תוויות

יום ראשון, 1 בנובמבר 2009

מי אמר שמאוחר להגיד מזל טוב....

אף פעם לא מאוחר לחגוג את יום ההולדת, במיוחד אם זה מלווה במחווה ייחודית שבאה מכל הלב.

בספטמבר חגגתי את יום הולדתי.

אני לא מתכוונת לציין את הגיל, למרות שחשבון פשוט יוביל לתוצאה (למי שממש מעוניין). יש גיל מסויים שהחל ממנו לא ממש שמחים כשגדלים בשנה ורק רוצים לרדת עם השנים....

מאחר והיינו בהודו ביום ההולדת שלי, לא ממש יצא לנו לחגוג את היום כמו שצריך.

אני לא מאלה שזקוקה לאירועים יותר מדי גרנדיוזים, מספיק ארוחה טובה, סרט ומשהו מהלב.

מאז שנכנסתי לתחום ה - scarp, איציק לקח על עצמו תפקיד, שבהתחלה חשבתי שיהיה גדול עליו, הכנת כרטיס ברכה מלאכת יד.

הוא תמיד היה מוכשר בכתיבה, וברכה הייתה חלק עיקרי מהמתנה. אך בשנתיים האחרונות, מעבר למילים המרגשות שמביאות אותי לסף דמעות, אני זוכה לראות את היצירתיות שלו פורצת.

לא צריך להתלהב יותר מדי, לא נראה לי שהוא הולך להצטרף למסיבה ה - scrap הקרובה, אבל משנה לשנה הוא מפתיעה אותי ביצרתיות שפורצת ממנו.

אין ספק שלשבת כמה מילמיטרים ממני כל יום משפיע קצת, ואין ספק שחלק מהידע מופנם....
אז קודם כל, הוא הלך ישר על השו"ס (לפחות מבחינתי) נייר קראפט (מזל שיש לי סטוקים לפחות לשנתיים הקרובות...)

הוא החכים להבין שה - Versa Mark משתלב נהדר עם הקראפט והחתים חותמת רקע של Hero Harts.
*** אני יודעת שיש פאשלה ב - happy, שמנו לב לזה אחרי הצילום.
כנראה זה "תקלה" שכיחה בכל היצירה הזו. אין פעם שאני לא מפספת במשהו במילה שאני מדביקה או מחתימה.



אני עדיין לא יודעת מאיפה הוא קיבל את הרעיון של הסגירה היצירתית הזו.

כל מה שהוא ביקש ממני, לפני שעזבתי את הבית, שאני אוודא שיש מספיק חוט במכונה.







את ה - XOXO הוא צירף, כי בזמן האחרון אחנו רואים את הסדרה "אחת שיודעת" וזה פשוט משהו שנדבק.



מאחור, הוא השאיר את החותם שלו.

אתם בוודאי תוהים מאיפה האותיות?!

הוא לא ביזבז זמן, ומיד למד איך להשתמש ברכש החדש לי Silhouette.
שימו לב להמשכיות של החותמת גם מאחור. ממש מלאכת מחשבת.






ולצד הכרטיס, כמובן שצורפה לה מתנה - עדשה חדשה למצלמה.

עדשת 50mm - פשוט תענוג לצילום.

זו עדשה שיצא לי להכיר מקרוב בקורס, ופשוט הייתי חייבת אותה.

זו לא עדשה יקרה, שזה יתרון מעולה. יש לה צמצם קטן ביותר 1.7 , דבר המאפשר לקבל תמונות עם עומק שדה קטן.

ובנוסף, עדשה זו גורמת למצלם להתקרב לאובייקט שלו ולא להסתתר מרחוק מאחורי עדשת Tele, שמבחינתי, כרגע זה מאוד חשוב.



וכדי לא להזניח את התחום הנוסף, זכיתי בכמה מתנות נוספות....

בין שאר המתנות, קיבלתי 2 מכשירי חיתוך, אחד דיגיטלי ושני ידני.

