תוויות

יום רביעי, 20 במרץ 2013

אביב

לראשונה, אותגרתי :-)
אני ועוד קבוצת בלוגריות שהתגבשנו לאחרונה אותגרנו לכתוב פוסט אביבי.
אותי זה תפס ממש לא מוכנה. אין לי הרבה פוסטים שיכולים להיות מפורסמים כעת,  פרט לקורס הקונדטוריה.
אז הרבה מתחום היצירה אין לי לחשוף ולשתף, אבל הנושא אתגר אותי. הוא גרם לי לעצור לרגע ולחשוב....
הרבה זמן אני חושבת ומנסה להבין מה האביב מסמל בשבילי.
בחיים העמוסים בהם אנחנו חיים, אין לנו הרבה זמן לעצור לרגע, להסתכל מסביב ולראות מה השתנה.
בשבילי, הזמן חולף בקצב מסחרר. בלי לשים לב עוד שבוע חולף, ומיד אחריו חודש, חודשיים ובלי לשים לב, שנה שלמה חלפה מאז שנכנסנו לבית החדש שלנו.



האביב מסמל תקופה מאוד אופטימית בשבילי.
מזג האוויר נעים עם קריצה קלה לחום. הימים מתארכים וסוף סוף אני חוזרת הביתה כשעוד יש אור.
מצב הרוח משתפר (אני חושבת שזה קשור לויטמן D שאני זוכה לספוג...), ואיתו רצון לעשות יותר, לבלות יותר ובכלל להנות מהחיים.



בדיוק כמו האביב , הגעתי לזמן הזה אחרי שינויים רבים בחיי, התחדשות ופריחה.
לפני חצי שנה איבחנו אצלי מחלה שגרמה לשינוי די משמעותי בחיי. לקח לי די הרבה זמן עד שיצאתי מהרחמים העצמיים ותקוות השווא שמשהו יקרה באופן פסיבי והחלטתי לקחת את החיים בידיים שלי.
זה התחיל מרצון לשים את החיים שלי במקום ראשון ולא להיות במרדף אחרי מטרות ששמות אותי במקום שני.
אז לקחתי את עצמי בידיים ונרשמתי לחדר כשר ולשומרי משקל.
אחרי חצי שנה אני עם 15 קילו פחות ולא יכולה להפרד מחדר כשר :-)
אומנם, השינוי לא ריפא אותי, אבל חזרתי להיות מאושרת יותר, מרוצה מעצמי ומהגוף שלי.
התקופה שחלפה גרמה לי להרהר ולחשוב על החיים שלי כפרט וכמשפחה.
למדתי להעריך את הסובבים אותי, לגלות מהם החברים האמיתיים שלי, להעריך ולהסתפק במה שיש לי.

אז בתזמון נהדר, האביב הגיע ואיתו תקוות רבות לעתיד הקרב ובא.

ולשינויים והתחדשויות נוספות בחיי...

בסוף השבוע הקרב ובא מתחילה לה תקופה לא מבוטלת של חופשה בבית.
החלטתי, לשנס מותניים ולהפשיל שרוולים ואנחנו מתחילים בגמילה מחיתולים.
יואב כבר משנן מנטרה שלימדתי אותו...
הורה   "...מה אנחנו עושים בפסח?..."
יואב   "...מורידים חיתול...בפח...."
הורה   "ואיפה נעשה קקי ופיפי?...."
יואב   "...בשירווווותיייים..."
תחזיקו לי אצבעות, זו הולכת להיות חופשה מאתגרת.


אחותי הקטנה מתחתנת  (אוטוטו) וזה מכניס שמחה רבה למשפחה.
כולנו, בעשייה מרובה לקראת האירועים הקרבים ובאים.
בשבילי, זו הזדמנות להוציא לפועל את כל היצירתיות שבי. (אני מאמינה שידרשו כמה פוסטים כדי לכסות את הכל...)


אז עם חיוך על השפתיים ותקווה רבה בלב, אני מקבלת את האביב בזרועות פתוחות ומאחלת לכולם חג שמח.
גם אצל רעות  (מהבלוג emmaknows) האביב הביא דברים טובים ויפים...כנסו לבלוג שלה לקבלת טיפים איך להכניס את האביב למלתחה והאיפור שלנו (בדיוק בזמן המתאים ;-))



15 תגובות:

  1. האביב תמיד מביא איתו תקוות ושמחה... מזל טוב ענק לנישואי אחותך ושיהיו רק שמחות וחיוכים :)

    השבמחק
  2. רשומה אביבית ומקסימה!
    התמונות נהדרות, אבל הראשונה היא פשוט שוס!
    לפוסטר!

