תוויות

יום ראשון, 29 בנובמבר 2009

תיקים...והיד עוד נטויה...

כמובטח, הנה התיק השני שלי (הישר לרזומה...)
תיק קליל , הייתי אומרת , קיצי...די מתאים לקיץ שלא רוצה לעזוב אותנו.

התיק נעשה בהשראה של תמונה אותה ראיתי באחד מהמגזינים היפנים.

התיק היה נטול גזרה או הדרכה, רק טיזר.

הקפלים בקידמת התיק ממש מצאו חן בעיני, ופשוט הייתי חייבת לנסות.


הפעם, החלטתי ללכת "רגוע" עם הבדים.

יש משהו קסום לטעמי בבד פשטן נייטרלי ובד מדוגם כביטנה.
וזה המוטיב שהחלטתי ללכת עליו הפעם.
הבדים, נקנו בנחלה.


בדיעבד, מסתבר שהכנת התיק הרבה יותר קלה ממה שחשבתי.

התיק מתחיל כמלבן פשוט, ולאחר שהקפלים מתהווים, התיק מקבל צורה.

הקפלים, זה פשוט עניין של חישוב מדויק מכל צד.

ובסופו של דבר, בחיבור קידמת התיק והבטנה, מאחר והחיבור נעשה עם סרט אלכסון (לראשונה, הצליח לי :)), כמעט ואין בלבולים, מי נכנס למי ובאיזה כיוון?!

פשוט מרכיבים את התיק כמו שהוא אמור להתקבל כמוצר מוגמר, ומתחילים לחבר את הסרט בסבלנות בעזרתן של אלפי סיכות....


בפנים התיק, הוספתי כיס אחד גדול, המחולק לתאים, בהתאם לדברים שבדרך כלל הולכים איתי כל יום.



מידות התיק -

רוחב - 40 ס"מ (בחלק הרחב למטה)

גובה - 30 ס"מ

וידיות נשיאה על הכתף.




מה דעתכם על התיק החדש שלי?


אם אתם מעוניינים בגיזרה או הדרכה, רק תגיבו, ומבטיחה להכין תיק נוסף...מי רוצה אותו? :)


שבוע נפלא לכולם

נוית

29 תגובות:

  1. נוית יצא לך תיק משגע
    אוהבת את השילוב של הבדים שבחרת בו ...יש מצב שאת מוציאה גיזרה???

    השבמחק
  2. מנסה בפעם השניה להגיב...
    אני נדהמת בכל פעם מהגיוון שבך...יש משהו שאת לא יודעת לעשות?
    מודה שאני מקנאה...
    היו לי חלומות ללמוד לתפור כדי להכין לי דברים מגניבים כמו תיקים ועוד...אבל כמו שזה נראה, אלו ישארו חלומות :-(

    התיק פשוט מקסים (גם הקודמים יפייפיים...אבל לא הצלחתי להגיב).

    השבמחק
  3. הוא כ"כ יפה ורומנטי!
    את נהפכת לתופרת מדופלמת!

    השבמחק
  4. אני !! אני !! אני רוצה !!
    התיק מהמם!!! אהבתי מאוד את הצבעים
    ומחכה יפה ובשקט להדרכה מצולמת...

    השבמחק
  5. סחטיין עלייך.. כל מה שאת נוגעת יוצא מדהים!
    ובטח שאני רוצה! שבוע נפלא

    ליאת

    השבמחק
  6. איזה כיף לראות איך משלב של כלום הפך למשהו כזה מדהים!!!
    והבדים השתלבו בשלמות.
    אני מקווה שעכשיו יהיה לי יותר זמן להגיע גם אליו (-:

    השבמחק
  7. התיק משגע, השילוב של הבדים והגיזרה... ובכלל הבלוג שלך ,(- שלא ברור לי איך גילית אותו רק לאחרונה) פשוט יפיהפה!!!

    השבמחק
  8. תיק מקסים! מחכה בקוצר רוח לראות עוד :)

    השבמחק
  9. משגע!! שילוב הבדים עדין ןיפהפה, והתוספת של התחרה בפנים מקסימה. אני אשמח לגזרה!

    השבמחק
  10. זה יפיפה הפשתן הטבעי הזה, אני מאד מאד אוהבת את המראה הנקי של זה!

    השבמחק
  11. התיק פשוט מתוק!
    נורא עדין- ממש אהבתי!

    השבמחק
  12. איזה יופי!
    אהבתי את שילוב הבדים!

