תוויות

יום ראשון, 25 בינואר 2009

השבוע שחלף - 20/1/09-24/1/09

יום שלישי - 20/1/09

הרבה מה לצלם באותו יום לא מצאתי...
ובדקות האחרונות לפני השינה, ניסיתי למצוא נקודות צילום מעניינות בבית.
הרבה לא מצאתי, פרט למקרר שלנו.
המקרר שלנו, עבר שיפוץ לא קטן, כמו שאר חלקי הבית.
צבעתי אותו בצבע אדום עז, כדי להחיות מעט את המטבח הלבן שלנו.
אני מאוד אוהבת את התוצאה הסופית, עד כדי כך, שאני חוששת שיתקלקל ונצטרך לזרוק אותו...
על המקרר ישנן הרבה תמונות מהטיול האחרון שלנו וכן מספר שלטים שאספנו בניוזילנד...



יום רביעי - 21/1/09

אין ספק שפרוייקט הזה, דוחף אותי קדימה בצילום.
יום רביעי, כפי שידוע לרובכם, מוקדש לקורס בישול.
הפעם אני לא אעלה תמונה ההשיעור, אלא מהנוף הסובב לקורס.
אני מנסה, בכל פעם, לגלות מבטים שונים הנראים אחרת מבעד לעדשה...

הכניסה ל"עושים בישול"



לא יכולתי להסתפק בתמונה אחת...
סירי הנחושת בכיתה



יום חמישי - 22/1/09
נקיון יסודי בבית...




יום שישי - 23/1/09
אחותי, בעלה והאחיינים הגיעו לביקור קצר בדרכם לחברים בצפון.
הקשר שיש בין אבא שלי לאחיינים שלי, פשוט מדהים. בכל פעם שהם נפגשים, ניצוצות יש בעיניהם.
הקטן, מיד מבקש, "סבא, סוס....." בתקווה שיקח אותו לסיבוב בחוץ לראות סוס...
לא היה קשה לתפוס תמונות מדהימות, פרט לעובדה שהתאורה הייתה ממש ממש גרועה ביום אפרורי שכזה...
אז רוב התמונות פשוט הלכו לפח, ומעטות, אל אף שהן מתושתשות, העלתי כדי להמחיש את השמחה הרבה ששררה בבית באותם רגעים.





יום שבת - 24/1/09

היום, לא הצלחתי להתפאק, והעלתי הרבה יותר מתמונה אחת.
האחיינים שלי, שוב קפצו לביקור וארוחה.
לא הצלחתי להתאפק ופשוט לא הפסקתי ללחוץ על הלחצן במצלמה. כל תמונה יצאה יותר מוצלחת מהשנייה.
זה לא ממש קשה, עם חיוך ומבטים ממזריים כמו שיש לו.
אחותי קוראת לו מאהב לטיני ואני טוענת שהוא חתיך הורס....(כמובן, אחרי איציק....)














רועי, האחיין הגדול.



ואחותי הקטנה...

6 תגובות:

  1. לנוית הצלמת
    פשוט נגמר לי אוצר המיליםץ
    מהנדסת ביום וכל שאר התוארים אחרי העבודה.
    שאלוהים ימשיך לברך אותך בכל הכשרונות.
    התמונות מדהימות.אבא התפעל מאד ומצטרף לברכות.
    אוהבים ומעריצים
    אבא ואמא

    השבמחק
  2. נוית ,
    אני מתחיל לקנא ביכולות הצילום שלך....הבישול...
    סמי

    השבמחק
  3. וואו, תמונות מקסימות!
    כיף שהמצלמה מוציאה ממך כל כך הרבה כשרון... :)

    השבמחק
  4. אוח, איזו צלמת מדהימה!
    ואני עוקבת אחרי קורס הבישול שלך בשקיקה כבר הרבה זמן!

    דלגי לפה:
    http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1410791
    הענקתי לך סוג של פרס

    השבמחק
  5. תמונות מדהימות. רציתי להגיד שהכי יפה היא התמונה שבכניסה לבי"ס לבישול, אבל גם הפורטרטים של האחיינים מדהימים, וגם התמונה האחרונה של אחותך! בקיצור, קצת קשה לבחור.
    תמונות מהממות - את ממש מוכשרת.

    השבמחק
  6. היי נוית
    את מוסמנת להכנס לבלוג שלי
    מחכה לך שם פרס

    השבמחק

תודה רבה על תגובתך
נוית