, ולא משנה מה התקציב :)

    קרמי (דפנה)

    השבמחק
  2. נוית יקרתי ,כמה טוב לשמוע ממך
    ובמיוחד לראות את החתיך,כמה שהור גדל :o)).
    מנסיון בתהליך בנית בית
    בכל שלב אנחנו מסתכלים עליו בזכוכית מגדלת
    ורןאים המון דברים קטנים וזעירים
    שנראים לנו נורא גדולים ומשמעותיים
    וכשעוברים לשלב הבא הם נשכחים
    ויש אובייקט אחר מתחת לזכוכית המגדלת.
    העיקר צהני ותצלמי !

    השבמחק
  3. יקירתי
    יואב הסקרן כל כך מתוק וגדול. איזה יופי וכמה כיף שבקרוב אני גם אוכל להחזיק אותו..... לגבי הבנייה מישהו כבר אמר : שצריך לבנות בית ואז לדעת איך לבנות הכי נכון את הבית שלך .... לכי על פרקטיות. לא נראה לי שישי סיכוי שבעניני טעם ויופי לא תצליחי. שבת שלום ותודה על המסלול. יפעת קייטס

    השבמחק
  4. התמונות של הבן שלך כל כך מתוקות.

    לגבי הבית אני מבינה אותך לחלוטין - אנחנו עברנו לדירה חדשה מקבלן לא מזמן - והיינו צריכים לבחור הכל כולל מטבח חדש
    וכל כך היה קשה להבין מאריח אחד או בלטה אחת או דף נייר כיצד הדברים יראו בבית
    בכיתי לא מעט.....אבל בסוף אני מרוצה...
    את מוזמנת לבוא לבקר בבלוג שלי
    http://www.tapuz.co.il/blog/userblog.asp?foldername=picpuk

    השבמחק

תודה רבה על תגובתך
נוית