תוויות

יום שבת, 19 באוקטובר 2013

יום הולדת כבאים

הנה עוד שנה חלפה לה...והילד כבר בן 3!
כל יום אני נדהמת מחדש כשאני מגלה שיש לי כבר ילד גדול, אבל ממש גדול...
שיודע להביע את הרגשות שלו בצורה נפלאה ולפעמים אפילו דרמתית מדי....
והכי הכי...פניני החוכמה שנאמרים כל פעם מחדש...

אז גם הרעיון של היום הולדת הזה לא בדיוק היה הברקה שלי.
הילד דאג "ליידע" את כל הסביבה ש"סמי הכבאי" וכבאיות זה האהבה החדשה שלו.
זה כמובן לא השכיח את האהבה מס' 1 שלו לכלים (\בוב הבאי)...זה פשוט משתלב יחדיו...אם תהיתם...גם לסמי הכבאי יש כלים :-)


כפי שאתם בוודאי כבר זכיתם להכיר אותי...ההכנות ליום ההולדת מתחלקות לצד האומנותי/עיצובי (לרוב דיגיטלי) ולצד של התפריט (מתוק ומלוח!)

למזלי, חודש לפני יום ההולדת זכינו לביקור בתחנת כבאים בטבעון בה נתנו לילדים ללבוש חליפות של כבאים אמיתיות לילדים. זו הייתה חוויה מדהימה לילדים ולמבוגרים כאחד.
שם זכיתי לצלם את יואב במספר פוזות שדי מהר השכיחו לי את הרצון להשתמש בסמי הכבאי כדמות ביום הולדת...ובכך להפחית את המיתוג ולפשט את כל העיצוב הדיגיטלי.

ההזמנה קיבלה טוויסט קומיקסי.




למזלי, הפעם זכיתי לעזרה כבירה.
גם מספר ימים לפני יום ההולדת ע"י חברתי היקרה גלית שעזרה לי עם העוגיות לילדים ובמיוחד ביום ההולדת עצמו ע"י אחותי הקטנה שטרחה והגיעה עוד לילה לפני כדי לוודא שהשנה אני אזכה לנשום לפני שהאורחים באים.

את ההכנות ליום ההולדת חילקתי לאורך כמעט חודש...כל יום הייתה משימה קטנה עד שביום ההולדת הכל התגבש לאירוע שלם.
את העיצובים למסיבה עיצבתי הכל במיטב המסורת עם המכשיר האהוב עליי Cameo.
רעיונות רבים שאבתי מהמקום מס' 1 להשראה - Pinterest.


פינת הילדים קושטה עם להבות.


לילדים הוכנו כובעים


וקעקועים


שתייה האהובה על יואב - פטל ושוקו


ועם קש!


קופסאות כדי לאסוף את כל החטיפים...


מרשמלו תוצרת עצמית
ושוקולדים בצורה של כבאית ומטף - תוצרת בית


עוגיות חמאה בצורה של כבאית, כובע של כבאי ומטף מזולפות ברויאל אייסינג - תוצרת בית (עבודה משותפת שלי ושל חברתי היקרה גלית)


וכדי להמשיך את המסורת משנה שעברה (בתוספת טיפ של איריס מביס אוף קייק), גם השנה הכנתי עמדת צילום.
השתמשתי בתמונה של יואב שהומרה למראה של קומיקס.

ובתחום הזה יש תודות רבות לתת:
ההדפסה המושלמת היא הודות לחברה יקרה - יעל יניב.
ההדבקה הקצת פחות מושלמת :-)... שניצלה בזכות איציק בעלי היקר
והעימוד בזכות חמי שתמיד מוצא רעיונות מקוריים ויצירתיים.


הילדים השתעשעו עם העמדה...


באמצע החצר הייתה עמדת יצירה לכל הילדים.




ולמי שרצה קצת לקפץ ולהשתטות...היו גם מתנפחים.


וכמובן שהייתה גם עוגת יום הולדת. עם הרבה התרגשות מצד הילד...
השנה, בניגוד לשנה שעברה הוא ממש ציפה ליום ההולדת והבין בדיוק מה המשמעות של כל החגיגה. אז זו הייתה שמחה כפולה בשבילו ובשבילי.


על העוגה היה סמי הכבאי מעשה ידי! אבל לצערי את הגרסא השנייה לא זכיתי לצלם.
אז כדי שתבינו את הרעיון....אני מראה לכם את הניסיון הראשון שלי בהכנת סמי הכבאי (שהיה גם הנסיון הראשון בבצק סוכר...)

הילד התרגש ושמח, וזה מה שחשוב.


ולמבוגרים...זה היה סיפור אחר לגמרי...
התפריט היה מגוון, אך עם זאת, אני חייבת להודות שהפעם לא הגזמתי...לא במגוון ולא בכמויות. והוכחה לכך....שלא נותר כלום בסוף המסיבה.


התפריט כלל:

בפינת המלוחים:
כדורי קדאיף ממולאים במוצרלה בזיליקום וזיתי קלמנטה
פיציות מבצק גבינה
קאפקייק גבינה ממולא בטראפלס גבינה
סושי קרפ סלמון
בויאקוס גבינות וזיתים
טארטלט פרמזן עם ריבת בצל וחלומי מטוגן






בפינת המתוקים:
קרטיב גבינה וקרמל מלוח מצופה בשוקולד לבן וקרמבל
טארטלט סבלה ברטון וקרם שוקולד
פונדט שוקולד וקרמל בוטנים
מאקרונים
קייקפופס אפויים שוקולד בציפוי של שוקולד וברס
קינוח בכוס - שוקולד פריך
קינוח בכוס - מוס גבינה , מרמלדת פטל ופירורים
פיננסייר פירות יער
סינרול

וכך צלחנו עוד יום הולדת עד שנה הבאה...

תודה רבה לכל מי שהגיע לחגוג אתנו. 

ימי הולדת נוספים שיכולים לעניין אתכם:
יום הולדת שנתיים - "מעשה ב - 5 בלונים" (חלק א, חלק ב)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה על תגובתך
נוית