תוויות

יום שני, 24 בנובמבר 2008

איפה נעלמה לה היצירה.....

אז כפי ששמתם לב, הרבה זמן, אבל ממממממש הרבה זמן לא יצרתי שום דבר....
הייתי ב - 2 סדנאות בחודש האחרון ואני עם 2 יצירות חצי גמורות, ועדיין לא הצלחתי להושיב את עצמי מול השולחן.
זה לא שהמוזה נעלמה לה... פשוט עייפות רבה השתלטה עלי בזמן האחרון, וכל מה שיש לרופאים להגיד, זה, שזה וויראלי.
אז אני לוקחת את הכל ב eazy ומנסה לנוח כמה שיותר, למרות שזה מאוד קשה לביצוע, אחרי שהתרגלתי ללכת לישון ב - 2:00 ולקום ב - 6:00 לעבודה...

אז כרגע, אני משקיעה את רוב האנרגיות שלי בקורס בישול, מנסה לעשות קצת סדר בניהול הסדנאות והכי חשוב, אוגרת כוחות לשיעורי הפוטושפ הקרובים....

ולמרות כל הסיפור הארוך, יש לי קצת יצירות ישנות להראות...

חברה יקרה, שחלקכן אולי מכירות מהקומונה השכנה, יונית סלע, נפרדה מאיתנו לפני חודשיים ונסעה לה למדינה רחוקה וקרה, אנגליה.

כדי להמתיק את הפרידה, הכנתי לה טראפלס שוקולד (הדבר האהוב על יונית...) על מקלות קינמון. (לפי מתכון של קארין גורן).
כל טראפלס נעטף בנייר צלופן והוצמדה לו ברכה קצרה לרגל הנסיעה.







הטראפלס נארזו בקופסא שהכנתי לפני סרטון זה.
זו הקופסא השנייה אותה אני מכינה לפי ההוראות בסרטון, ובשתי ההזדמנויות שיצא לי להכין אותה, שיניתי את המידות כדי להתאים לצרכים שלי.
את הקופסא הראשונה הכנתי עם קאפה , והאחרונה, הכנתי עם קרטון מיוחד, דומה בעובי לקרטון ביצוע אך עמיד יותר.









הקופסא כוסתה בניירות בסגנון אסייתי כפי שיונית אוהבת....

וזאת הקופסא הראשונה שלי, וכן היצירה הראשונה שלי בתחום, עוד מעט שנה.....


תגובה 1:

תודה רבה על תגובתך
נוית