תוויות

יום ראשון, 4 בינואר 2009

קורס בישול - הודו

עד עתה הצגתי בעיקר תמונות של אוכל, היום החלטתי להראות חלק מהאקשן בשיעור....
שיעור זה הועבר לנו ע"י השף אלרן גולדשטיין.
לחדי העין, תוכלו לראות גם את רות אוליבר מככבת בתמונות. היא לא לימדה אותנו, אך אנחנו צפינו בכל מה שנעשה על ידה בכיתה ממול. (מי שמעוניין לראות תמונות מהשיעור שלה, מוזמן להיכנס לאלבום המלא של השיעור).



בדומה לעוף, הודו משתייך למשפחת הבשר לבן, ולכן חובה בישול עד מידת עשייה רוזה 70-75 מעלות.


מה הכנו בשיעור?

קציצות הודו וקישואים עם רוטב טחינה ויוגורט -
השילוב של הטחינה והיוגורט ממש הולך.
ובהקשר של טחינה, הכנתי לפני מספר ימים טחינה ממתכון באחד הספרים שלי, ושם שילבו טחינה עם רוטב צי'לי מתוק חריף, גם ממולץ מאוד!.

חזה עוף בצאטני פלפלים
חזה הודו בעישון ביתי (פסטרמה)

מוס כבד עוף וריבת בצל

פירה חצילים ולבנה - שילוב מנצח (תפוחי אדמה וחצילים במידה שווה)






ולקוראי בלוג הפוטושופ שלי, משחק קל עם קצת מברשות הביא אותי לתוצאה הבאה.
אם אתם מעוניינים לדעת איך להכין עיצוב זה, שלחו לי מייל, או הגיבו לפוסט.




לתמונות נוספות מהשיעור, אתם מוזמנים להיכנס לאלבום המלא -
קורס בישול - שיעור 10 הודו

3 תגובות:

  1. נוית, שלום ונעים מאד!
    כל פעם שאני מבקרת אצלך בבלוג - אני מופתעת מחדש. את עובדת על כל החושים וזה פשוט תענוג.
    לגבי משחק המברשות שלך בפוטושופ - אשמח ללמוד. אני "משחקת" בפוטושופ...
    שוב, תודה!

    השבמחק
  2. רוצים, רוצים!!!!

    וחוץ מזה, כשקראתי "הודו" בכותרת הייתי בטוחה שלמדתם להכין אוכל הודי...

    תודה על הפוסט המעניין והתמונות המקסימות!

    השבמחק
  3. לא משנה אם היית בהודו, תהיה בהודו או שאתה לא אוהב את הודו - לעבור סדנא על אוכל הודי זה נפלא לכל חובב בישול ומטבח!

    השבמחק

תודה רבה על תגובתך
נוית