    השבמחק
  13. how lovely it looks!!!! Fabric combination is perfect!!!

    השבמחק
  14. התיק מקסים-מקסים-מקסים!
    ועכשיו אני הולכת להיות חוצפנית של ממש - אולי במקום גזרה או הדרכה בבלוג תעשי סדנה??? אני אמנם לא יכולה לתרום מקום, אבל אני כן יכולה להביא את
    המיני-מכונת-תפירה-ב-99-שקל-רק-היום! שלי...
    בבקשההההההההה!

    השבמחק
  15. וואהו נוית תיק מקסים, שילוב בדים שקט,נעים ורגוע.
    גם אני שמתי עליו עין, לי דווקא יש גיזרה (:!

    השבמחק
  16. וואו, כמה תגובות...לא ציפיתי להתלהבות שכזו מהתיק הזה.
    תודה רבה לכולן.
    חברתי הפנתה את תשומת ליבי,שבלי לשים לב יצרתי לי מעין בלוגילידה. זו לא ממש הייתה כוונתי ההתחלטתית, אבל מתחיל במצווה אומר גמור.
    אני מאוד מקווה, בין עומס המשימות שעל שולחני להספיק לעלות הדרכה במהלך שבוע הבא (מחזיקה אצבעות) ובסוף הצילומים, בתקווה ויצא תיק הולם, ישלח התיק לאחת המגיבות שתצא בהגרלה.
    ונמשים, מעניין לראות באמת מה היית כוונת המשורר בגזרה של התיק.

    השבמחק
  17. התיק משגע!!!!
    כל כך אוהבת את הנקיון והמושלמות בכל שבר שאת עושה :-)
    ואשמח להדרכה...

    השבמחק
  18. תיק מאמםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!!
    ובכלל תותחית על בכל - אין עלייך מותק פשוט איןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן ( חמסה, שום ודגים ).

    שלחתי לך מסר אגב - תציצי

    השבמחק
  19. התיק חמוד, רק חבל שאין לי את הבדים המתאימים לכך, הזמנתי אותם כבר מזמן וטרם נתקבלו וחבל.
    עדיין מחכה לאימייל שלך.

    השבמחק
  20. לכשרונית בבנותי
    את פשןט מפתיעה אותי כל פעם מחדש
    בתור חובבת תיקים מאד התלהבתי את פשוט תותחית בטרוף
    תמשיכי להיות יצירתית
    את דומה לסבתא ממ מילה .זו מחמאה גדולה
    אוהבת
    אמא ריטה

    השבמחק
  21. לנוית התותחית
    התיק משגע בטוב טעם
    בכל מה שאת נוגעת נהפך להצלחה
    מוכשרת בטרוף והחשוב צנועה
    תמשיכי להצליח בכל
    אמא

    השבמחק
  22. כרגיל- עבודה יפיפייה!!!

    השבמחק
  23. יצא לך תיק משגע!!!

    אני אשמח לקבל תיק כזה גם

    וגם גיזרה ליום מן הימים שאתחיל ללמוד לתפור

    השבמחק
  24. נוית מורידה בפניך את הכובע, כל הכבוד !
    תיק מקסים ושילוב הבדים נפלא !

    השבמחק
  25. אוי יקירתי אחרי שבוע בלי מחשב אין דבר נפלא יותר מלראות יצירה שלך! את פשוט לא מפסיקה להפתיע.ברווווור שמחכה להדרכה שלך!!!
    לא יכולה לחכות כבר לפוסט הבא....

    השבמחק
  26. אתמול סיפרו לי על התיק הזה אחרי שהתלהבתי מתיק דומה בספר...ואני חייבת להגיד שהוא יצר פשוט מקסים וממש מרשימה היכולת לתפור אותו בלי כל גזרה, ועבודה יפה עם סרט אלכסון...סחטיין...
    מחכה מאוד לפוסט ההדרכה!
    עדי26

    השבמחק
  27. האם זו את שרצית שאני אשלמד אותך לתפור?...
    אני מחייכת לי םה.
    הולכת לראות את ההדרכה. מדגדג לי תיק חדש.

    שבת שלום ותודה קינשסה

    השבמחק
  28. יפעת, יקירתי, שלא תחשבי שאני עדיין מוותרת על למידה ממוכשרת שכמוך. אןמנם, אני משתפרת עם הזמן, אבל עדיין יש לי הרבה מה ללמוד :-)

    השבמחק

תודה רבה על תגובתך
נוית