תוויות

יום ראשון, 4 בספטמבר 2011

יום הולדת - יואב בן שנה

ב - 4 לספטמבר ב - 3:12 לפנות בוקר יואב הגיע לעולם.
במשקל של 2960 גרם ומספר מועט של שערות זהובות...

היום, אחרי שנה, הילד הפצפון הפך להיות גבר גדול, שובב אמיתי עם אופי, שמחת חיים ותיאבון גדול.
הילד מפלרטט עם כל עובר אורח ובמיוחד עם הצד הנשי... אין ספק שהילד יודע מה טוב לו :-)

את יום ההולדת הנוכחי, החלטתי לחגוג בקטנה, אחרי הכל, ילד בן שנה, לא ממש מבין או זוכר והחגיגה בסופו של דבר יותר להורים מאשר לילד.
בשבילי, החגיגה היא יומיומית. לקום בבוקר וללכת לישון עם חיוך וצחוק מתגלגל לא כל אחד זוכה.

אז לכבוד יום ההולדת החלטתי ללכת על מוטיב הינשופים.
אני יודעת שזה קצת פאסה...אבל הם פשוט קרצו לי ולא יכולתי לעמוד בפיתוי.

עיצבתי לו בגד גוף לבן במלוא הצבעוניות האפשרית.
ינשוף המחזיק בלונים בשלל צבעים וכמובן הספרה 1 מהווים את האפליקציה בחזית של בגד הגוף.
הבלונים זכו לניפוח קל ע"י מילוי אקרילן.
ובגב בגד הגוף ישנו הדפס עם ינשוף נוסף ועוגה עם נר אחד וכיתוב "אני בן שנה".

יואב יצא היום מהבית עליז ושמח למשפחתון לובש בחגיגיות את בגד הגוף המהווה את בגדי יום ההולדת.



וכדי לא להגיע בידיים ריקות, הכנתי לילדים שי קטן.
אני אקדים ואומר שאני לא ממש פריקית של טבעיות ובריאות, אבל יש דברים שמשום מה אני משתדלת לא לעודד למרות שאני יודעת שאני לא אוכל למתוח את הקץ.
אז שקית ממתקים לא בדיוק הייתה, אך שקית עוגיות Home Made כן הייתה.
עוגיות חמאה פשוטות שנקרצו ע"י חותכים מהמממממממים אותם לוויתי מחברתי היקרה הילה מגריל (אלפי תודות יקירתי). 
אלו 5 חותכנים בצורות של חיות, אך לא סתם חיות, אלא חיות אמיתיות עם טקטורה של כמעט חיה אמיתית.
כל 5 עוגיות הוכנסו לשקית צלופן אותה סגרתי הרמטית עם עיצוב מקסים אותו הכנתי, כמובן עם אותו מוטיב של ינשופים.
ולמי שעוקב, זה אותו ינשוף ועיצוב מגב בגד הגוף.
מעבר להדפסה הביתית, יש פה חיתוך מסיבי עם מכונת ה - silhouette האהובה שלי.
כל יום אני מתאהבת בה מחדש.

ובגזרת האפייה.... 
לא היה פשוט להגיע לצורה המושלמת של החיות כפי שהם מופיעים בקופסא.
אחרי נסיונות כושלים של הכנת עוגיות לפי המתכון המצורף בקופסא החלטתי ללכת על בטוח ושינתי למתכון ישן שהיה לי עוד מתקופת הלימודים בטכניון.
זהו מתכון עם ביצים, בניגוד למתכונים אחרים אותם ניתן למצוא בספרי מתכונים שגם נועדו לחותכנים, אך במקרה הזה, כאשר אין ביצה בבצק בזמן אפייה, הבצק מתפשט ומאבד צורה וכל הטקסטורה של העוגייה נעלמת.
אז, החלטתי לרשום ולנעוץ היטב בבלוג את המתכון המוצלח (מבחינתי) בתקווה שלא ילך לי לאיבוד וגם שתוכלו להנות מעוגיות מושלמות.



לסיכום,
הייתה הצלחה מסחררת לכל מה שעשיתי.
היה נחמד לקבל מחמאות מאנשים שלא ממש מכירים את התחום הזה או לא מכירים את מה שאני עושה בדרך כלל.
ובכלל, אני די מרוצה מעצמי, שהצלחתי להציב לעצמי מטרה ולעמוד בה, למרות שנראה לאחרונה שאני ללא מוטיבציה ורצון ליצור.

וליואב יקירי, המון מזל טוב.
תמשיך להיות ילד מדהים כמו שאתה, חייכן, סימפטי ומלא שמחת חיים ואהבה.
אנחנו אוהבים אותך כל כך, הכנסת לחיינו כל כך הרבה אושר ושמחה והאהבה שלנו אליך אינה נגמרת לעולם.
אהוב יקר שלי 
מכל הלב
באהבה מאמא ואבא