תוויות

יום שני, 2 בנובמבר 2009

מכירה - חלק ג' - ספרים....

אמרתי לכם שבסוף תחשבו שפתחתי חנות....מבטיחה , זה כמעט הסוף...
היום ספרים, מחר בדים ובעזרתכם מקווה שאני אוכל לעזור לחברתי....
כל הספרים חדשים הישר מהמכס, ספרים שבאים עם גזרות מצורפות, הכל שם.
תשלום במזומן, לא כולל משלוח.
ניתן לאסוף מהקריות/חיפה/קדימה/נתניה/משגב.

ספר בו אתן מעוניינות, ציינו זאת בתגובות או במייל ל - navit.alalouf@gmail.com

שימו לב, בחוברות ocottobre נותרו עוד 4 חוברות. החוברות מכילות את כל הגזרות, הכל חדש דנדש.

67 ש"ח - לינק לאמאזון
נמכר למיכל

110ש"ח - לינק לאמאזון
נמכר לעדי בלומפילד

58 ש"ח - לינק לאמאזון
נמכר לרונית

42 ש"ח - לינק לאמאזון
נמכר ללימור

80 ש"ח - לינק לאמאזון
נמכר לרונית

82 ש"ח - לינק לאמאזון
נמכר לרונית

81 ש"ח - לינק לאמאזון
נמכר לרונית

94 ש"ח - לינק לאמאזון
נמכר לקרמי (דפנה)

70 ש"ח - לינק לאמאזון
נמכר ללילך

110 ש"ח - לינק לאמאזון
נמכר לרונית

85 ש"ח לינק לאמאזון
נמכר לרונית

90 ש"ח - לינק לאמאזון
נמכר לציפי

123ש"ח - לינק
נמכר לעדי

גיזרת חצאית - 119ש"ח

49 ש"ח - גזראת חצאית

80 ש"ח - גיזרת מכנסיים וחולצה

50 ש"ח - לינק

3 תגובות:

  1. הי נווית
    אני מעוניינת בראשון PHOTO DECOR
    איך אני יוצרת איתך קשר ומעבירה

    השבמחק
  2. מיכל, תשלחי לי מייל וטלפון.
    אני שומרת לך בנתיים את הספר.

    השבמחק
  3. היי נווית, מעוניינת ב- fabric gifts וב Romantic Home Sewing :)
    שולחת לך מייל.
    קרמי

    השבמחק

תודה רבה על תגובתך
נוית