תוויות

יום שני, 9 בנובמבר 2009

מה חדש בזמן האחרון?.....

כשחזרנו מהודו הבטחתי לעצמי, שזהו! מהיום אני הולכת לקחת את הכל ב - Easy ,לא להלחיץ את עצמי עם מלא פרוייקטים....

זה שרד כמה ימים, טוב נו אולי שבוע, וזהו! שוב נשאבתי ליצירה ותמיד חסר לי עוד כמה שעות ביממה.


בשבועות האחרונים לקחתי על עצמי כמה פרוייקטים די רציניים, ששואבים לי זמן די ניכר, אך אני נהנית מכל רגע.

אני מתנסה על הכלים החדשים שהזמנתי. ומשלבת, הפעם יותר מתמיד, דיגיטלי עם ידני.

אני ממש אוהבת את התוצאה שמתקבלת.

מבטיחה לשתף בתהליך היצירה של חלקם בימים הקרובים.


בין פרוייקט לפרוייקט, התחלתי חוג חדש - תפירה לפי בורדה.

אחרי שיעור אחד של 4 שעות, גיליתי ששיטת התפירה שלי עד כה הייתה חורנית בצורה מפחידה.

במשך 3.5 שעות, הספקתי לבחור מכנס, להוציא גזרה ולהתחיל לגזור, זהו! אני מאוד מקווה שאחרי חודש אולי יהיו לי מכנסיים תפורים.


בין שאר העיסוקים, השתתפתי ביום סדנאות של מיקי מקובר.

בסוף החודש (אוקטובר) התקיים יום מלא, גדוש ביצירה וסדנאות.

בתכנון, הייתי אמורה לקחת חלק פעיל ביצירה, אך די מהר נשאבתי לצילום ולמתן יד עוזרת.


אני לא מתכוונת לעלות כאן את כל התמונות שצילמתי, מיקי תשתף אתכם בבלוג שלה בשילוב עם תמונת של עדי (חברתה הצלמת).


בינתיים, אני רוצה לחלוק אתכם כמה דברים שאני הכנתי באירוע ולקראת האירוע.


מיקרו סליידר-

תיילון זכוכית עטוף בפס מתכת.

ניתן לשלב אותו כתיילון לחולצה או כחלק מכרטיס או דף מעוצב.

אני החלטתי לעצב אותו לגמרי לבד. את הנייר המדוגם שמיקמתי מתחת לזכוכיות הכנתי עם חותמות חדשות של טים הולץ שהגיעו לחנות של מיקי מקובר.




צד שני -




בנוסף, למדנו במהלך היום ריקמה.

אין לי תמונות שממש מוכיחות את זה, אבל נראה לי שאפשר לקלוט את האווירה מהתמונה הבאה...

אחרי הדרכה קצרה וברורה, גיליתי שהשד לא כזה נורא.

נראה לי שהתמכרתי, ואני מאמינה שמהיום הריקמה הולכת להשתלט על עוד נתח מהזמן שאין לי :)



בסדנאות, הבנות הכינו כרטיסי ביקור.

כל אחת קיבלה ממיקי חותמת אישית עם השם שלהם.

את החותמות אני עיצבתי, לא משהו מתוחכם במיוחד, נקי,אישי והכי חשוב בעברית!





לקראת סוף היום, הבנות שידרגו גופייה פשוטה.

את הגופייה שלי אני הכנתי מבעוד מועד כדוגמא לבנות בסדנא.

אני לא יכולה לאמר שאני מרוצה במאת האחוזים מהתוצאה שהתקבלה, אבל השימוש עם החותמות די הפתיע בסופו של דבר.




בביצוע הראשוני, הסתתרה מאחורי כל הטלאים הללו, החתמה של swirl ממש רומנטי ויפה.

לצערי, לא החתמתי בעדינות רבה וגרמתי לכל הדיו ללכלך את החולצה.

נאבקתי עם הבעיה מספר ימים. בהתחלה, כל מה שחשבתי עליו זה "מאיפה אני משיגה חולצה חדשה?..."

בסוף, בלית ברירה, בדקה ה-90 החלטתי לכסות את הכתם עם טלאים.

לפעמים, דווקא מפשלאות יוצאים הדברים הכי לא צפויים ומפתיעים.

כל הטלאים, מקורם בבד לבן אותו החתמתי עם חותמות רקע של Hero Arts ודיו לבדים Versa Craft.




גם הפרח הוכן מבד המוחתם עם חותמת פיפטה של Hero Arts.

החתמתי משני הצדדים כדי לקבל גימור יפה של הבד.




ומבט על גב החולצה,




הבנות מכינות פרחים מבד.





ולקינוח,

אני רוצה להמציץ על מתכון ותיק ומוצלח שקיים כבר בבלוג, קישור כאן.

