תוויות

יום ראשון, 26 באפריל 2009

הצצה לסופשבוע יצירתי

השבת, סופסוף מימשנו את ההבטחות מהולנד, ונפגשנו ליצור יחדיו, אני ויעל.
הקליק שנוצר ביני ליעל, הוא באמת משהו מיוחד. מהרגע בו היא אימצה אותי לחדרה בהולנד, ידעתי שזו הולכת להיות חברות לעד.
עוד בהולנד, היו לנו תוכניות על כל מיני פרוייקטים שהיינו חייבות לעשות. אחד מהם היה יישום של טכניקות של mixed media בשכבות.
זה הכל התחיל משילוב השראתי של דינה ודונה.
לאחר שראינו את דינה בפעולה, וספגנו ממנה השראה, החלטנו שהגיע הזמן של דונה.
לפני שבוע, הורדתי את סרטון הלימוד של דונה, בו היא מלמדת כיצד היא מכינה מיני אלבום בשילוב של טכניקת שכבות.
לאחר צפייה בסרטון מספר פעמים, והיום בבוקר שוב בשידור חוזר במיוחד ליעל, החלטנו ליישם חלק מהטכניקות שנלמדו שם בשילוב עם טכניקות שלמדנו בהולנד.

העשייה הייתה מספקת ביותר. בזמן האחרון, אני מרגישה סיפוק רב ביצירה מאפס עם חומרים שונים, מאשר לבחור ניירות מדוגמים.
שלא תבינו אותי לא נכון, אני עדיין מאוד אוהבת ניירות ולא נראה לי שאפסיק לקנות, אבל יש משהו כיפי בביצוע ניסויים, בלי לדעת מה תהיה התוצאה הסופית.
בהתחלה, קצת צלענו בעשייה, ויעל כמעט פרשה למכונת התפירה, אבל אחרי ארוחת צהריים דשנה, חזרנו לעבודה ומאז היה קשה לנתק אותנו מהשולחן.
מ - 11 בבוקר עד 8 בערב עבדנו בלי הפסקה.
עדיין אין לי תוצר סופי להראות, אבל החלטתי להראות הצצה קלה לחלק מהדברים שיצרנו עד עתה.

עבודה שלי,





שולחן העבודה בזמן יצירה,



יעל בפעולה









והעבודה של יעל,





החומרים בהם השתמשנו עד עתה הם:
צ'יפבורד שאנחנו חתכנו (כל אחת בגדלים שהיא רצתה), צבעים אקרילים, ג'סו, מדיום ג'ל, rubons, חותמות, Magic mash, spray ink, בדים, מסקינטייפ מדוגמים, גזרים ממילון צרפתי, מתכות שונות ועוד ועוד....

התיכנון הסופי הוא שילוב של בדים, לבד, שקפים ומי יודע מה עוד יעבור בידנו עד סוף יצירת המיני אלבום....

3 תגובות:

  1. איזה כיף לכן!!!!

    השבמחק
  2. בפעם הבאה אני אשמח גם להתלכלך אתכן :-) חולה על עבודות עם חוסר נקיון ידיים.

    ואת משהו! משהו משהו משהו ....

    השבמחק
  3. אני הולכת לתפוס אותך במילה, את מוזמנת בכל רגע וכמובן שתלווה עם זה עוגת שמרים חמה.

    השבמחק

תודה רבה על תגובתך
נוית