תוויות

יום שבת, 18 באוקטובר 2008

נסיון כושל...והמלצה חמה...

אפיות רבות היו במהלך ימי החג האחרונים...ושלא תחשבו שההזמנות פסקו! עדיין יש עוד חג אחד. (אצלנו חוגגים הכללללל).
לצערי אין לי תמונות מכל מה שנאפה. עם זאת, הצלחתי למצוא כמה תמונות להראות...

אז נתחיל עם ההמצלה החמה.
למתכון זה אין לי תמונה, אבל אחרי שני נסיונות מוצלחים ומחמאות רבות, אני יכולה לאמר שזה מתכון מנצח.
המתכון הועלה ב - ynet במסגרת כתבה - מדריך עוגות תפוחי עץ.
שימו לב לעוגה הגבינתית - עוגת גבינה בחושה עם תפוחים וקראמבל.
זו לא עוגת גבינה טיפוסית. אם לא תגלו שיש גבינה בעוגה, האורחים לא ירגישו ורק יציינו שיש בה משהו מיוחד שהם לא מממש יודעים להגיד מה...

לאכזבה... יש לי תמונות.
ניסיתי להכין מתכון של עוגיות חמאה מהספר של קרין גורן, סודות מתוקים- עוגיות בוהן.
במתכון יש גם שמן (בנוסף ל - 100 גרם חמאה) וזה ממש הרס, לטעמי, את מרקם העוגיות. הן מתפוררות בקלות רבה מדי, והשקע המיוחד למילוי, ברח לו אי שם באפייה למרות שהוצאתי 10 דקות אחרי תחילת האפייה (כפי שמומלץ במתכון) לחידוש השקע.
עם זאת, אני חושבת שיצאו תמונות יפות, אז לפחות זה שווה שיתוף.













ולסיום, תמונה של סינבון נאפה בתנור





בתיאבון וחג שמח לכולם.

3 תגובות:

  1. לכל אוהבי האפיה וגם הבישול יש הצלחות ולפעמים גם כישלונות! את הכישלונות בד"כ אני מוחקת מהרפרטואר ורושמת ליד המתכון לא הצליח !
    תפוחי עץ בשבילי זה מעדן במיוחד אפוי או בתבשיל ולכן מהרתי להעתיק את מתכון ההצלחה כפי שציינת.ואת השם "סיבון" אני שומעת פעם ראשונה לעומת זה הצורה די מוקרת -שושנים ?בד"כ עם מילוי קינמון.

    השבמחק
  2. גם אני מציינת ליד כל מתכון את רמת ההצלחה שלו.
    מי שמדפדפף בספרי בישול ואפייה שלי, יכול לזהות כבר מהכתמים על הדפים אלו הם המתכונים המועדפים עלי....

    לגבי הסינבון, זה שם של רשת באמריקה שמייצרת עוגיות שושנים משמרים עם מילויים שונים, בעיקר קינמון ושמה המון קרם שאני ממש לא אוהבת מעל. השם פשוט נדבק לי וככה אני תמיד קוראת לעוגיות האלו.

    השבמחק
  3. נוית! קרה לי בדיוק אותו הדבר עם עוגיות הבוהן האלו! אני קצת חושדת שצריך שם קצת אבקת אפיה. זה מחזקת את המחשבה שלי שזה לא אני לא בסדר אלא המתכון. מצד שני, ראיתי אצל רחלי (bitsofmagic.com) שהיא כן הצליחה איתם.
    ואני ממש, ממש נהנית לראות את צילומי האוכל בבלוג שלך.
    ואולי את בתקופה של בישול עכשיו, ולא של יצירה בנייר - לא תמיד אפשר הכל :-)

    השבמחק

תודה רבה על תגובתך
נוית