עוגיות מכונה מרוקאיות.

הכנתי שבוע שעבר, יצאו עשרות אם לא מאה! והיום נותרו כמה פירורים בתחתית הקערה, איציק טוען "זה לא אני......"











עידכון מכירה - שימו לב,
נוספו עוד בדים לאלבום בפיקסא.

14 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
  2. הטלאי של הגופיה משגע - לא להאמין שהוא עשוי בעזרת חותמות!
    אהבתי גם את כרטיס הביקור.
    נשמעת חוויה מדליקה!

    השבמחק
  3. אין על תפירה לפי בורדה אם רוצים בסיס טוב :-)
    העיקר שאת יוצרת, מחכה לראות את הפרוייקטים שלך!

    השבמחק
  4. וואו, את ממש "באיזי" !
    אני בטוחה שתשתלטי על המכנסיים בלי בעיה,וריקמה
    הולכת נהדר עם תםירה וגם עם נייר,קטן עליך.
    כל התוצרים מהסדנה של מיקי נהדרים !
    ועכשיו בקשר לעוגיות המרוקאיות,אני מעריכה
    שהכנתי כאלה לפני 30 שנים,
    ובקשר לפרורים בקערה, אני מאמינה לאיציק :o)) ........

    השבמחק
  5. היה די ברור שלא תוכלי לשבת בשקט יותר מדי...
    אבל היות וזה מאתגר אותך - אני יודעת שאת נהנית(-:
    ואם את עושה מאכלים טעימים - אל תתפלאי שלא נשאר כלום ....

    השבמחק
  6. כמה דברים יפים בפוסט אחד. סחתיין...
    גם על העוגיות, למזלי יש לי כרגע מלאי של ריפת (ככה כותבים?) מהדודה של הבעל. אצלי בבית היו מכינים רק קרם בוואריה...

    לגבי הרקמה, גם אני התחלתי עכשיו...אפילו קניתי חישוק :)
    דרושה המון סבלנות, אבל נראה לי שיש לך אותה.
    בהצלחה!

    אגב, יש לך המלצה למורה פרטית לתפירה באזור?

    השבמחק
  7. תודה לכולן,
    קרמי, באיזור, את מתכוונת לצפון?
    אני לומדת בקריית ים אם זה רלוונטי בשבילך. את יכולה לשלוח לי מייל.

    ושאלה קטנה לגבי רקמה? אם אני רוקמת על חולצה למשל, איך מתמודדים עם החוטים מאחור? מסתירים אותם בצורה כלשהי?

    השבמחק
  8. היי נוית,
    אני מחפשת מורה בחיפה. קרית ים קצת רחוק לי.
    קיבלת את המייל שלי לגבי הבד? אני מעוניינת בבד הלבן עם הפטריות.

    לגבי הרקמה- אני זוכרת שראיתי סרטון ביו טיוב לגבי העניין, מה שאני זוכרת ממנו זה שכשאת מסיימת פעולה מסויימת, תכניסי ותוציאי את המחט מאחור כמה פעמים, מתחת לרקמה האחרונה שעשית, זה אמור להחזיק את החוט במקום מבלי ליצור נפח.
    אבל נראה לי שההסבר לי לוקה בחסר...אני אחפש את הלינק ביוטיוב ואשלח לך.

    השבמחק
  9. קרמי, את דפנה? למה לא אמרת.....?!
    הבד שמור לך

    השבמחק
  10. חח..כן, זו אני!

    השבמחק
  11. אהבתי את השדרוג של הגופיה.

    השבמחק
  12. כפרה טורבו בלבוסטה את :))))))))))))
    איזה יופי של עבודות, הגופיה מאממת!וגם אני אוהבת מאוד לשלב החתמות על בדים זה נותן נופך שונה ואומנותי לגמרי. ( והכי חשוב משהו שאת יצרת לבד ).

    עוגיות מרוקאיות הן אחלה! ואני לא עושה אותן עם המכונה ( אין לי כוח להוציא ) הוספת קוקוס או שומשום ?

    ואני אתקשר אלייך בהזדמנות , אני רוצה לשאול אותך מצ'הו.

    ביי בינתיים

    השבמחק
  13. הי נוית,
    בשיטוטיי באינטרנט הגעתי לבלוג שלך.
    מקסים, פשוט מקסים!!
    לא ברור לי איך את מספיקה את הכל...
    איך זה עובד אצלך? יש לך 48 שעות ביממה?
    בכל מקרה, כל הכבוד!
    נותן השראה....

    השבמחק
  14. yifatstr, ברוכה הבאה ותודה רבה.
    ולגבי הזמן, גם אני תוהה לפעמים. אבל אין ספק שאני מותחת את גבולות הזמן....

    השבמחק

תודה רבה על תגובתך
נוית