תוויות

יום רביעי, 11 במרץ 2009

איזה כיף לחזור ליצור...


מי שיעבור על הבלוג שלי בחודשים האחרונים, יחשוב, שזהו, הבלוג שלי הפך לבלוג בישול והיצירה נעלמה.

אז זהו, שסוף סוף אני חוזרת לעצמי, יוצרת ויש עוד המון דברים בתכנון ובתהליכי עשייה...

גם נסיעה להולנד, מתוכננת שבוע הבא, לסופשבוע מלא של יצירה. אני בטוחה שאחרי סופשבוע זה יהיה לי הרבה מה לעדכן.

אז מה עשיתי בשבועיים האחרונים?

בהשראתה של דונה (מי שלא מכיר, חובה להיכנס לבלוג שלה) התחלתי להתנסות ב - mixed media, כפי שמיקי קוראת לזה.

פשוט, בלי לחשוש, מנסה כל טכניקה אפשרית על קנווס או נייר. הקנווס בראשון שלי בתהליכים ולכן אין לי כרגע תמונות להראות.

בין לבין, הכנתי מתנה לחברה הכוללת שימוש במכונת תפירה! לראשונה, לא סתם לתפור תפר יחיד על דף של אלבום.

ההתנסות הייתה די מורכבת, אבל התוצאה הייתה מעל למצופה. דיווח בפוסט הבא.

ולמטרת פוסט היום, הכנתי מיני אלבום, כמתנת פרידה לבחורה שעוזבת בעבודה של איציק.

הכל התחיל, מזה שאיציק ביקש שאקשט מחברת בה יוכלו אנשי החברה לרשום מילות פרידה.

אני מיד נידבתי רעיון קצת אחר, המצריך קצת יותר עבודה. הרעיון כלל עיצוב מחדש של מניפת cardstocks אותה קיבלנו בקורס בישול כפירסומת ליקב יבנה.

לאחר, ביקור קסום אצל לימור, הבנתי שזה לא ממש חכם להתחיל לכסות כל פיאה ורצוי להתשמש במה שיש וזה ניירות דוצדדים. מרגע זה, המוח שלי עבד שעות נוספות במחשבה מה הכי כדאי להכין. גם שיהיה לי כיף, וגם שיהיה הרבה מקום לרשום.

לאחר סריקה של כל ה - to do list שיש לי, וכן את כל הבלוגים האהובים עלי, החלטתי ללכת על הרעיון הבא .

הגדלתי מעט את הפורמט לאורך, כדי שיהיה יותר מקום לכתיבה.

העבודה לא הייתה כל כך זריזה, אחרי הכל, יש צורך לקשט כל פיאה בנפרד, ויש כאן 14!, בשלב מסויים זה זרם.

את הכריכה הכנתי מקרטון קשיח ועטפתי בנייר יפיפה של Amy Batler.

בסיס הכריכה : השקעתי גם בהכנת "עמוד שדרה" לספרון


רגע לפני כיסוי פנים הספרון


כריכת הספרון מוכנה, כל שנותר, להוסיף את דפי הכתיבה



מראה על הספרון במבט סגור (דפי ה - journaling כבר בפנים)

הציפור והענף עשויים מלבד, מתוך הקיט של scalet lime

גם הפרח כאן הוא חלק ממדבקות הלבד שקיבלתי בקיט

הפעם, השתדלתי להיות נאמנה לחותמות שלי, והשתדלתי להשתמש בהם לאורך כל הדרך, גם לכנת רקעים (מיקי, אני מאמינה שאת גאה בי....)

חותמת הציפור היא מתוך הקיט של scalet lime

העץ של Hero arts







מבט פתוח של כל דפי ה - journaling




מבט חצי סגור של הספרון:



מעניין אותי לשמוע מה תהיה התגובה של הבחורה....

שיהיה לכולם חג שמח

2 תגובות:

  1. יופי שחזרת ליצור ,למרות שלא השתעממתי מנושא האוכל ודווקא מאד נהנתי (מהתמונות). איזו מתנה מושקעת הכנת בטוח שתשמעי תגובות !

    השבמחק
  2. היי נוית,

    קוראים לי גלית, חברה של איציק מהעבודה.
    קיבלתי מתנה מקסימה מהחברים לעבודה עקב עזיבתי את הארץ... מתנה פרי יצירתך. מקסים!!!!! תשמעי... את מה זה מוכשרת! ובכלל, עכשיו שעיינתי בבלוג שלך, אני עוד יותר מתרשמת. כל הכבוד! ורק שתדעי, איציק לא מפסיק להלל אותך.
    לילה טוב!
    גלית

    השבמחק

תודה רבה על תגובתך
נוית