תוויות

יום חמישי, 29 באוקטובר 2009

למכירה - כל מה שקשור לתפירה.....

קודם כל, אני רוצה להצהיר ----- לא פתחתי חנות -----------
אני עוזרת לחברה , ואני מקווה שתעזרו לי לעזור לה :)

נתחיל מתחום התפירה: חוברות תפירה OTTOBRE

להלן כל החוברות למכירה:

ניתן להיכנס בלינק לצד החוברת ולדפדף בחוברת באתר.
החוברות חדשות ישר מהמכס.
עלות כל חוברת - 80 ש"ח.

מי שמעוניין בחוברת, מוזמן להגיב לפוסט או לשלוח מייל ל - navit.alalouf@gmail.com

*** כל הקודם זוכה *** (תשלום במזומן)

לינק לאתר - נמכר

לינק לאתר - נמכר

לינק לאתר - נמכר

לינק לאתר - נמכר

לינק לאתר - נמכר

לינק לאתר - נמכר

לינק לאתר

לינק לאתר - נמכר

לינק לאתר


בימים הקרובים אני אעלה עוד ספרים הקשורים לתפירה ו- scrapbooking, בדים וחותמות של Staming up.
אל תשכחו להתעדכן.

סופשבוע נעים לכולם
נוית

3 תגובות:

  1. החוברת שאני מתככונת היא מרץ 2006.......ולא כפי שרשמתי באימייל(תודה יפה)

    השבמחק
  2. אני ממליצה בחום רב על החוברות הללו, הן מעולות, קלות להתמצאות ויש אותן בגירסה אנגלית.

    ואני מחכה לראות אם יש עוד דברים מעניינים :)

    סופש נעים יקירתי
    ונהיה בקשר

    השבמחק
  3. לנויתוש
    אני מעריצה אותך למרות שאין לי סבלנות לתפור
    כל הכבוד תמצאי זמן לכל תחביביך
    את פשוט supertalent
    mama RITA

    השבמחק

תודה רבה על תגובתך
נוית