תוויות

יום רביעי, 13 באוגוסט 2008

הבלבוסטה?!

הגיע היום וסוף סוף יש לי בלוג. אומנם לא הבלוג הראשון שלי, אך בהכנות להעלאת בלוג זה הרגשתי כמו תחילתו של משהו חדש....



זה התחיל בעיצוב הכותרת , איזה תמונה לשים שתשקף את מהות הבלוג?... אז רואים רק עפרונות, רמז ליצירה, אך מזהירה מראש, יהיו פה גם הרבה מתכונים, בישולים ואפיה....



אחר כך היתה דילמה די קשה, איך לקרוא לבלוג? שם מקורי, שישקף אותי ואת מהות הבלוג? הישועה לא הגיעה ממני... בקטע זה בעלי בא לעזרתי (ואו, עכשיו אני מרגישה ממש זקנה , מנקודה זו ואליך, בעלי = איציק).



"הבלבוסטה" , זה השם שנבחר. אני טענתי שזה קצת טפיחה על השכם, אך למען האמת כך קוראים לי רבים מבני משפחתי.



אוקיי, כשהם רואים מהצד את מכלול הדברים בהם אני מתעסקת, זה יכול להראות כך, בישול , אפייה, יצירה, תפירה...



אך מבחינתי, תנו לי עוד 24 שעות ביממה ו-10 ידיים נוספות ואני אולי אספיק חצי מהדברים ב - To list...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה על תגובתך
נוית