תוויות

יום שני, 2 בנובמבר 2009

מכירה - בדים

זהו זה הסוף, אם חיכיתם לראות הכל לפני שאתם מחליטים, אז זה הרגע....

לכל אלו שפנו אלי בנוגע לספרים, חלקכם כבר קיבל ממני תשובה ואני שומרת לכן את הספרים בצד.
אני עדיין מחכה לתשובה מכמה בנות לגבי ספרים וחוברות אותן הן ביקשו.

ועכשיו נותרו בדים ו- 2 גזרות של תיקים.

המחיר הינו 40 ש"ח לחצי יארד.
שימו לב שמתחת לכל תמונה מופיע מידת האורך שלה.
בדים באורך 1 יארד יש לכפול ב - 2!
רוחב רוב הבדים 1.5 מטר, פרט לפנים היפנים.


כדי לראות את כל הבדים ולהגיב לכל בד בנפרד, אתם מוזמנים להיכנס לאלבום המלא בלינק הבא

ורק כדי לשטוף את העיניים, הנה כל הבדים במצגת



והגזרות - כל אחת 60 ש"ח








4 תגובות:

  1. את חברה כל כך טובה ובן אדם כזה משקיען
    מעורר הערצה
    כיף למי שחבר שלך
    נתנאלה

    השבמחק
  2. עכשיו מניתי לאילן כמה סיבות שאני מעריכה ומעריצה אותך.

    יואוווווווווווווו מתי נפגש מתי ?

    נשיקות יקירתי בינתיים
    ותגידי הספר היפני האחרון עם המעטפות או הבתים על הכריכה נמכר ? אם לא תשמרי לי בבקשה אולי נעשה ברטר.

    השבמחק
  3. איזה כיף לשמוע ממך יפית,
    ברור שנפגשים, רק תגידי מתי ואני שם.
    ולגבי הספר שביקשת, לצערי כבר ביקשו אותו.
    אם יהיו ביטולים אני מיד חושבת עליך.

    השבמחק
  4. נוית, כל היצירה שלך נותנת לי עוד טעם לחיים....מהמם לגמרי...יש לך אולי טיפ או רעיון למשלוח מנות יצירתי אבל לא ידיי מסובך?( גם עיצובי וגם טעים?

    )

    השבמחק

תודה רבה על תגובתך
נוית