תוויות

יום שבת, 13 בדצמבר 2014

יואב בן 4 - חגיגה בגן

מי מכם נולד בספטמבר? או אפילו באוגוסט?...
בתור ילדה שנולדה בספטמבר אני יכולה להודות באופן אישי שתמיד חגגתי את יום ההולדת שלי בתאריכים שלא קשורים באמת לתאריך הלידה שלי , במיוחד בגילאים שחגגתי עם ילדי הגן או הכיתה.
הרי מי באמת מכיר את החברים החדשים שלו לגן בתחילת השנה?
במקרה שלי, ימי ההולדת שלי תמיד נופלים בחגים...הייתם באים לחגוג איתי ביום הכיפורים?

במקרה של יואב הוא נולד ב - 4 לספטמבר ממש בתחילת שנת הלימודים.
בשלב הזה של תחילת השנה הגננות עדיין לא מאורגנות לחגיגות יום ההולדת והכל נדחה בכמה חודשים.
אז תורו של יואב סוף סוף הגיע והמשכנו לחגוג עם אותו מוטיב שנוצר ביום הולדת המשפחתי - צבי הנינג'ה.



אני חייבת לציין שמגיע המון תודה לגגנות, לאיריס ויפה המדהימות שמצליחות בצורה כל כך נפלאה לארגן יום הולדת כל כך מושקע ומגוון.
איך הן מצליחות לגרום לילדים להתנהג בצורה מופתית ולתת כבוד לילדים שחוגגים.

המסיבה התחילה בריקודים




עברה לברכות, וממש לפני הסוף הגענו לחלק המתוק.
הפעם, יואב בחר עוגה בצורה של פרצוץ של צב נינג'ה וכמובן שנבחר הצב הכחול.
ועדיין אחרי כל ההפקה הזו אני לא באמת יכולה להגיד לכם איך קוראים לו :-(




וממש בסוף, כל ילד בגן זכה לברך את יואב עם פרח. והבנות ממש השקיעו בברכה ואפילו נתנו חיבוק.
זה פשוט מקסים לראות אותם מתחבקים בגיל הזה.


וכמתנה קטנה לילדי הגן הכנתי קייקפופס ירוקים עם תגית של צבי הנינג'ה כהמשך לעיצוב שנוצר ביום הולדת המשפחתי.


ולי גם הייתה הפתעה משמחת שגורמת לי גאווה לא קטנה.
פנתה אליי עורכת מעיתון לאישה עבור כתבה מפרגנת על אימהות משקיעניות.


ולסיכום עונת ימי ההולדת (עד השנה הבאה) אני מזמינה אותכם לקרוא על המסיבות משנות קודמות:
יום הולדת 5 בלונים - חלק 1 , חלק 2 (גיל שנתיים)
יום הולדת שנה (גיל שנה)

שבוע נפלא שיהיה לכם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה על תגובתך
נוית