תוויות

יום שני, 6 באפריל 2009

Thank U

בזמן האחרון אני בשוונג של כרטיסים, ואף אחד הוא לא לאוסף שאני חולמת שיהיה לי.
הפעם נתבקשתי ע"י אמא שלי להכין 2 כרטיסי תודה לחברות שלה.

מיד נרתמתי למטרה, אחרת, אני תמיד מוצאת תירוץ למה אני לא יושבת ויוצרת.
אני מאוד נהניתי להכין את הכרטיסים האלו, ובמיוחד עצם העובדה שאני מרגישה שאני משתפרת בשימוש יעיל עם החותמות שלי.
מאז שהכרתי את מיקי מקובר, שמתי לי למטרה להשתמש יותר עם החותמות.
הרי לכולנו יש פטיש קל לחותמות ואני חושבת שמידת השימוש בהן לא מספיקה.
אני לא מדברת על חותמת של דמות כלשהיא ששמים אותה במרכז הבמה וזה הכרטיס/דף מעוצב. אני מדברת על חותמות קצת יותר כלליות שבכל פעם ניתן ליצור משהו חדש ושונה לחלוטין מקודמו.
לדעתי, הרגשת הסיפוק לאחר שימוש בחותמות מסוג זה ליצירת משהו מעוצב הרבה יותר מספקת מבחירת דף מעוצב.

בכרטיסים הבאים השתמשתי בחותמות של Hero Arts, כל הרכישות מהחנות של מיקי מקובר. החותמת היחידה שאני לא יודעת את המקור שלה, היא חותמת ה - Thank you על המעטפה, אותה קיבלתי במסגרת הקיט של scarlet.

בשני הכרטיסים שמרתי על אותם צבעים - תכלת, ירוק וחום - שילוב אידאלי מבחינתי.

כרטיס ראשון -
בסיס הכרטיס - 5x12''
החתמתי על נייר לבן חותמות שונות מסט העיגולים של hero arts.
על העיגול החום מוחתמת חותמת מסגרת. מסביב לחותמת תפרתי ביד, להוספת מימד נוסף.
2 העיגולים מעל העיגול החום הודבקו עם דבק דוצדדי עבה להוספת מימד.

הבורדר הירוק בתחתית פונצץ ע"י פאנץ של Fisker - קניית השנה מבחינתי. אני ממש אוהבת אותו.
מעליו, פס דק של דף מעוצב. נכון שאמרתי שהשאיפה היא רק חותמות, אבל בכל זאת, אי אפשר בלי קצת נייר....

כדי להשלים את המראה, הוספתי כפתור וסרט שממש אהבתי במראה של גזע עץ (קיבלתי בסדנאות בהולנד).

חותמת הציפור והטקסט של hero arts (מהאוסף הפרטי של מיקי).



לכרטיס צורפה מעטפה, התואמת בעיצוב לכרטיס.
המעטפה, הינה מעטפה סטנדרטית מ - office depot.
גם כאן שיחקתי עם אותו סט של חותמות, אך הפעם הכל הוחתם ישירות על המעטפה.



מבט לפנים הכרטיס.
זה מה שיוצא כשמנסים להסתיר פשלות קטנות....
תמיד, לא משנה כמה אני מקפידה, אני מוצאת טביעות דיו בכל מיני מקומות.



העיגול החום נראה קצת מוגבהה, אך הכל בעקבות התפירה.





מבט מקרוב על העיגולים
2 העיגולים הקדמיים הם עם אמבוסינג חם (אבקה מעל דיו פיגמנטי ושימוש עם אקדח חום)







כרטיס שני - שוב על אותם גוונים, אך הפעם בסיס הכרטיס בצבע חום.
אני ממש התאהבתי בקראדסטוק הזה. עוד כשראיתי את זה באתרים השונים רציתי אותו. יש משהו במנימינליסטיות שלו שעושה לי את זה.
למזלי, מכרו אותו בהולנד בסדנאות, אבל יש לי הרגשה שזה יעלם די מהר. מקווה שזה יגיע גם לארץ (זו קריאה לכל בעלות החנויות).



בצד הכרטיס החתמתי באופן חלקי חותמת רקע גדולה של Hero arts.
השתמשתי פה באותו עיקרון מוביל - פאנץ בורדר ופס מדוגם.

ה - Thank you בכרטיס זה הו חלק מחותמת שלמה של Hero arts.





על המעטפה החתמתי חותמות של צמחים,מבית TOGA ,כדי להשלים את המראה של העלים בכרטיס.
זה הסט היחיד שהוא לא של hero arts .






מקווה שנהניתם.

אשמח לשמוע מה אתם חושבים על הכרטיסים.

מאחלת לכולם חג שמח

נוית

7 תגובות:

  1. אהבתי!

    אני מאוד אוהבת להשתמש בחותמות ליצירת דברים שונים (כשאהיה גדולה, יהיו לי מליוווון סטים של חותמות!)

    אני מאוד אוהבת את סט העיגולים של הירו ארטס, יש לי אותו ואני מרבה לעשות בו שימוש...
    אהבתי את הדוגמאות שהכנת איתו...

    כרטיסים מקסימים.

    השבמחק
  2. נהניתי מאוד לקרוא את הרשומה.
    תודה לך על ההשראה הגדולה!

    השבמחק
  3. הכרטיס הראשון ממש מקסים - הצבעוניות (מתה על חום וטורקיז-מודה) שלו והשילוב של כל האלמנטים-אהבתי.
    ועכשיו אני מצטערת שלא לקחתי גם כמה דפים חומים....

    השבמחק
  4. איזה יופי! גם אני לא משתמשת בחותמות כמעט בכלל, והכרטיס השני, זה עם העלים - מדהים!!
    חג שמח!

    השבמחק
  5. תודה לכל המגיבות.
    יעל, אני אשמור לך איזה אחד...אחרי הכל, לא נתת לי לקנות כל כך הרבה...

    אני ממליצה בחום לכל מי שלא שעדיין לא ניצלה באופן מלא את החותמות שלה, להתחיל להתנסות. זו חוויה אחרת לגמרי משימוש בחומרים מוכנים.

    חג שמח לכולם.

    השבמחק
  6. אוי, מקסים, אהבתי מאוד מאוד את החותמת המינימליסטית על הרקע החום-טבעי, עדין ויפה.

    השבמחק
  7. נווית הכרטיסים יפהפיים אוהבת מאוד את השימוש בחותמות. רציתי לאחל לך חג שמח - לך ולכל בני המשפחה

    השבמחק

תודה רבה על תגובתך
נוית