תוויות

יום חמישי, 26 במרץ 2009

יום ראשון - רגע לפני שחוזרים הביתה...

זהו הגעתי ליום האחרון.
ראשית, רציתי להעיר את תשומת ליבכן לעידכונים בשני הפוסטים האחרונים.
הוספתי תמונות נוספות.
לגבי השאלות שנשאלתי, אני מבטיחה לענות על הכל וזה יהיה מרוכז בפוסט מיוחד שיהיה כולו סיכום , מסקנות והמלצות.
כרגע, אני נשארת אובייקטיבית ופשוט משתדלת לתעד כל רגע מהסופשבוע.
ביום ראשון, זכינו לביקור מבחורה, שאני מאמינה שחלקכן מכירות מהאתר Mixim, ומי שלא מוזמן לקרוא הכל על נילי (או לפחות מה שקשור ל - scarp).
אני התיישבתי לידה, ומיד התחלנו לפטפט על כל מה שבא ליד...
הבחורה מקסימה וחברותית ביותר. ואני יכולה כבר עכשיו לגלות לכן, שיתכן מאוד שאני אארגן לכן סדנא בחג עם נילי, יש למה לצפות, ומציעה לפנות יומנים מעכשיו.
כמו שאתן מכירות, ברגע שבנות מתחילות לפטפט, אין לזה סוף... אז את רוב היום ביליתי בפטפוטים ומיעטתי במעשים.
מה גם, שבשלב זה הרגשתי שכבר מיציתי וחיכיתי לחזור הביתה. (איציק, אתה רואה, גם בטיול קצר יש לי קוצים לקראת הסוף לחזור הביתה).
במהלך היום, התקיימו 4 סדנאות כמו בכל שאר הימים, אך את הסדנא האחרונה נאלצתי לפספס. אל דאגה, צילמתי את התוצר וקיבלתי את כל הערכה.
סדנא 1 - Home is where the heart is
בהדרכתה של Birgit Koopsen

ברידג'יט, היא מדריכה חדשה אותה הכרנו ביום האחרון. היא הולנדית במקור, ומסתבר בהיא די וותיקה ומפורסמת בכל תחום ה - scarp. היא כתבה ספרים רבים בתחום.

בסדנא, הכנו אלבום בית, שמטרתו הייתה להציג מהו בית בשבילנו.

אני לא חושבת שיצא לי לספר לכן על רשימת החומרים שנתבקשנו להביא. בנוסף לאינסוף חומרים שבדיעבד לא היינו ממש צריכים להביא, נתבקשנו להביא תמונות מאוד ספציפיות לכל פרוייקט. האירופאים והסדר שלהם... או יותר נכון, אנחנו והציות שלנו. ההולנדיות הביאו מה שהן רוצות, ואנחנו לא סטינו מהקווים, והבאנו בדיוק מה שנדרש.

לפרוייקט הזה, הייתה לי משימה די קשה למצוא תמונות. מאחר ואנחנו עדיין משפחה די מצומצמת, ולא הייתי ממש מתגאה ב"ווילה" הענקית שלנו, לא היו לי ממש תמונות. לכן, אני פירשתי פרוייקט זה למה שהתאים לי והבאתי תמונות מארץ ישראל. אחרי הכל, אם תשאלו אותי מה זה בית בשבילי, אני תמיד אענה ישראל. נכון שאני נוטפת פטריוטיות?.....

זה האלבום שבריג'ט הביאה לנו כדוגמא.

למדנו כיצד להכין את הפרח הבא.

כל שיש לעשות, זה לחתוך רצועה מבד לקפל לשניים, ולהתחיל לתפור בצורה רופפת ממש בקצה. יש להשאיר את 2 קצוות החוט משוחררים. כשמגיעים לקצה יש למתוך את החוט משני הצצדים והכל מתכווץ לפרח.





כדי לתת לבית מראה אמיתי, בריג'ט הוסיפה וילונות לחלונות.











את הציפורד של האנשים היא כיסתה עם אבקת אמבוסינג.

ראשית יש לכסות את הצ'יפורד עם דיו שקוף כלשהו, לפזר את האבקה ולבסוף להשתמש באקדח, לא לפני שתפנו כל עודפי אבקה.

