תוויות

יום שלישי, 14 באוקטובר 2008

בשעה טובה - אלבום נפאל...

ב - 11 לאפריל 2008 יצאנו לדרך, אני איציק והוריו לטיול של חודש בנפאל עם נגיעה קלה בהודו (ממש קצר...).

8 חודשים לפני טיול זה, חזרנו מטיול ארוך סובב עולם.
מהרגע בו גיליתי את עולם ה - scarp, ידעתי שהפרוייקט הראשון שלי, יהיה אלבום לטיול הגדול. מאז, התחתנו, ואמא שלי קבלה אלבום של החתונה. ועד שהתאוששתי מאלבום זה הגיע הטיול של נפאל, והפוקוס הועבר אליו...
אז עדיין לא התחלתי את האלבום של הטיול הגדול, אבל את נפאל סיימתי (אחרי 4 וקצת חודשים....).

איך שהתחלתי את ההכנות לאלבום, ידעתי שזה הולך להיות אלבום עם הרבה דפים, וכבר אז ידעתי שאני בבעיה.
כחלק משיטוטיי באנטרנט גיליתי את האלבום של American craft - Modern 3d ring album.
אחרי הרבה מאמצים ותחנונים, האלבום עשה עליה לארץ, ע"י אליס מ - My punch.
תודה ענקית, אליס!!!!

האלבום הגיע רק בספטמבר, מה שנראה לי שגרם לי קצת להשהות את הסיום של האלבום. לא הייתי מסוגלת להראות את הדפים נטולי אלבום...

איך שהאלבום הגיע, זה נתן לי פוש לסיים עוד 2 דפים אחרונים שנותרו לי, ומיד עיצבתי את האלבום עצמו.









העבודה על האלבום, כללה גם עיבוד במחשב ב - Photoshop. במהלך חודשים אלו למדתי המון בתוכנה זו, ככל שעבר הזמן הרגשתי שיפור משמעותי ביכולת שלי לשלוט בכלי ולעשות דברים בקלות...(אתם מוזמנים לשיעורים שלי בפוטושופ).

העיבוד אותו ביצעתי במחשב, כלל בעיקר תכנון התמונות לפני הפיתוח. היה חשוב לי לכלול הרבה תמונות באלבום, ולצורך כך הייתי חייבת להקטין את התמונות לפני הפיתוח. את ההשראה שלי לעיצוב חלק מהדפים לקחתי מהאתר Designerdigitals.

לבסוף, אחרי 44 דפים אני מציגה בפניכם את האלבום המוגמר.

האלבום מוצג במצגת, אך יש באפשרותכם ללחוץ על המצגת ולהגיע לאלבום המקורי.

2 תגובות:

  1. האלבום מדהים ומדהימה גם הדרך בה הוא מוצג, כל דף מיוחד במינו ומעוצב עד הפרט האחרון, מאד מאד אהבתי את הסגנון.
    Day 9 הפיל ואהבתי מאד את דף ה random photos וגם את זה עם הוראות הכוונת הדרך וגם את Me&U חחחח בסוף אני אכתוב את כל האלבום.
    מורידה בפניך את הכובע! ותודה על ההמלצה לאלבום עצמו אני חוקרת את הנושא כבר הרבה זמן ונראה לי שבאמת אלבום הטבעות יהיה הפתרון הטוב ביותר גם בשבילי!

    השבמחק
  2. אלבום מדהים ומקסים.עשיר בסוגי העיצובים ויכול לשמש כדוגמה להמון טכניקות וחומרי סקרפ.מעניין איזה אלבום תעצבי לטיול הגדול?

    השבמחק

תודה רבה על תגובתך
נוית