נטלי ושרון (אחיותיי היקרות), מה הייתי עושה בלעדיכן. אלפי תודות , אוהבת אתכן מכל הלב.


ולסיום, קבלו את אומן החודש....

10 תגובות:

  1. מדהים מדהים מדהים!!!!!
    כל שנה הוא מתעלה על עצמו - אבל הפעם שיחק אותה הבחור...תפירה, סילואט, החתמות...
    והסגירה מקדימה - פשוט גאוני

    איציק, שאפו - כבר אמרתי- אבל אתה מציב רף גבוה (-:
    ואת יקירתי - שתהיה לך השנה הכי מושלמת שיכולה להיות - עם המון הגשמה עצמית ואהבה אינסופית (נשיקה)

    השבמחק
  2. ו-מילה לטים הולץ - WATCH OUT...חח

    השבמחק
  3. היי נוית,

    קודם כל מזל טוב (גם אני חגגתי בספטמבר יום הולדת), איזה כיף לראות עבודות כאלו, זה מרגש מעצם העשייה והמחשבה.

    אני גם כמוך, ארוחה טובה,סרט, מילה טובה שבאה מהלב- זהו אני הכי מאושרת.

    תתחדשי על המכשירי חיתוך.

    המון המון מזל טוב
    מאילנית

    השבמחק
  4. מרגש מאוד!
    גם יפה וגם אופה...
    כל הכבוד לו! יצא מקסים, וכל כך מהלב - שאין מילים!
    מזל טוב לך - ויופי של מתנות שוות קיבלת!

    השבמחק
  5. לאיציק המוכשר והחמוד שלנו
    כל הכבוד אתה מתעלה על עצמך בצרפתית chapeau
    תמשיכו להיות אוהבים ונאהבים
    נוית תמשיכי להיות צנועה ומוכשרת ולהעריך כל דבר שעושים לך
    אוהבת אמא ריטה

    השבמחק
  6. מזל טוב!
    בהחלט כשרון יש לאיציק!:)
    וההשקעה ממיסה את הלב!

    השבמחק
  7. כמה מרגש היה לקרוא את הרשומה.
    כל הכבוד לאיציק שבלי ספק נדבק ממך
    בחדוות היצירה יחד עם כשרון אישי!
    יצא לו כרטיס מקסים וכל הכבוד על התפירה
    של הלולאה !!
    כמה אני שמחה בשבילך שיש לך עכשיו עדשה של קנון
    בטומ שתראי את ההבדל !
    ומכונות החיתוך חלום של כל סקראפרית
    ולכן לדעתי מגיעה לנו רשומה נפרדת עליהם עם הסברים !
    ושוב יומולדת שמח ותהני מכל שנה בכל גיל, העיקר זה הנפש שבפנים שלא מזדקנת אלא רק משתבחת !נשיקות !!

    השבמחק
  8. וואו! ממש מדהים!

    אני גם זוכרת את הברכה המשגעת שהראית כאן בשנה שעברה...

    אין ספק - יש לך השפעה חיובית על הסביבה :)

    מזל טוב (מאוחר..) ותתחדשי על המתנות!

    נגה.

    השבמחק
  9. תודה רבה לכולן על האיחולים הלבייבים.
    העברתי לאיציק את כל המחמאות ואין ספק שהוא הסמיק.
    יעל, לא נראה לי שמחכה לטים הולץ תחרות בזמן הקרוב, לאיציק טוב עם המחשב שלו, ולי לא בא שהוא יפלוש לצד שלי :)

    השבמחק
  10. תשמעי... שיחקתם אותה... אני לא יודעת ממה אני מתרשמת יותר - מהכרטיס, או מהמחווה.... מרגש ומקסים!!!

    שיהיה לך המון מזל טוב, אושר ויצירה אינסופית!
    תמי

    השבמחק

תודה רבה על תגובתך
נוית