תוויות

יום חמישי, 7 בדצמבר 2017

יום הולדת 7 - סוכנים חשאיים

אני פה! כן אחרי מי יודע כמה...(אף אחד לא סופר), עדיין בפורמט העיצובי שהיה אולי רלוונטי לפני עשור...ולא בטוח אם אמשיך ואתמיד או זה רגע חולף...
מה שבטוח אני לא מתכוונת לחכות לרגע המושלם! כי זה כנראה לעולם לא יגיע...
מאז ומעולם, הרצון למושלמות "הקפיאה" אותי ומנעה ממני להוציא לפועל חלומות. 
החלטתי שאת השיתוף הזה לא אחסוך מכם בגלל זה, כי אני באמת חושבת שמה שיש לי לשתף יכול לעזור לאמהות רבות והדבר שאני הכי שמחה לראות זה שהצלחתי לספק השראה למישהי או מישהו אי-שם...

אז התכוננו, מדובר ביום הולדת 7 של יואב - יום הולדת של סוכנים חשאיים.
הפוסט הולך להיות עשיר בכל חומרי הגלם שעיצבתי ליום ההולדת לטובת הקבל הרחב להורדה ושימוש.

הכל התחיל בחלום של ילד. חלום כל כך ברור, לפרטי פרטים...
וכל מי שהיא אמא, יודעת שהדבר שאנחנו פה זה בשביל להגשים חלומות לילדנו.
חודש לפני היום הולדת הצגתי בפני יואב רשימה של רעיונות ליום ההולדת, הכל היה כתוב יפה על דף ויואב, ילד מתוחכם שהוא, אומר לי "אמא, די להקריא לי מהדף, תראי לי..." ואני "אין מה להראות, זה רעיונות" "אמא מה את חושבת...אני יודע שכל הרעיונות שלך זה מגוגל..."
ואכן, הילד צדק, היום אין דבר שלא קיים בגוגל. ואם לא מצאתם, כנראה לא חיפשתם כמו שצריך.
אז נכון, ההשראה שלי ברובה מה - Pinterest, אתם מוזמנים להכנס ל - Board שיצרתי בנושא זה.

לאחר 6 שנים של הפקות, החלטתי הפעם לשחרר, אך אפשר לשחרר כשהילד רוצה משהו מאוד ספציפי?
חיפשתי מפעיל בנושא ופשוט לא מצאתי.
כמעט היה לי קצה של רעיון מדליק, חדר בריחה נייד, אך זה רלוונטי רק מגיל 10...יש למה לחכות...
אז, לקחתי הכל עצמי, אך הפעם ידעתי לבקש עזרה. 
גייסתי 2 ילדים מקסימים מהשכונה שעזרו לי בהפעלות.

ובלי להכביד ביותר מדי מילים זו התוכנייה:

הכל התחיל מהזמנה...כבר בהזמנה היה על הילדים להיכנס לאווירה ולהבין שהם מוזמנים לסבב אימונים להרכבת צוות עילית של סוכנים חשאיים.


מסיבת יום ההולדת החלה בקבלת פנים מושקעת הכוללת:


1. גילוי הססמה הסודית שהילדים קיבלו בהזמנה לפענוח






6. עמדת צילום



7. חקירה צולבת - משחק דמוי "גלה את הדמות". על גב כל ילד הוצמדה תמונה של דמות מוכרת, הם היו צריכים לחקור ילדים אחרים במסיבה ע"י שאלות של כן ולא ולגלות מי הדמות.

לאחר שכל הילדים הגיעו למסיבה ונכנסו לאווירה בזכות קבלת הפנים התחלנו בחלק המאתגר (מבחינתי) וזה ההפעלה עצמה.


בתוכנית המקורית, התחלתי עם 10 תחנות מותאמות לתכונה כלשהי שסוכן חשאי צריך שתהיה לו...משם שיניתי ודייקתי כדי להגיע למשהו שקצת יותר ראלי עבורי להוביל 30 ילדים וכן שיתאים במסגרת הזמן של שעה וחצי.
ההפעלות שנבחרו הן:

1. איקס עיגול - משחק מדליק, ממריץ שאני למדתי בקרוספיט. כנסו ללינק לראות איך משחקים.
2. גמישות וחילוץ ממצבים "קשים" - גם פה יש לינק שימחיש ממש טוב את הרעיון של המשחק.


4. לגלות את המרגל - מטרת המשחק לגלות מיהו המרגל. 
הילדים מתפזרים בחדר, מארגן המשחק בוחר מישהו להיות מרגל בלי ששאר הילדים ידעו. 
אותו ילד "המרגל" מסתובב בחדר כמו שאר הילדים ומתחיל "להרוג" ילדים ע"י קריצה. 
ילד שקרצו לו יוצא מהמשחק, ממשיכים ככה עד שמישהו מגלה את המרגל.
5. בינגו מילים של מרגלים
6. הפסקת אוכל - השמדת ראיות
7. מסלול לייזר לנטרול פצצה



הפעלות ברקע:
1. קעקועים




במהלך החיפוש אחרי משחקי חברה, גיליתי עושר אדיר של משחקים מגבשים ששווה לאמץ למסיבה הבאה.

בסיום מסיבת יום ההולדת, הילדים קיבלו שקית עם משקפיים וזכוכית מגדלת.

היום הולדת הוכתרה בהצלחה.
ומה אני לוקחת מכל האירוע שהיה?
לבקש עזרה זה רעיון נהדר, שכנראה אמשיך לתרגל...
לא תמיד הכל מסתדר ומצליח, ופשוט לזרום עם ה"באג" ובסוף הוא יהפך ל"פיצ'ר"...










ולראשונה מזה 7 שנים יואב לקח חלק פעיל בכל האירוע, הוא עקב אחרי כל שלב וכל עשייה והעריך בלי סוף.
רק בשביל החיבוקים שקיבלתי כל יום והמילים, מלאות הערכת תודה, היה שווה את כל ההשקעה.

תשתפו במידה ופוסט זה היווה עבורכם השראה.
עד לפעם הבאה...


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה על תגובתך
נוית