תוויות

יום רביעי, 18 בנובמבר 2015

יום הולדת פיראטים

הנה חלפה לה שנה והילד גדל בשנה...
מודה ומתוודה שלא האמנתי שאכתוב את הפוסט הזה...הבלוג די מוזנח למעלה משנה...והמוזה לכתוב או לשתף קצת נעלמה...
אבל אחרי שראיתי את התגובות ובמיוחד את התמונות, לא יכולתי לשמור זאת לעצמי...
אז הנה זה מתחיל...יום הולדת פיראטים ליואב בן ה - 5.








השנה, היום הולדת קצת נדחתה אחרי שבילינו לנו חודש שלם ברוקים הקנדיים.
דרך נהדרת לדלג על כל החגים ולחזור ישר לשגרת העבודה והחיים בכלל...


במהלך הטיול היה לנו זמן רב לדסקס על יום ההולדת. את מי נזמין? איזה הפעלות נעשה? איזה קישוטים?...
הילד היה ממש בתוך זה. ואפילו לקח חלק בשיטוטים שלי ב - Pinterest.

מי שעוקב אחרי ב - Pinterest כמובן שם לב שבחצי שנה האחרונה הקיר שלי מלא בכל מה שקשור לפיראטים.
אז השראה לא היה חסר...

כל ההכנות ליום ההולדת החלו כשלושה שבועות לפני...
בדיעבד, מזל שאני כזאת מחושבת ומתוכננת...כי את השבוע האחרון ביליתי בבית חולים עם אנטיביוטיקה לוריד.
שיגעתי את הרופאים שישחררו אותי, אחרת לא תהיה מסיבה.
ולמזלי, זה עבד. היום הולדת התקיימה!

לראשונה, החלטתי שהשנה מזמינים את כל ילדי הגן.
כל ילד קיבל הזמנה בבקבוק.


המחשבה על 50 ילדים (באופן פוטנציאלי) הלחיצה אותי מאוד.
איך מפעילים כמות כזו של ילדים?
ומי שמכיר אותי יודע שאני חייבת לעשות ה כ ל ...אז גם ההפעלה הייתה באחריותי.
ונשבעת לכם, זאת הפעם הראשונה והאחרונה שאני מפעילה ילדים.
למזלי, יש לי כמה חברות טובות שהיו שם בשבילי, דאגו, עזרו, חיבקו והרגיעו ובזכותן היום הזה היה פשוט מושלם.

ההפעלה הייתה "חפש את המטמון" כאשר היו תחנות לאורך הדרך שעל הילדים היה לעבור.


בין התחנות חברתי היקרה הילה שילבה סיפורי פיראטים ביצירתיות רבה.


הילדים היו מקסימים, שיתפו פעולה בצורה נפלאה.
התחלנו מ"הליכה בשיווי משקל על קורה"


משם עברנו לקליעת טבעות על קרס של פיראטים



פיצוץ פגזים (בלונים שחורים) בלי עזרת ידיים



הצמדת רטייה על פרצוף של פיראט בעיניים עצומות



משיכת חבל




"ים יבשה"

קישוט של חרבות שהוכנו לילדים



עמדת קעקועים


ולבסוף מציאת תיבת האוצר בה חיכה לכל ילד שקית בד ובתוכה מטבעות שוקולד.



בין תחנה לתחנה הילדים קיבלו אביזרים שונים של פיראטים (הכל עבודת יד :-)...)

כובע
טלסקופ


רטייה


חרבות 






ומעבר להפעלות, דאגתי לארגן שולחן מלוא טוב לילדים המקושט באווירת הפיראטים.
מבין הדברים שהוכנו לילדים:
שוקולדים בצורת פיראטים על מקל
עוגיות פיראטים
קאפקייק פיראטים
סנדוויץ פיראטים
מאקרונים עם מסלול לאוצר
בראוניס סירות
קייקפופס פיראטים
קרמבו
נשיקות
וכמובן מלא ממתקים....




וכמובן שדאגתי גם למבוגרים...
אגסים ביין עם מוס רוקפור וכפית בצק גבינות
קרפ בזיליקום וסלמון מעושן
גוייזר עם סלט ביצים / סלט טונה
ברוסקטה בריוש עם תערובת של פיטריות, קלמטה ועגבניות מיובשות
סביח בפיתה
בורקיטס
פיציות
מאפינס גבינות מלוחות ובצל מטוגן
קדאיף פרומעז
טראט טאטן עגבניות
מיני קיש שום
סלט פסטה 
סלט עלים
טראפלס
סנדוויץ שוקולד קראנץ
קרטיס גבינה וקרמל מלוח
אצבעות שוקולד וחמאת בוטנים
אצבעות קוקוס
בוסטוק
קראנץ שוקולד
עוגה בחושה אגוזי לוז ושוקולד לבן
חיתוכיות גבינה
פחזניות עם קרם וניל קרמל
פלזיר סוכרה
טארט לימון
מוס שוקולד 







ואיך אפשר בלי עוגת יום הולדת - סירת פיראטים עם דמויות של Playmobil






לסיכום, זאת הייתה מסיבה מטורפת, ההכנות היו מטורפות...אני חייבת ללמוד להוריד הילוך...
ורגע לפני שאני מסכמת אני חייבת להודות לחמי היקר.
אין רעיון שעלה במוחי או השראה שמצאתי ב - Pinterest שהוא לא הצליח להגשים. הוא תמיד שם בשבילי, זורם עם כל רעיון ועוזר מכל הלב. תודה ענקית.
ולחברתי היקרה נורית, שהייתה שם בשבילי, במיוחד בשבוע האחרון ודאגה שההעלמות שלי מהבית לשבוע לא תגרום לדחיית המסיבה. שהתרוצצה לקנות לי כל דבר שלא היה בהישג ידי, והגיעה חולה ממש ותקתקה את ההכנות ממש לפני שכל האורחים הגיעו.
ולהילה, יקירתי, שגיליתי שיש לה פשוט כשרון טבעי עם ילדים. שפשוט הצילה אותי עם ההפעלות ועזרה לי לקשט את הרחבה עד השעות הקטנות של הלילה.
ולסיום, לאחיותיי המקסימות שמתייצבות בכל אירוע ומסיבה ועוזרות מכל הלב. ולאחיין שלי, רועי שהיה הסו-שף הכי טוב שיש. מה אני יכולה לבקש עם חברים ומשפחה כזו תומכת...
תודה לכולם, תודה לכל האורחים 
ותודה אחרונה, לצלמת הכשרונית, בת דודותי, רעות עמר שבזכותה יש לנו מזכרת כזו נפלאה מהמסיבה.


                                             

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה על תגובתך
נוית