תוויות

יום שישי, 29 באוגוסט 2008

נייר על קנווס

כבר לפני חצי שנה, עוד לפני שממש היו לי חומרים, ראיתי סרטון (מספר 21) שממש הדליק אותי על קנווס וניירות.
בזמנו לא היה לי לא קנוובס ולא ניירות. במשך הזמן תמיד חיפשתי אחר הניירות שיזכו להיצמד לקנווס ולהתלות על קיר כתמונה....

ולפני כחודש נמצאה האבדה... מצאתי ניירות מהמממממממים אצל נתנאלה.
מאז, אני מנצלת כל פינה וכל שארית מהנייר פן יגמר ולא ישאר....

השבוע קניתי 9 קנווסים בגודל של 10X10 ס"מ 3 ש"ח ליחידה בפלסטלינה שבחיפה. אומנם לא כמו בסרטון, אבל מתקרב....וגם יומם של הגדולים יגיע....
גזרתי כל נייר לגודל הקנווס והדבקתי עם mod podge.

ומי זכה בקנווסים?...המשרד שלי...











11 תגובות:

  1. בוקר טוב נוית!
    התמונות יצאו נהדר. הדפים משגעים! בחירה ממש יפה.
    הם באים כסט או בנפרד?

    אגב, שמת עליהם איזשהו ציפוי?

    וגם אני מלקוחות פלסטלינה בחיפה...חח

    קרמי

    השבמחק
  2. טוב נו, רק התעוררתי...עכשיו ראיתי שיש קישור לניירות..

    השבמחק
  3. נווית,
    זה מקסים!

    אני חושבת על הרעיון הזה כבר המון זמן ועכשיו כשאני רואה איך זה יוצא - אולי סוף סוף באמת אכין משהו דומה...

    ושוב, יצא כ"כ יפה!!

    השבמחק
  4. הי רעיון נהדר! אני הולכת לאמץ אותו מיד למשרד שלי - שדורש כבר ממזמן קישוט לקיר - וזה נראה לי אידאלי.
    אגב, סט הניירות הזה מקסים.

    השבמחק
  5. מקסים!!! אהבתי במיוחד.
    נתקלתי במקרה בבלוג שלך ... ואהבתי.
    נרשמת כמנויה.

    אורנה.
    בחרתי באנונימי אבל לא ברור לי איך זה עובד. כל הבלוגים האחרים שאני מנוייה אליהם אני מקבלת הודעה ישירה לאימייל. איך זה הולך פה?

    השבמחק
  6. חוזרת בי ... ראיתי שאפשר לקבל הודעות אימייל דרך FEEDBLITZ ... אז נרשמתי.

    ביי,
    אורנה

    השבמחק
  7. הי נוית
    מקוה שעוד קוראים ועונים פה...
    אני גם בעניין של הדבר המדהים הזה.
    באיזה דבק את ממליצה להשתמש?
    (אני הדיוטה לחלוטין בכל הקשור לנושאים הללו ולא מכירה את הדבק שציינת)
    תודה תודה
    הדס

    השבמחק
  8. הדס, נעים מאוד
    הדבק שהשתמשתי בו הוא mod podge , ניתן להשיג את זה בחנויות היצירה.

    השבמחק
  9. אחלה, תודה
    הסרטון משום מה נקטע לי דווקא בשלב ההדבקה
    אלך על שיטת הניסוי והתעיה
    הרבה תודה
    נהנית מהבלוג שלך מאד:)

    השבמחק
  10. מאד מקסים רעיונות יפים (-:

    השבמחק
  11. ואוו מדהים
    מאד אהבתי את זה שעשית את הקנבסים קטנטנים
    בד"כ מזמינים את זה בגודל ענק
    מצאתי אתר שמייצר קנבסים
    http://www.scannex.co.il

    איפה את הדפסת את הקנבסים?

    השבמחק

תודה רבה על תגובתך
נוית