תוויות

יום שלישי, 30 בדצמבר 2008

לעדי היקרה - שתגשימי את כל חלומותייך.....

לחברתי היקרה היה יומהולדת לפני שבועיים.
קל לזכור אותו, כי תמיד זה מתקשר לי עם חג החנוכה.
בתור אחת שחוגגת את יומההולדת גם בחגים, אני לא כל כך אוהבת את זה, כי תמיד הפוקוס נעלם ועוברים לחג.
לעומת זאת, חנוכה, נראה לי חג טוב לחגוג את יוםההולדת. הרי כל יום בחג, זו מסיבה למסיבה....לעוד סופגנייה....

לצערי, לא יכולתי לחגוג איתה את יוםההולדת, כי אנחנו די רחוקות גאוגרפית כבר כמה חודשים טובים עם הפסקה של 2 טיולים ארוכים...
אבל על כרטיס לא וויתרתי, ובזכות שירות הדואר, הכרטיס הגיע באיחור אלגנטי, אבל הגיע....

כדי להבין את העיצוב אליו רציתי להגיע בכרטיס, צריך קצת סיפור רקע.
חברתי, היא מהנדסת חשמל, כמוני.
וכמו רבים (אני חושבת) מבין האנשים שנשאבים להייטק, היא חלמה להגשים את חלומותיה ולהיות קונדטורית.
היא לא וויתרה על החלום ולמדה קורס מקצועי אצל אסטלה, והייתה בסטאג' בקייטנריג לקינוחים (שפרח שמו ממוחי....).
אך, החלום, כרגע נדחק לפינה.
ההייטק, זה דבר ממכר, ומאוד קשה לעזוב אותו ולהגשים חלומות, שצריך לקחת בשבילם סיכון.
המשכורת הנוחה והתנאים, יוצרים מעין חממה, שרק אמיצים עוזבים אותה. (גם בראשי עוברות מחשבות רבות, כל פעם שתחביב אחר משתלט על חיי......אך לעולם אהיה כושי הייטק.....).

אז החלטתי לתמוך בחלום שלה, ולהגיד לה שלא תוותר לעולם...
הרעיון, היה להכין כרטיס בצורה של סינר וינטאג'. אך בביצוע נתקלתי בקשיים קלים.
לא הצלחתי ליצור כרטיס בצורת סינר עם פתיחה טובה. אז פשוט, לקחתי את הסינר שייצרתי והדבקתי על כרטיס מלבני רגיל.

והנה לכם התוצאה...










8 תגובות:

  1. נווית זה משגע.

    העיוב, שילוב הצבעים, הרעיון .
    הכל

    השבמחק
  2. התכוונתי לעיצוב כמובן

    השבמחק
  3. יצא כרטיס מאד מתוק ואם חברתך בערך בגילך אז אני די בטוחה שיגיע היום שבו תגשים את חלום הקונדיטאות!

    השבמחק
  4. איזה כיף נויתוש, אני מפורסמת :)

    שוב תודה על הכרטיס המקסים!

    אוהבת

    השבמחק
  5. הכרטיס מקסימם! נורא אהבתי את הכיס

    השבמחק
  6. מקסים, איזה כיף לחברה

    השבמחק

תודה רבה על תגובתך
נוית