תוויות

יום ראשון, 7 בדצמבר 2008

מי נולד בדצמבר?

בשבוע האחרון יצא לי להכין 2 כרטיסים דנדשים...
מסתבר שחודש דצמבר הינו חודש עמוס באירועים בשבילי.
ימי הולדת לקרובים רבים ואפילו יום נישואים שלנו אוטוטו שנה שלמה יחדיו תחת חופת הנישואים.

הכרטיס הראשון, הוכן לאמא של איציק לכבוד יוםהולודתה.
תמיד רציתי להכין כרטיס בצורה של עוגה/מאפינס, וחשבתי שהנה לי הזדמנות להגשים את החלום.
אז ישבתי ושירבטתי לי מעין כיפה של המאפינס וזה מה שיצא.
תפרתי את שולי הכיפה כדי לתת עוד מימד לכרטיס, ולטעמי זה ממש שידרג אותו.



לצד ברכת יוםהולדת שמח, החתמתי קאפקייק ויצרתי שכבות ע"י הדבקה עם דבק דוצדדי עבה.
למען האמת, זה עזר לכמה אנשים שלא ממש הבינו את צורת הכרטיס, להבין שזה אכן קאפקייק....



מאחר והכרטיס לא היה במימדים סטנדרטיים, הכנתי מעטפה מנייר פרגמנט גדול שיש לי.
את צורת הסגירה יצרתי עם culuzzle עיגול, ע"י שימוש בקטרים שונים.



הוספתי עוד מגע אישי למעטפה, ע"י שימוש בחותמת שכבר מזמן חיפשתי סיבה להשתמש בה...



בתוך הכרטיס הוספתי עוד מספר אלמנטים של יוםהולדת...




ועל גב המעטפה השתמשתי בעוד 2 חותמות שמממממממש רציתי להשתמש...




את הכרטיס השני הכנתי לחבר של איציק מהעבודה שעזב.
גם בכרטיס זה ממשתי משהו שכבר מזמן רציתי לעשות וזה להתשמש בסט הינשופים שלי.
אז לא ממש התשמשתי בכולם, אבל הפגנתי נוכחות ע"י שימוש באחד מהם.
את העץ יצרתי ע"י שבלונה מהאתר של scrapbooksetc.







גם לכרטיס זה יצרתי מעטפה מפרגמנט... משהו קצת אחר....





ועל גב המעטפה, משהו שקשור לאיציק ולא ממש לי...



יוםהולדת שמח לכל ילידי דצמבר.
באהבה
נוית

5 תגובות:

  1. אהבתי ממש את הכרטיס השני, מגניב לאללה...

    השבמחק
  2. מקסימים.
    איפה ניתן להשיג את החותמת של limited edition?

    השבמחק
  3. החותמת של ה - limited edition נרכשה באמריקה כחלק מסט של חותמות סיליקון. אני לא שמרתי את העטיפה, אבל אעשה חיפוש בסל הקניות ואשחזר את החברה.

    השבמחק

תודה רבה על תגובתך
נוית