תוויות

יום ראשון, 29 בנובמבר 2009

תיקים...והיד עוד נטויה...

כמובטח, הנה התיק השני שלי (הישר לרזומה...)
תיק קליל , הייתי אומרת , קיצי...די מתאים לקיץ שלא רוצה לעזוב אותנו.

התיק נעשה בהשראה של תמונה אותה ראיתי באחד מהמגזינים היפנים.

התיק היה נטול גזרה או הדרכה, רק טיזר.

הקפלים בקידמת התיק ממש מצאו חן בעיני, ופשוט הייתי חייבת לנסות.


הפעם, החלטתי ללכת "רגוע" עם הבדים.

יש משהו קסום לטעמי בבד פשטן נייטרלי ובד מדוגם כביטנה.
וזה המוטיב שהחלטתי ללכת עליו הפעם.
הבדים, נקנו בנחלה.


בדיעבד, מסתבר שהכנת התיק הרבה יותר קלה ממה שחשבתי.

התיק מתחיל כמלבן פשוט, ולאחר שהקפלים מתהווים, התיק מקבל צורה.

הקפלים, זה פשוט עניין של חישוב מדויק מכל צד.

ובסופו של דבר, בחיבור קידמת התיק והבטנה, מאחר והחיבור נעשה עם סרט אלכסון (לראשונה, הצליח לי :)), כמעט ואין בלבולים, מי נכנס למי ובאיזה כיוון?!

פשוט מרכיבים את התיק כמו שהוא אמור להתקבל כמוצר מוגמר, ומתחילים לחבר את הסרט בסבלנות בעזרתן של אלפי סיכות....


בפנים התיק, הוספתי כיס אחד גדול, המחולק לתאים, בהתאם לדברים שבדרך כלל הולכים איתי כל יום.



מידות התיק -

רוחב - 40 ס"מ (בחלק הרחב למטה)

גובה - 30 ס"מ

וידיות נשיאה על הכתף.




מה דעתכם על התיק החדש שלי?


אם אתם מעוניינים בגיזרה או הדרכה, רק תגיבו, ומבטיחה להכין תיק נוסף...מי רוצה אותו? :)


שבוע נפלא לכולם

נוית