תוויות

יום שני, 3 באוקטובר 2011

מתוק לחג

הפעם, לראשונה מזה זמן רב...הצלחתי לעמוד ביעדים שהצבתי לעצמי לקראת החג...
ייתכן שחלק מהעניין זה שהייתי קצת יותר ראלית מבחינת היכולות שלי, אבל עדיין אני מרגישה שלאט לאט אני משתפרת בעמידה ביעדים.

למי שעוקב, משימה אחת כבר הושלמה - כרטיסי שנה טובה.
והיעד הבא - משלוח מנות עשיר בכל טוב עם נגיעות של דבש (כמעט בכל דבר....).

הכל נאפה במידות קטנות ונארז באריזות עם מגע אישי.



תכולת האריזה: (ניתן להגיע לחלק מהמתכונים בלינקים של השמות)

עוגת דבש תפוחים ובירה שחורה (על השולחן גליון 247)
עוגה בחושה עם הפתעת תפוחים מקורמלים אגוזים וקינמון (על השולחן גליון 247)
פינינסייר דבש ובוטנים (על השולחן גליון 247)
כפתורי מייפל פקאן (קארין גורן)
עוגיות מתובלות עם פיסטוקים
עוגיות קרמל ופסטוק (על השולחן גליון 247)
ריבועי פלורנטין דבש - תפוז (על השולחן גליון 247)
אלפחורס (רות אוליבר)

התגובות היו נלהבות, למרות שלי יש קצת ספק לגבי מוצלחות חלק מהמתכונים....
(כמו שאחיות שלי אומרות, מרוצה...אני לעולם לא אהיה....)

- עוגת הדבש יצאה נפלאה (במאפינס הקטן שטעמתי...), אך בדיעבד גיליתי שהאפיה בתבניות הקטנות לא נעשתה עד הסוף... כנראה שגם בתבנית קטנה זמני האפייה קרובים לאפיית תבנית שלמה.
- את העוגה הבחושה לא טעמתי, אבל היא עשתה לי חשק ונראה לי שאנסה אותה שוב השבוע, רק לנו! בלי כיבודים :-)
- לפינינסייר הדבש היה פוטנציאל, אבל הבוטנים הרסו את הכל. לכן העוגיות הללו לא עברו את הסף ועברו באופן בלעדי לבית הורי.
- ריבועי פלורנטין - המצאת המאה. מעולם לא טעמתי עוגיה זו בקונדטוריות, וכרגיל, אני חייבת לנסות הכל לראשונה דווקא כשזה נועד לאורחים...ובמקרה הזה, זו הייתה הצלחה (לפחות מבחינתי). במיוחד השוליים הקריספיים היו שווים במיוחד.
- עוגיות הקרמל - בתמונה זה היה נראה ממש שווה...בזמן ההכנה גם שווה....בטעימה הראשונה, יאמי.....אבל איפשהו אחרי כמה שעות העוגיות קיבלו מרקם רך, קצת מוזר לעוגיה ולכן קצת איבדו מהקרדיט שנתתי למתכון. יכול להיות שטעיתי איפשהו לאורך הדרך, וייתכן שאחרים חשבו שהן מוצלחות....
- כפתורי המייפל מוכרים וידועים בהצלחתם. ההחלטה להכין אותם, את האלפחורס המדהימים של רות אוליבר והעוגיות המתובלות, עלתה לאחר שהייתי בטוחה בכשלון עוגיות הקרמל והפיננסייר.


לכל החבילה צורפה תמונה שהיא גם ברכה וגם מגנט - 12 תמונות של יואב מהשנה האחרונה....


ולסיום,
שנה טובה ומתוקה לכל הקוראים.
תודה רבה על ביקורכם בבלוג
ותודה על התגובות החמות

גמר חתימה טובה
ושבוע נפלא לכולם

12 תגובות:

  1. שנה טובה גם לך.
    יואב כל כך חמוד.....
    פלא שאת לא עומדת ביעדים? עם 1000 סוגי עוגות, איך אפשר בכלל???
    בכל מקרה הכל נראה טעים...!!

    ענת

    השבמחק
  2. יואב מתוק ביותר.
    שתהיה לכם שנה נהדרת.

    השבמחק
  3. איזה השקעה מטורפת!!!!!!!!
    כמה אפייה..מה תעשי בפורים?
    הכל נשמע טעים למרות שדבש זה לא הפייבוריט שלי..
    שנה טובה ומתוקה!

    השבמחק
  4. ועוד איזה יעדים מובחרים....הכל נראה מעורר תיאבון ויפה כ"כ אבל מתגמד (סורי) מול יואבי שמציץ מהתמונות עם חיוך שובה ומבט שובב...

    שתהיה שנה דבש!!

    השבמחק
  5. ווואווו הכל מדהים! איזו השקעה מטורפת, אני לא מפסיקה להתלהב!
    תשמעי זה באמת נראה סוף הדרך, מסירה בפנייך את הכובע וכיף למשפחה ולאהובים שלך שיש להם אותך!
    הברכת מגנט של יואב מהממת, עם מתוק כזה איך אפשר שלא?? וגם הטאצ' האישי שלך בכל דבר מודגש וניכר, הכל נקי ואסתטי ומושלם כמו שרק את יודעת.

    שנה טובה ומעולה!

    השבמחק
  6. הכל מקסים!
    החותמת שלך ניכרת בכל דבר ודבר.
    אשמח לדעת מאיפה השקיות עם החלון-
    מצרך מבוקש..
    תודה ושנה טובה!
    רונה

    השבמחק
  7. את אלופה! הכל נראה טעים ומזמין וארוז יפהפה. מצטרפת לאיחולים. שנה טובה :-)

    השבמחק
  8. איזה הספק מרהיב!
    ויואב גבר קטן.
    שתהיה שנה טובה
    וגמר חתימה טובה!
    לימור

    השבמחק
  9. ווואהו.. איזה כיבוד.. שנה טובה ומבורכת

    הקטנטן ככ מתוק שבא לאכול אותו

    נ.ב. אפשר לקבל את המתכון לפלורנטין?

    השבמחק
  10. גם אני מוכנה לקבל ממך את ה"לא מוצלחים" שהולכים לפח/אמאבא...חחח
    פוסט נהדר, ממתקים שווים , צילומים מרהיבים!
    ויואב הקטן?אם את קוראת את התגובות שלי מאז שהכרתי את הבלוג שלך, אני לחלוטין מאוהבת בו!
    שנה טובה ומתוקה לכולכם!
    חתוליאור

    השבמחק
  11. זה היה טעים.......... הכל נטרף עוד באותו היום....

    השבמחק
  12. בלוג ממש חמוד:) ומאוד יצירתי..מאוד התרשמתי מההשקעה ומהיצירתיות

    השבמחק

תודה רבה על תגובתך
נוית