תוויות

יום שלישי, 2 בדצמבר 2008

ירושלים...

לפני שבועיים ביקרנו בירושלים, לאחר שנתיים שלא ביקרנו. וחבל שכך....
העיר קסומה, ומציעה כל כך הרבה לתייר המקומי. החל מאתרים קסומים בהם ניתן לבקר, אוכל משובח (מסעדות -אדום ותרה) ואתרים מעולים לצילום.

ברגע שנודע לי על סופשבוע זה, ידעתי, שאני לא מתכוונת לפספס את שוק מחנה יהודה.
ולא בגלל הקורס בישול, אלא בגלל המצלמה החדשה שלי (כבר לא ממש). זה היה מקום מעולה להתנסות בקומפוזיציות וצבעים שונים לצילום.
אחד הקשיים בהם ניתקלתי, זה הביישנות. לגשת למישהו ולצלם מספר פעמים עד שהתמונה יוצאת בדיוק כמו שאני רוצה.
איציק, הסביר לי, שבקורס הצילום בו הוא היה, לימדו אותם, כחלק מהשיעורים, כיצד לגשת לאנשים ולבקש מהם רשות לצילום. גם לזה לא היה לי ממש אומץ, אך באותם פעמים מועטות שניסיתי זה היה די מוצלח...

אחת התופעות (לא ממש יכולה לתת לה תיאור הולם...) ששמתי לב בירושלים, ביחס לפעם האחרונה שהייתי בה, זה בליל האוכלוסיה. זה היה פשוט מדהים, זה מתחלק לשתי קבוצות עיקריות, חרדים ואנגלוסקסים דתיים. איפה כל החילונים????

השפעת הדת נתנה את אותותיה על רחובות העיר ובעיקר באיזור הסובב את השוק.
שימו לב לשלטים שתפסתי....













אני לא ממש הבנתי את הבדיחה בשלט זה, מאחר ואין לי שמץ של מושג בתוכנית זו (כן, אני חיה בבועה....), אבל לאלו שכן צופים, הרי לכם....


ומעט תמונות נבחרות מירושלים... (אם אתם מעוניינים לראות תמונות נוספות אפשר להיכנס ישירות לאלבום)

























ולסיום - הכותל.


ערב טוב

נוית

2 תגובות:

  1. תמונות מטריפות:)
    השלטים- פשוט מתעלמים...

    השבמחק
  2. איזה כיף זה שוק! תודה על התמונות - הן מקסימות.
    והסטיקרים בהחלט מענינים..

    השבמחק

תודה רבה על תגובתך
נוית