תוויות

יום ראשון, 25 במרץ 2012

אני מאוהבת....

המפגש הראשון שלי עם מכשיר ה - silhouette שלי היה ב - 2009! וואו, מי היה מאמין שהזמן ככה טס...
מאז היו לנו חוויות רבות ביחד, אך רובן הסתכמו בנייר ונסיון בודד עם בד.
השנה החלטתי סוף סוף להעיז ולנסות דברים קצת חדשים ולנצל את הייעוד האמיתי של המכשיר - חיתוך מדבקות וניל.
מדבקות כבר רכשתי מאוגוסט , אבל איכשהו עד היום דחיתי את השימוש בהן בגלל 1001 סיבות.
לא יודעת ממה חששתי ולמה היו לי כל כך הרבה תירוצים? כי מהרגע ובו סוף סוף העזתי, לא הבנתי איך לא עשיתי את זה לפני כן...

הפרוייקט הראשון שנבחר מבין כל הרעיונות המיועדים למכונה היה שלטים לשערי הכניסה לבית.
ודווקא פרוייקט זה לא נעשה מאוסף הונילים שרכשתי, את הפרוייקט הזה אני מקדישה לחברתי היקרה יעל שכרגע בוודאי מגחכת בחצי חיוך מהתלהבותי ממשהו שהיא חווה כל יום בעבודה.

את השלטים תכננתי ב - Illustrator וחתכתי במכונה.
האמת, בפרוייקט הזה גם בדקתי לראשונה את התוכנה שמגיעה עם המכשיר (רציתי לבדוק מהם ההגדרות המדוייקות לכיוונון המכונה עבור וניל) ואני חייבת לציין שהיא לא פחות טובה מה - Illustrator.




תמונות אלו באדיבותו הרבה של בעלי היקר, איציק.


 ושומר השער, יואב השובב:-)


עד כאן עידכון מגזרת חדר היצירה...

וכמה מילים על השימוש בבלוג במתכונת החדשה שלו...
שימו לב שבצד שמאל למעלה יש רשימה שנפתחת המאפשרת לעבור בין תצורות שונות של הבלוג. אלו הן ה - Dynamic view החדשים אותן גוגל מספקים עם התבניות החדשות לבלוג.
ומה אתם חושבים עכשיו על התבניות הללו?

שבוע נפלא



8 תגובות:

  1. וואוו מרשים, יצא ממש מקצועי. אהבתי את הסלסולים ואת ערבובית הפונטים.
    נראה מבטיח.
    ויואבי, שובבי גדול גדול!!
    נשיקות
    שולי

    השבמחק
  2. חצי חיוך? חיוך מלא אבל כ"כ שמחה שאת חווה את זה ....יצא מדהים אבל ברור לך שהג'ינג'י גונב את ההצגה 3>

    השבמחק
    תשובות
    1. יעלי היקרה, שלא תגידי שאני לא מגיבה....שוב אני אומר אלפי תודות, והגיע הזמן שבאמת תראי את הג'ינג'י השובב לפני שהוא ילך לצבא....

      מחק
  3. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  4. מקסים מקסים. אהבתי מאד את העיצוב והביצוע. שלא לדבר על השער היפה. ושלא לדבר על הילד המתוק שיושב לו שם :)
    הדבקת את הויניל עם הדבק הקיים במדבקה או שהוספת עוד? מעניינת אותי העמידות של המדבקות הללו.

    לגבי התבניות- אני חושבת שהן נחמדות. יש כמה שקצת מבלבלות, אבל למשל התבנית של המגזין נותנת אפשרות לבחור פוסט גם לפי תמונה נבחרת בנוסף לכותרת ולמי שמחפש משהו מסויים בפוסט ספציפי זה יכול להיות לעזר.

    השבמחק
    תשובות
    1. היי דפנה, תודה רבה. האמת שהרבה זמן לא התלהבתי ממשהו שעשיתי כמו זה.
      לא, לא הוספתי דבק ךוניל. זהו וניל שעמיד לחוץ ויש לו דבק די חזק.

      תודה לגבי ההערות על הבלוג, אני לוקחת לתשומת ליבי ומנסה לראות אם זה באמת הכיוון הנכון.

      מחק
  5. הי, בעקבות אחד הפוסטים שלך, רכשתי גם אני את הסילואט. ההתחלה היתה קשה. מאוד. אבל עכשיו - אחרי שהבנתי איך היא עובדת זה כיף גדול. אז תודה רבה שהכרת לי את הפלא הזה.
    יש לי כמה שאלות: איפה קנית את המדבקות ויניל? לא מזמן הזמנתי את המדבקות שלהם מחו"ל אבל רציתי לדעת האם מכירה אופציה נוחה יותר לרכישה? בנתיים כל המדקות שרכשתי בארץ היו מעאפנות לגמרי (וזה חלק מההתחלה הקשה שהיתה לי).
    דבר שני, אני לא הצלחתי להסתדר עם הפלאגאין של האילוסטרטור. ההגדרות היו מאוד שונות מהתוכנה והרסתי מלא חומרים וכמעט את המכונה. יש מצב שאת מפרסמת את ההגדרות שאת משתמשת עבור חומרים שונים? למרות שאני די מסתדרת עם התוכנה שלהם אני זורמת הרבה יותר טוב באילוס'..
    מניחה שיהיו לי עוד שאלות בהמשך.. תודה ויש לך בלוג מקסים וכישרון עוד יותר :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף לשמוע. אני שמחה שאת מרוצה מהרכישה שלך גם אם זה היה כרוך בקצת תלאות בהתחלה
      את המדבקות אני רכשתי באמריקה ואחותי הביאה לי את זה לארץ. בעקרון ניתן להשיג מדבקות וניל בארטא בראשון לציון. לא עשיתי את זה עדיין אבל ביררתי לפני מספר חודשים את הנושא.
      לגבי שאר השאלות, אני אנסה לגבש איזשהו פוסט שמרכז את ההגדרות שעובדות עבורי.
      אם יש משהו שאת רוצה דחוף את מוזמנת לשלוח לי מייל ואני אשמח לענות לך.

      מחק

תודה רבה על תגובתך
נוית