תוויות

יום שני, 9 בנובמבר 2009

זה היה בלתי נמנע....

בחודש האחרון, כמעט, כל בנות הקהילה הוירטואלית ניסו את מזלם בהכנת תפירת תיק לפי הדרכתה הנפלאה של עופרה.
לתיק ניתן כבר שם כבוד "התיק של עופרה".
עופרה תירגמה ופישטה מתכון יפני מתוך חוברת בשם Cotton Time.
ההדרכה שלה ממש ברורה ורהוטה, אין סיכוי לפיספוס.

זה היה ניסיון תפירת תיק הראשון שלי, ואני חייבת לציין שהוא נחל הצלחה לא קטנה...
אלפי תודות עופרה, בזכותך עשיתי את הצעד הראשון.

את הנסיון הראשון שלי עשיתי לבד. ערב יום חמישי (לפני שבועיים) השתלטתי על הגזירה ומיד התחלתי במלאכה.

אחרי 5 שעות של עבודה (ברוטו, בנטו זה יוצא הרבה פחות :)), יצאתי עם תיק מוכן.


את התיק תפרתי עם בדים מנחלת בנימין.
לא, זה לא מ"בדים למעצבים" דווקא מהחנויות של 10 שקלים.
מפתיע אלו בדים יפים ניתן למצוא אם נוברים בחנויות הקטנות.

תיק זה לימד אותי מה נכון ומה לא נכון לעשות.

כמו למשל - היכן למקם את הסוגר המגנטי, או איך לתפור את התפר הסוגר את קידמת התיק לביטנה.

הוא לא יצא מושלם, ועדיין מחכה להיפרם כדי לעבור מספר תיקונים.

בנתיים, אני הולכת איתו לעבודה וקוצרת הרבה מחמאות....



אחרי שהרגשתי בטחון קל בהכנת התיק, החלטנו, אני ויעל להיפגש לשבת ולהכין אחד יחדיו.

ליעל זו הייתה התנסות ראשונה, ואני חייבת לציין שהיא צלחה בעשייה. אתם יכולים לראות את התיק הרומנטי שלה כאן.

התיק השני, הוכן מבד קנווס . הביטנה והכיסים הינם בדי כותנה שנקנו ב"בדים למעצבים".




בתיק זה החלטתי להגדיל את הידיות כדי שיהיה ניתן לשאת אותו על הכתף.



בפנים הוספתי כיס (גם בזה יש לי מה לשפר....)


התיק נמסר כשי קטן לחברה יקרה.

לצד התיק, הכנתי כרטיס קטן ברוח עיצוב התיק.



כרטיס של 2 דקות -

נייר קראפט, חותמת רקע של Hero Arts , חותמת טקסט של paperink, דיו versa Mark , אבקה שקופה, קראדסטוק שחור וכפתור.


עכשיו כשגיליתי שהשד לא כזה נורא, יש לי רשימה ארוכה של גזרות שמחכות לעלות על הבד....

9 תגובות:

  1. היה כיף לצלוח נסיון תפירה ראשון של תיק איתך D-: שניהם כ"כ שונים ועדיין מקסימים לחלוטין ואני בטוחה שהיא אהבה אותו מאד (איך לא?)

    השבמחק
  2. יעל יקירתי,
    תתכונני לסופשבוע סוער....
    הכיני את המספריים ותשמני את המוכונה :)

    השבמחק
  3. ניסיון תפירה מוצלח ביותר...אני גם מתכננת אחד כזה..צריכה פוש רציני ותמיכה..אולי אעזר בך..
    התיקים יצאו סוף..

    השבמחק
  4. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
  5. יצא מקסים, אהבתי מאוד את התיק השני-מתנה נפלאה

    השבמחק
  6. כל הכבוד לך שני התיקים יצאו מקסימים !

    השבמחק
  7. היי נוית
    תיקים מקסימים במיוחד אהבתי את הטורקיז.
    כל הכבוד עבודה ראשונה והתוצאה נראית ממש מקצועית
    סופשבוע מקסים
    עינת

    השבמחק
  8. תיקים מקסימים,אני רוצה אחד........ :-)
    איך נרשמים לעידכונים אצלך בבקשה?

    http://www.tapuz.co.il/blog/UserBlog.asp?Blogid=120520

    השבמחק
  9. לקבלת עידכונים במייל שימי לב שיש הצד שמאל קובייה חמישית מלמעלה מקום לעדכן את המייל שלך. או דרך הרידר קובייה אחת מעל.

    השבמחק

תודה רבה על תגובתך
נוית