    השבמחק
  3. נווית, כל הכבוד על השינוי, תהיי בריאה! התמונות מקסימות, ואני מחזיקה לך ולעצמי אצבעות, גם אני מקווה לקדם את החיתולים לפח בפסח! :-)) חג שמח!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה חגית (הלינק ששמת לא טוב אז אני לא בטוחה איזו חגית :-( )
      מחזיקה לך ולי אצבעות. אתמול הגננת שלחה לי תמונה בה יואב יושב לראשונה בשירותים וזה בגלל שהמאהבת הקטנה שלו (כן יש ליד בן השנתיים וחצי חברה...) רצתה גם לנסות את השירותים.
      חג שמח

      מחק
  4. קודם כל חג שמח מלא באושר ושמחה. אין ספק שהשמחה תורמת גם לבריאות. שתהיה הרבה בריאות! וגמילה - אני לא האמנתי כמה מהר זה היה. זה התחיל אותו הדבר כמו שאצלך. היא ראתה את בת דודתה יושבת בשירותים וביקשה גם. זה מניע מצויין, אז כבר יש לך פתיחה טובה. תזכירי לו את שם הילדה כל פעם ותראי איך הוא רץ לשירותים.... לא להבהל מהבריחות בהתחלה. לא מכירה גמילת בנים, אבל מקווה שיעבור בקלות! :)
    שמחה רבה...
    ענת

    השבמחק
    תשובות
    1. ענת, תודה רבה. אין ספק שאני אנסה את הטיפ הזה עם השם של הילדה.
      אני עוד אזכור הרבה את ההתאהבות הזו... :-)

      מחק
  5. נוית- התרגשתי! אני חושבת שאנחנו פחות או יותר באותו גיל, לך ילד בן שנתיים וחצי לי ילדה בת שנה וחצי, גם אני קיבלתי לאחרונה חדשות פחות טובות וגם אני עובדת על התחדשות וקבלה כך שהרגשתי שפשוט כתבת עליי.
    הטבע יודע לפרוח באופן טבעי. אצלנו לפעמים צריך קצת להתאמץ בשביל זה (-: מאחלת לך (ולי...) פריחה בכל ימות השנה ושתמיד יהיו רק חדשות טובות והתרגשויות. דפי

    השבמחק
    תשובות
    1. דפי, תודה רבה. אני מחזקת אותך מרחוק ושולחת לך חיבוקים ונשיקות. אני כל כך מבינה את הצורך בתמיכה והבנה (בעיקר הבנה) אז אם את רוצה להפגש או לדבר אפשר בכיף. המון בהצלחה וחג שמח

      מחק
  6. פוסט אביבי ומרגש ואין ספק שלפעמים בחיים העמוסים אנחנו שוכחים לרגע לעצור ולהסתכל סביב
    מבין מטלות היום יום ולראות עד כמה העולם מסביבנו מקסים.
    אני מאחלת לך שתרגישי טוב והרבה בריאות! בהצלחה בגמילת הטיטולים (עוד לא הגעתי לזה אז אין לי המלצות), וחג אביבי ושמח ושתהיה לך רק שמחה בלב.
    מיכל

    השבמחק
  7. פוסט אביבי ונהדר, וספרי לנו איך הולכת הגמילה, גם אנחנו עם קטן אחד שמנסה להוריד חיתול

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה. אני מאמינה שעוד שבוע שבועיים יהיו לי כמה תובנות לגבי הגמילה ואז אשמח לשתף. בנתיים, ההצלחה לא כבירה אבל אני אופטימית :-)

      מחק
  8. מאחלת לך הרבה בריאות, כי זה באמת הכי חשוב... ומהמעט שזכיתי להכיר(בהתייעציות במייל) מגיע לך הרבה אושר וטוב.
    כל הכבוד על חדר הכושר- זה משנה חיים.

    השבמחק

תודה רבה על תגובתך
נוית