תוויות

יום חמישי, 14 באוגוסט 2008

יום הולדת לנטלי - מזל טוב (:

ב - 7 לאוגוסט היה לאחותי הקטנה (23) יום הולדת.

יום הולדת אמיתי לא יצא לנו לחגוג. היא טוענת שכל שנה היא "נדפקת" עם תאריך היום הולדת שלה.
בתקופת בית ספר זה היה בחופש הגדול ואף אחד לא זכר שיש לה יום הולדת, ועכשיו באוניברסיטה נפל יום הולדת שלה בתקופת המבחנים.

היא הודיעה לנו מראש שעד ספטמבר (עם הארכה עד אוקוטובר...) לא נראה אותה וזה היה כבר מתחילה היה בתחלית החודש...

אז רגע לפני שנפרדנו דאגתי לתת לה מספר מתנות שיעשו לה טוב על הלב בתקופת המבחנים.

הדבר הראשון שהכנתי היה מחברת מטופלת. ההכנה התחילה במפגש מהנה ביותר בקריות. המפגש היה מיועד להכנת מחברת מטופלת. בסוף המפגש רוב הבנות יצאו כבר עם מוצר כמעט מוגמר ורק אני עדיין הייתי בהתלבטות איזה נייר ישתלב טוב...

יש לי בעיה רצינית לעבוד מחוץ לחדר היצירה שלי. תמיד יש את הדילמה מה אני אקח איתי? ואם אני לא אוהב את הניירות? או, בדיוק יהיה חסר לי איזה Rubon שזכרתי שיש לי?....

בסוף לאחר מספר ימי עבודה ומאבק לא קטן עם מכונת התפירה יצאה מחברת יפיפיה. ואם לא היה יום הולדת לנטלי אולי הייתי מספחת אותה אלי... השם של שנינו מתחיל ב - n




From Altered








הדבר השני, היה קוביות מעוצבות בסגנון Scrapbook.
רעיון הקוביות הגיע מסדנא מדהימה שהעבירה נתנאלה המקסימה.
גם במפגש זה, באופן דומה למחברת, יצאתי ללא שום תוצר הקרוב במעט למוצר המוגמר.
אך במשימה זו התמדתי ותוך 24 שעות לאחר הסדנא היו להן קוביות עומדות לתפארת.
ממש התאהבתי בקוביות, וכל מי שראה אותן החמיא וביקש שלישיה בשבילו.
המחמאה הכי טובה שקיבלתי בהקשר של הקוביות, היה מבנות הפורום בתפוז. אמרו לי שאני דומה לאחותי, וזו מחמאה אמיתית, הלוואי עלי להיות כוסית כמוה....




ולבסוף, איך אפשר בלי כרטיס ברכה.
ראשית אני רוצה להודות לענת בנטוב על החותמת המהמהמת שהיא נתנה לי להחתמה.
הרעיון לכרטיס היה שילוב של אלמנטים שונים אותם ראיתי ברחבי הרשת. רציתי ליצור מעין חור שיציג חלקית את פנים הכרטיס, וכן רציתי לחנוך את ה - Coluzzel שלי. חוסר ההתאמה בין החיתוכים ב - coluzzel היו מכוונים. זה התחיל ממשהו אחר שעשיתי ושם באמת יצא לי בטעות להשתמש בקטרים שונים של העיגול ובכך ליצור חוסר התאמה בחיתוך. התאהבתי בטעות...



From כרטיסים - יום...





בזה מסתכמות המתנות...

מזל טוב, אחותי האהובה, והמון המון בהצלחה במבחנים...

5 תגובות:

  1. נוית ..חבל על הזמן!!!!לא יכלת לבחור שם טוב מזה...
    אפילו הצלחת לרגש אותי במה שכתבת על היום הולדת...
    את פשוט מדהימה....
    אוהבת אותך המון
    אחותך הקטנה

    השבמחק
  2. נוית, שיהיה בהצלחה! הבלוג נראה נפלא, הכרטיס יפיפיה ומקורי ומיוחד והשם! הרסת אותי, אני רצה לספר לאמא שלי שזה השם שנתת לבלוג שלך, אני חשבתי שהיא האחרונה על פני כדור הארץ שעוד משתמשת במילה הזו (-:

    השבמחק
  3. יום שישי קסום ביולי היום שהכרתי אותך נוית, כספית מלאת מרץ עם עין חדה,,,,עם חיוך מהמם ולב רחב ופתוח,
    המפגש הפך לאימוץ משותף והתאהבתי בבת שלא היתה לי! מה זה נהניתי ממך בקיץ שחלף לו ועבר ביעף עם טעם של עוד נעמת לי נוית ואני מחכה לראות אותך בלוס אנגלס
    מתגעגעת ומחבקת

    השבמחק
  4. עבודות נהדרות
    מאוד מהוקצעות ומדוייקות.
    מזל טוב לאחותך!

    השבמחק
  5. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק

תודה רבה על תגובתך
נוית