תוויות

יום שני, 26 בספטמבר 2011

רגע לפני החג....

רגע לפני החג, לפני המתנות והארוחות המפנקות, החלטתי להעניק ערכת כרטיסים לקרובים לליבי.
2 עיצובים צבעוניים וצעירים בנפשם. 5 מכל אחד, סה"כ עשרה לסט, מכובד לא?!




ומי שכבר קלט את הגל בו אני נמצאת... הכרטיסים עוצבו דיגיטלית במחשב וכדי לתת את המגע הידני, כיכבה לה שוב המכונה האהובה שלי Silhouette.
ולמי ששאל והתעניין לגבי המכונה, אז כן, יש רגעים בו הכל נשחק וחייבים להחליף סכין, ומשטח... ועד שזה קורה...מגע ידני התערב קצת בחיתוך.
כן, כן....ישבתי חיתוך חיתוך ושייפתי וחתכתי כדי ליישר את אותם פינות שלא יצאו הכי מושלמות.
אז אחרי 40 כרטיסים, נראה לי שהגיע הזמן לתת למכונה לנוח קצת עד שהמשלוח הקרוב יעשה עלייה ארצה.

הכרטיסים עוצבו בצורה של גלויה, כאשר החזית מעוצבת במלואה וגב הכרטיס מכיל ברכה ומספר שורות לכתיבה חופשית.

גילוי נאות, הברכה היא איחוד של מספר ברכות מאתר הברכות הישראלי. נכון שבבלוג אני מסוגלת לשרבט כמה משפטים, אבל כשזה מגיע לברכות אני ממש גרועה בזה.



עד כאן, רגע לפני החג...
וכפי שאמרתי, זה לא הסוף וזו לא המתנה לחג... אז יש למה לצפות :-)

שבוע טוב לכולם

10 תגובות:

  1. הם מושלמים אחד אחד -רעיון נפלא לתת סט כרטיסים שכזה...אהבתי אותם כגלויות

    יקירתי, שתהיה לכם שנה מופלאה ונהדרת עם התחלות חדשות ומרגשות...ומזל טוב, מכל הלב

    השבמחק
  2. זה מהמם!!!!!!!!!
    מתה על העיצובים שלך. שתהיה שנה נפלאה!!!!!!

    השבמחק
  3. כרטיסים מקסימים!
    שנה טובה :)

    השבמחק
  4. הכרטיסים מקסימים,
    שתהיה שנה טובה
    לימור

    השבמחק
  5. נדיה מניו יורק27 בספטמבר 2011 בשעה 0:51

    עיצוב מדליק ומרענן!!
    איך קוראים לפונט של המילים "שנה טובה" ואיפה אפשר לרכוש אותו? מתה על הנוסטלגיות שלו!

    השבמחק
  6. מקסים !

    שנה יצירתית, מתוקה ומהנה לך.

    השבמחק
  7. כרטיסים מתקתקים ביותר, אני מתה על הסגנון הזה.
    שנה טובה!

    השבמחק
  8. נוית איזה כיף לי. פינוק אמיתי. לא תארתי לעצמי שיש כאן כל כך הרבה סוגים... מה זה ממש קונדטוריה.... חבל לאכול את זה . זה כלכך יפה!
    אני אומרת לך את מתבזבזת בהייטק!!!!! אף פעם לא מאוחר.
    אין לי מילים אני פעורת פה! יש המון מה ללמוד ממך!
    שתהיה לכם שנה נפלאה! מגיע לכם!
    ומזל טוב ליואב וגם לך ליום ההולדת!
    נשיקות וחיבוקים.

    השבמחק
  9. שנה טובה ונהדרת לך ולכל המשפחה. עיצובים קסומים

    השבמחק
  10. איזה יופי! את מקורית ומדויקת והעיצובים שלך עדינים ויפים! פשוט מעלה חיוך :-)

    השבמחק

תודה רבה על תגובתך
נוית