החומרים שקיבלנו לפרוייקט


סדנא 2 - Splash

בהדרכתה של Corinne Delis

בסדנא זו, הכרנו חומר נוסף וטכניקה חדשה.

החומר הוא acoline, ניתן למצוא את זה בארץ בחנויות היצירה השונות. זהו חומר על בסיס מים.

בטכניקה אותה למדנו, השתמשנו בקש כדי לקחת מספר טיפות מהצבע, ואז באמצעות הפה שלנו נשפנו לכל הכיוונים בדף. כל פעם, הזזנו עם האוויר שלנו כל טיפה תועה של החומר ומדי פעם טילטלנו את הקש.

אני לא ממליצה לעשות את זה בבית בשיטה זו. הוצאת אוויר רבה לאורך זמן ממש גורמת לכאב ראש קשה.

כשחזרתי לארץ, ראיתי שיש באתר של טים הולץ' הדרכה דומה לטכניקה זו. הוא השתשמש בדיו אלכוהולי ובספריי אוויר לחץ של המחשבים. ניתן להשיג ספריי זה בכל חנות מחשבים.

זו התוצאה שלי.

אין לי הרבה מה להראות, כי כפי שזכור לכם, אני לא ממש עבדתי.

בסופו של דבר זה אמור להיות דף מעוצב עם תמונות והכל.




סדנא 3 - Art Journalish Mini

בהדרכתה של Dina Wakley


סדנא נוספת בהדרכתה של דינה.

הפעם הכנו מיני אלבום קטן, שאמור לתאר את היומיום שלנו.

דינה, מצלמת את עצמה כל יום במצלמה של המחשב, כך שיש לה הרבה תמונות מצחיקות באלבום.

בסנדא זו, השתמשנו שוב בטכניקה עם ספריי צבע, והפעם כמסיכה השתמשנו בצורה חתוכה מראש - כוכב, ציפור, בית.


האלבום של דינה -



















ושלא תגידו שלא עשיתי כלום....




סדנא 4 - Out on a whim

בהדרכתה של Martha Bonneau


זו הסדנא שהפסדתי.

מרתה לימדה בסדנא זו כיצד להכין מתלה ויטאג'י לבית.






תמונות מהכיתה כשכולם היו עסוקים בקניות.



יעל בפעולה, מה הייתי עושה בלעדיך?

יעל ומרתה בתנוחה שאני בטוחה שהיא הייתה רוצה שאני אמחוק מהמצלמה.

אל עף שזה לא היה מכוון, ההבעה כל כך מתאימה לה. היא כל כך שובבה ועליזה, שלמרות שזו הייתה סתם אבקה בעין, זה די מתאים לה.

והתמונה שאחרי....



זהו, תמו להן כל הסדנאות.

3 ימים ,4 סדנאות בכל יום ו - 6 מורות!

פוסט הבא - פוסט סיכום. קצת סקירה של כל החומרים אותם קיבלנו, קניות, מה אני חושבת על כל האירוע ואיך ההולנדיות בתחום ה - scarp....

6 תגובות:

  1. איזה כיף:)
    כמה שיעל הראתה את הכתמים על הידים וסיפרה,
    בתמונות רואים ומבינים יותר:)

    פוסט מעולה!

    מחכה לסדנא עם נילי... :]

    השבמחק
  2. תודה על השיתוף.

    השבמחק
  3. האתר לא מעלה את שמי. (אני כל הזמן לא מצליחה לפרסם תגובה, לפחות בנסיון ראשון, למה?)
    טשופילה

    השבמחק
  4. ושכחתי לציין שהתודה על השיתוף - זה ממני.
    טשופילה

    השבמחק
  5. איזה כיף לקרוא את כל החוויות שלך, תמשיכי לעדכן, הסדנאות נראות כל כך כייפיות

    השבמחק
  6. כיף גדול לקרוא את החויות שעברתן. תודה על השיתוף ותמיד שמחה לקרוא את הבלוג שלך

    השבמחק

תודה רבה על תגובתך
נוית